Melding "Bevestigen" op boordcomputer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Melding "Bevestigen" op boordcomputer

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365774
    EelkoJ
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2019

      @Ffchecke – Ik heb van alles geprobeerd om in te duwen zonder resultaat. Ook de hele stick richting het dashboard? Gebeurde ook niks. Iets anders doen met de stick resulteert in de ruitenwisser bediening of zo. Grrr snap er niks van electronica van deze Vectra is behoorlijk in de war lijkt het wel.

      #18365775
      EelkoJ
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 April 2019

        @ffchecke – Ik heb alles geprobeerd in te duwen, ook de gehele stick naar het dashboard? wat niks doet. Heb alleen die 2 tuimelknopjes verder niks.. Iets anders indrukken resulteert in de ruitenwisser bediening.

        #18365782
        EelkoJ
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 April 2019

          Problem solved!! :-) Was inderdaad dat plastic rechthoekje wat op het oog deel uitmaakt van de ruitenwisser stick en direct achter de tuimelschakelaars zit. Werkt nu dus (althans ik weet het te bedienen). Thanks iedereen!!

          #18365847
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Aahhhh dus toch, mooi dat je er toch achter bent gekomen, ja soms denk je wel eens, hoe zit dat nou, of hoe krijg ik dat nou uit,

            toch lekker z’n Opel forum ??

            #18548745
            Dave81
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2015

              Hoi allemaal!

              Ik heb dit bovenstaande probleem ook maar dan met een Zafira B.. ik heb geen knopjes op de ruitewisserhendel en stuurbediening werkt helaas ook niet.. hoe kan ik de meldingen dan bevestigen? Ik heb geen orginele radio erin omdat die geen bleutooth heeft..

               

              Gr Dave

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.