Melding gordel (op acherbank) niet om

Forumindex Forums Modellen Insignia Melding gordel (op acherbank) niet om

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239978
    hpp
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2011

      Als er iemand meerijdt op de achterbank van mijn Insignia, geeft de boordcomputer aan met 3 blokjes bovenin het scherm dat er mensen meerijden. Tot zover gaat het goed. Het systeem controleert of de gordel om is, ook nog ok. Maar als de persoon op de achterbank een keer beweegt (niet zo gek als je een grote afstand moet rijden) komen de blokjes ineens groot op het display en er klinkt een waarschuwingssignaal. Heel irritant, dit blijft zich gedurende heel de rit voordoen, ook een paar dagen daarna (als er niemand meerijdt) en ik iets harder door een bocht ga, begint hij ook met de signalen. Dit duurt dan nog een paar dagen en dan stopt het weer.
      Ik heb geprobeert de zekering eruit te halen, maar deze zat er niet eens in op de plek waar die moest zitten.

      Kan iemand mij helpen?

      #17904201
      astrastation28
        Lid sinds:
        24 May 2011

        beste even langs de dealer gaan lijkt mij,misschien is het een foutmelding in het systeem en kunnen hun het resetten.

        #17904202
        hpp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2011

          Gisteren bank plat gehad om iets te vervoeren, een wiel heeft op de platte achterbank gelegen, gordel uiteraard niet gebruikt, contant geeft het systeem melding gordel niet om.
          Als ik een dag later, met de bank weer rechtop, over een bultje of door een scherpe bocht (rotonde) rij, dan geeft het systeem weer een melding, dus eigenlijk bij overhellen naat een kant.
          Weet iemand waar die bekabeling loopt, dan knip ik hem door ik word er helemaal gek van !!!!!!!!!!!!!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.