meguiars pakket voor 29 Euro, goede aanbieding?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing meguiars pakket voor 29 Euro, goede aanbieding?

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Dave440
    Deelnemer

http://www.halfords.nl/product/118521-meguiars-winter-onderhoudspakket.html

Dit voor 29 Euro, of voor 24 Euro als je je abonneert op de nieuwsbrief.
      Volgens mij is dit voor de beginner (ik) wel een scherpe aanbieding… Maar kunnen de :wors echte detailers :wors hier iets over zeggen?

Edit: inmiddels is de aanbieding afgelopen, en moet er weer gewoon vol betaald worden…

gekkegrry
      Deelnemer

Das geen geld, ga maar een los kopen .

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

RemcoV

Dat is idd een koopje. Alleen de shampoo en de klei is los al de prijs van het pakket.

Dave440
          Deelnemer

Dan ga ik morgen meteen een setje halen. Ik d8 het al.

Er zijn 3 soorten mensen. Zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.

Tapatalk

tommyboy82
            Deelnemer

Deze ook maar snel besteld en morgen ophalen in Roosendaal :thumb

Gabr1e7
              Deelnemer

Dit is geen geld voor 7 meguiars artikelen, hun clay bar is volgens mij alleen al 15 euro los.

dennisnmgn88
                Deelnemer

Heb dezelfde paar weken geleden voor het zelfde bedrag bij Halfords gekocht, zeker een fijn setje met fijne grote doeken

Verstuurd vanaf mijn M9 met Tapatalk

CorsaB5D97
                  Deelnemer

Heb je voor het gebruiken van deze poetsmiddelen een poetsmachine nodig of zijn deze middelen ook of alleen geschikt voor handmatig poetsen?

Ik ken de Meguiar-producten wel van naam, maar waarvoor gebruik je:
                    – Meguiar’s Ultimate Compound (295 ml);
                    – Meguiar’s Soft Foam Applicator Pad (2x);
                    – Meguiar’s Supreme Shine Microfiber Towel (2x);
                    – Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus (177 ml)?

Wat is de volgorde van het gebruiken van deze producten?
                    Heb je nog aanvullende producten nodig of volstaat deze set?

Het dak van mijn Corsa van 1997 (kleur Z140, smokegrey) is dof aan het worden. Zijn deze middelen geschikt om de glans terug te brengen?

Gabr1e7
                    Deelnemer

@CorsaB5D97 wrote:

Heb je voor het gebruiken van deze poetsmiddelen een poetsmachine nodig of zijn deze middelen ook of alleen geschikt voor handmatig poetsen?

Ik ken de Meguiar-producten wel van naam, maar waarvoor gebruik je:
                      – Meguiar’s Ultimate Compound (295 ml);
                      – Meguiar’s Soft Foam Applicator Pad (2x);
                      – Meguiar’s Supreme Shine Microfiber Towel (2x);
                      – Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus (177 ml)?

Wat is de volgorde van het gebruiken van deze producten?
                      Heb je nog aanvullende producten nodig of volstaat deze set?

Het dak van mijn Corsa van 1997 (kleur Z140, smokegrey) is dof aan het worden. Zijn deze middelen geschikt om de glans terug te brengen?

Het is allemaal met een dual action polisher te gebruiken (al zou ik de carnauba wax met de hand doen)

De compound kun je gebruiken om het doffe te polijsten, met de hand duurt dit een eeuwigheid. Ik zou een machine daarvoor gebruiken. Daarna breng je de wax/was aan met de applicator pads en wrijf je het uit met de microvezel doeken.

Darkson
                      Deelnemer

in welke volgorde gebruik je deze set?

Dave440
                        Deelnemer

@Darkson wrote:

in welke volgorde gebruik je deze set?

