MegAsquirt MAP c20xe

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) MegAsquirt MAP c20xe

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212537
    hans22
      Lid sinds:
      8 September 2009

      Hallo mede freaks ik zal me eigen even voorstellen.
      Ik ben hans en ben bezig met een c20xe project met itb’s

      ik ben nu in het bezit van een megasquirt 1 v3.0

      nu was mijn vraag of er mede freaks zijn die hier een map voor hebben in het software om de motor standaard te laten draaien…. voor de opstart zeg maar..

      alle info is welkom grtttttt:thumbup

      #17527992
      Wim.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Ik weet niet waar je woont maar je kunt wellicht bij JV-Engineering informatie over krijgen.
        Hij heeft ook een vermogensbank staan om hem direct goed af te stellen. Als je doet kun je beter gelijk goed zetten zonder dat je steeds aan je afstelling moet prutsen.

        #17527993
        geert666
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 December 2004
          #17527994
          hans21
            Lid sinds:
            9 January 2009

            alvast bedankt jongens:thumbup meer info altijd welkom

            #17527995
            astraminator
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 August 2004

              Ik ben zelf bezig met een c30ne met megasquirt (KdFi). Je hebt al default maps voor en 4 cyl. in de megatune zitten. Echter de tunerstudio vind ik fijner. Meer mogelijkheden.

              #17527996
              ErwinP
                Lid sinds:
                21 July 2007

                req fuel rond de 10-15 zetten, rond de 5ms idle is een goed begin, dan doet ie altijd wel wat.

                je moet toch altijd zelf afstellen, en een wideband lambda is geen overbodige luxe! (eigenlijk gewoon onmisbaar)

                helemaal als je alpha n gaat tunen dan kun je niet zomaar een map pakken, dan moet je een .msq hebben van iemand met nagenoeg dezelfde setup.

                #17527997
                hans22
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  okeej erwin p alvast bedankt voor je reactie daar zit ik dus mee ik moet vanaf nul beginnen dus…

                  ik kan niet in de bestaande map de 4 cyl. pakken dan??

                  #17527998
                  ErwinP
                    Lid sinds:
                    21 July 2007

                    wel om te beginnen natuurlijk, maar je kan er niet mee rijden.

                    als je alles al zelf aan kan sluiten en zelf je megasquirt in elkaar kan solderen, dan kom je er wel uit als je maar goed zoekt op megamanual, en de megasquirt forums.

                    ik kan je wel een beetje sturen via de u2u, dat is wat makkelijker

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.