meguiars pakket voor 29 Euro, goede aanbieding?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing meguiars pakket voor 29 Euro, goede aanbieding?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #18219386
    GTS Vectra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2011

      Nee ik woon een stuk uit de buurt :( , Andijk in Noord Holland .

      #18219387
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        Oeii dat is inderdaad een beetje uit dw richting. Als je ooit een keer in de buurt bent dan laat maar weten je bent meer dan welkom!:)

        Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

        #18219388
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Berichtje op CC forum niet meer gelezen Jurgen ?

          Absoluut een mooie machine die je hebt gekocht :thumbup

          #18219389
          GTS Vectra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2011

            Nee ik denk het niet , heet je daar ook Juffer?
            Ben er ook erg blij mee, maar twijfel of ik nu niet beter de 900 had kunnen kopen.
            Eerst maar een keer mee aan de slag gaan denk ik ! :afro

            Groeten Jurgen,

            #18219390
            Ewoud94
              Lid sinds:
              11 April 2013

              Met de 500 kun je zeer goed uit de voeten hoor! 900 heeft net wat meer power maar is zeker geen must met de 500 in goede handen kun je de zelfde resultaten halen!

              Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

              #18219391
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                Een DAP500 is absoluut geen slechte machine maar wat ik daar ook al aangaf zijn de lakken tot de Astra G / Corsa B / Vectra B / Zafira A een stuk zachter dan de lakken zoals ze op de Astra H-J / Corsa C-D / Vectra C-Signum / Zafira B-C zitten.

                Je zal op die laatste lakken wat meer werk moeten doen om hetzelfde resultaat te krijgen. Aan de andere kant als het je eigen auto is hoef je dat maar een keer te doen en is het vanaf daar alleen bijhouden wat met een DAP500 in principe prima moet lukken.

                Mocht het niet lukken dan weet je me nu op 2 forums te vinden ;)

                #18219392
                GTS Vectra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 July 2011

                  Top Juffer, dit had ik inderdaad op het C C forum gelezen. :thumb
                  Heb de laatste paar dagen heel veel gelezen op het CC forum.
                  Op zich vind ik mijn lak niet zo verkeerd, maar hoop hem met de DAP nog mooier te krijgen. king:
                  Alleen welke merken, poets middel te gebruiken is denk ik toch ook een beetje persoonlijk .
                  Ik kocht altijd Meguiars , maar heb nu ook wat producten van Poorboys en Monello aan geschaft.
                  Ben over Meguiars altijd wel tevreden geweest, maar lees over die andere producten ook goede berichten.

                  Groeten Jurgen,

                7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.