Op deze manier: Bron: http://www.carclean.nl/product/Meguiars/Meguiar%C2%B4s_Winter_Onderhoudspakket_102658

Wassen:
                          Gold Class Shampoo 473ml.
                          Om je lak voor te breiden voor het herstelproces, moet je eerst je auto wassen met deze Gold Class Shampoo. Deze volle, schuimende shampoo haalt het vuil los en laat het van de lak afglijden zonder te krassen. Gold Class Shampoo is sterk geconcentreerd en dus zuinig in gebruik.

Kleien:
                          Smooth Surface Clay Bar
                          Meguiar’s Smooth Surface Clay Bar verwijdert vastzittende vervuiling van de lak, zodat deze achterblijft als een zacht, echt schoon babyhuidje. Met Meguiar’s Quik Detailer laat je de klei over de lak glijden. Terwijl je hem heen en weer beweegt, verwijdert de klei vuil, spoorstof, teer, boomsappen en insecten die vastzitten op de lak. Er is geen gemakkelijker en doeltreffender manier om je lak echt goed te reinigen.

Quik Detailer 250ml.
                          Meguiar’s Quik Detailer fungeert als een glijmiddel voor de klei, zodat deze niet op de lak krast. Kan ook gebruikt worden om de lak extra glans te geven na een waxlaag.

Krasverwijdering:
                          Ultimate Compound 295ml.
                          Herstel veilig kleur en helderheid van bekraste en slecht onderhouden lakken met Meguiar’s Ultimate Compound. Meguiar’s exclusieve micro-korreltechnologie slijpt net zo snel als een traditionele compound zonder te krassen. Meguiar’s Ultimate Compound geeft een subtiele, swirlvrije finish, vaak zelfs in één stap. Verwijder watervlekken, oxidatie, swirls, krassen, vlekken en meer van alle soorten lak!

Soft Foam Applicator Pad
                          Gebruik deze applicator om de Meguiar’s Ultimate Compound aan te brengen. Het zachte schuim krast niet terwijl je de compound inwerkt.

Supreme Shine Microfiber Towel
                          Gebruik deze doek om de Ultimate Compound af te nemen. De zachte microvezels zullen niet krassen en nemen het residu van de compound goed op. Pluist niet.

Bescherming:
                          Gold Class Carnauba Plus 177ml.
                          Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax verdiept de kleur van je lak en maakt hem donkerder. Weerspiegelingen lijken scherper en helderder. Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus is simpel aan te brengen en heeft een uitstekende waterafstotendheid. Geeft langdurige bescherming aan je lak.

Soft Foam Applicator Pad
                          Dit exemplaar is om de wax aan te brengen in een mooie, gelijkmatige laag.

Supreme Shine Microfiber Towel
                          Haal de overtollige wax weg met deze Supreme Shine Microfiber Towel. De zachte, niet-pluizende microvezel haalt het waxresidu beter weg dan katoen en is veel veiliger op de lak.

Heb je een oudere auto die zijn glans verloren heeft, vertrouw dan op de kennis van Meguiar’s en herstel de glans. Deze kit bevat voldoende om ongeveer 1 à 2 auto’s te detailen.

Deze kit bevat:
                          Meguiar’s Gold Class Car Wash Shampoo (473ml.)
                          Meguiar’s Smooth Surface Clay Bar (25g.)
                          Meguiar’s Quik Detailer (250ml.)
                          Meguiar’s Ultimate Compound (295ml.)
                          Meguiar’s Soft Foam Applicator Pad (2x)
                          Meguiar’s Supreme Shine Microfiber Towel (2x)
                          Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus (177ml.)

opelfreakmartin
                          Deelnemer

Zo als ik dit geweten had!!!!
                            ik heb deze producten los gekocht en was wel rond de 80 kwijt
                            Had hier voor de clay bar nog nooit gebruikt, maar wat een verschil en wat een gladde lak
                            Is egt een top product

-BlendjuH-
                            Deelnemer

Deze pakket staat bij Meguiars zelf te koop voor 40,-
                              Toch mooi 10,- korting :thumb
                              Zou hem zelf ook aanschaffen als ik het niet allemaal al in huis had king:

Dave440
                              Deelnemer

Je kunt er 16 Euro korting op krijgen… Ten opzichte van de originele prijs. Hoe: Meld je aan voor de nieuwsbrief, dat kan ook met een tijdelijk e-mail adres, zoals bijvoorbeeld http://10minutemail.com. Het voordeel is dat dit email adres na 10 minuten niet meer werkt, en je dus geen Halfords spam op jouw reguliere mail binnenkrijgt.
                                Dan betaal je geen 40 Euro, maar slechts 24 Euro, een korting van maar liefst 40% ;)

dennisnmgn88
                                Deelnemer

Haha goeie tip, alleen te veel werk voor 5 euro haha ;).
                                  Toevallig moet ik weer een Clay setje hebben en een nieuwe compound, dus ik denk dat ik mijn 2e setje hiervan maar ga halen. Vult gelijk de voorraad (vrijwel voor niks dus) weer aan :).

Ewoud94

Inderdaad niet duur als je het vergelijkt met als je het los moet gaan kopen.

Maar vind meguiars maar een slecht product, alleen de producten uit de prof. Lijn werken nog wel eens. Veel naam en weinig effect vindt ik persoonlijk. Kijk dan maar is naar merken als poorboys, mothers, dodo juice of car finesse waar je voor hetzelfde of de helft van de prijs 10x zn goeie producten hebt.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

kadett-supreme
                                    Deelnemer

Met ewoud eens… Meguiars betaal je vooral de naam.

Overigens is de aanbieding niet verkeerd hoor, maar toch betaal je voor de naam.

Daarbij kan je eigenlijk NOOIT alleen een compound gebruiken. Je zal altijd moeten afbouwen met een lichter polijstmiddel, alvorens je verder gaat behandelen met bijv een wax. En ook die zijn vsn meguiars minder goed dan van andere merken. Of je moet idd de prof. lijn van meg’s pakken maar dan betaal je ook weer meer.

Bjorn Groenewald v6

Ik heb met de ultimate compound anders hele goede resultaten bereikt. Zowel met de hand als een rotary. Is veilig en maakt geen extra krassen of swirls. Dus voor de minder ervaren poetser een van de betere producten. Ik heb met deze compound en soms wat wet sanden echt alles uit de lak gekregen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ewoud94

Dan nog hoor je eigenlijk z’n zware compound af te bouwen. Ultimate laat veel residu achter vind ik zelf en zo goed werkt het niet vooral als je het vergelijkt met een monello of poorboys ssr.

Je hebt met ultimate compound maar 1 stand en dat is grof ik zou dus niet zomaar op elke lak UC gaan gebruiken, de oudere hardere lakken kunnen het wel hebben. Maar de nieuwere lakken die soms zo zacht als een spons zijn weet ik ook niet zo hoor. Maarja dat is gelukkig iedereen zijn eigen mening en zijn eigen manier van detailen.

GTS Vectra
                                          Deelnemer

Hoe herken je de prof line van Meguiars ? :hmmz

kadett-supreme
                                            Deelnemer

Idd ewoud dat wilde ik ook zeggen.

UC is prima maar moet altijd afgebouwd worden. Laat 100% zeker te weten hologrammen achter. Ook wetsanden moet altijd nabewerkt worden, ten alle tijden!!

Ik kan zo een voorbeeld laten zien van een “schadeherstelbedrijf” die spotrepair op deze manier niet heeft nabewerkt.

Ewoud94

@gts vectra staat in de titel. Hier linkje http://carclean.nl/producten/Professioneel/Meguiars/Meguiars_Detailer_Lijn” onclick=”window.open(this.href);return false;

GTS Vectra
                                                Deelnemer

Oké bedankt. :thumb

kadett-supreme
                                                  Deelnemer

Dit krijg je als je spotrepair laat doen of wetsanden zonder nabewerken. Alleen met een compound zonder nabewerken is iets minder heftig maar heeft er wel wat van weg.

Ewoud94

Zo kadett supreme, ziet er lekker uit! Lang op gepolijst zeker haha?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 57)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.