meetings amersfoort??????????

Forumindex Forums Overige Meetings meetings amersfoort??????????

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240383
    tigra-16
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2011

      wie weten er meetings rond amersfoort ,nijkerk
      ofwel midden nederland

      #17908007
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Kijk even op http://www.opelkalender.nl 99% van alle meetings staan er wel in.

        #17908008
        saluma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 November 2010

          Is bijna altijd in het zuiden van Nederland.Best wel jammer.
          Ik ben dit jaar alleen in Dronten geweest en bij een oldtimershow in Schagen.
          De rest is gewoon te ver weg.

          Misschien moeten we zelf iets verzinnen?

          #17908009
          tigra-16
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2011

            als er genoeg animo voor is kunnen we best wel proberen een meeting te organiseren. Maar dan moeten we wel eerst onderzoeken of en hoeveel animo er voor is. Ik ga niet iets organiseren waar maar 2 of 3 mensen op afkomen.

            zal ik topic namens ons plaatsen om te kijken of er animo voor is ?

            #17908010
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              @saluma wrote:

              Is bijna altijd in het zuiden van Nederland

              Vreemd genoeg hoor ik vanuit het zuiden vaak dat het altijd in het noorden is :wtf
              In de Meern is vaak genoeg wat te doen, vorige maand is er in het Centrum van Putten nog een treffen geweest ?

              Probleem is gewoon dat een goede locatie vinden in het midden van Nederland eigenlijk niet te doen is.
              Heb je al een locatie gevonden en laat je 1x het woordje auto meeting vallen dan is in 90% van de gevallen er al niks meer mogelijk of kost het direct bakken met geld (€ 750,- voor een 3/4 dagje bijv.).
              Daarnaast moet je ook nog 20 formulieren invullen, diverse vergunningen aanvragen, BHV, verkeersregelaars, sanitair ed regelen.. het is allemaal niet zomaar ff een datum afspreken.

              Andere optie is om gewoon zonder iets officieel te doen ergens af te spreken (bij bijv. een Mac oid). Nadeel daarvan is is dat er binnen 15 minuten het halve politiekorps kentekens staat te noteren en dat als je 1 gek hebt die daar met rook onder zn banden wegrijdt de rest van de groep de sjaak is.
              Ook kleven er nogal wat haken en ogen aan aangezien het vaak eigen terrein is en er regels zijn omtrent samenscholing ed loop je dus ook nog een verhoogt risico op een prent.

              Willen jullie een dagmeeting organiseren dan weet ik wel 2 hele leuke en geschikte locaties in Lelystad en Zeewolde waar ik al 2x eerder een meeting heb georganiseerd. Zit zelfs sanitair en catering bij, geen vergunningen noodzakelijk en zelfs een overdekte mogelijkheid met elecktra en water.
              Mochten jullie daar interesse in hebben dan hoor ik het wel, mochten jullie hulp nodig hebben dan moet je dat maar laten weten.

              Overigens is er 9 oktober bij de Opel dealer in Amersfoort ook een heel leuk treffen.

              #17908011
              g-astraa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 March 2005

                @tigra-16 wrote:

                wie weten er meetings rond amersfoort ,nijkerk
                ofwel midden nederland

                zondag 9 oktober a.s. is er een zeer mooi en groot opel treffen in amersfoort dat word georganiseerd door opel power nederland kijk voor meer info hier: http://www.opelpowerforum.nl

                #17908012
                schuitje
                  Lid sinds:
                  28 April 2009

                  klopt. is een leuke meeting elk jaar.
                  maar er mag hier in de regio best wat meer worden gedaan. die meeting in putten was voor alle oldtimers, was ook een super dag trouwens.

                  #17908013
                  biancaatje
                    Lid sinds:
                    13 September 2009

                    in oktober doet opel power nederland in amersfoort bij de opel dealer een dag treffen organiseren……. ik weet zo niet de preciese datum uit mijn hoofd maar gewoon even op t forum letten
                    ;)

                    #17908014
                    tigra-16
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 August 2011

                      oke we gaan zelf geen meeting organiseeren en de
                      der komt indd heel veel bij kijken maar een treffen lijkt mij wel leuk ik weet dat er bij de mac in veenendaal 1 is
                      laatste keer behoorlijk druk maar wel veel verschillende auto’s was zekker mooi
                      al kende ik er niemand :hmmz

                      datum is 9 oktober bij opel dealer in amersfoort

                      #17908015
                      Juffer1
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        26 July 2006

                        De laatste tijd is er op vrijdagavond weer een Opel treffen bij de Mac Ermelo / Horst.
                        Vaak begint dit om 19.30 uur.

                        #17908016
                        spooky26
                          Lid sinds:
                          20 March 2012

                          tjah die in putten was inderdaad voor oldtimers maar dronten was ook al een redelijk stukkie rijden.
                          ermelo? weet ik niks van :shock: maarja ga nou bijna op stage naar belgie dus hoor ik een beetje laat XD

                          #17908017
                          JohnC
                            Lid sinds:
                            22 October 2006

                            http://www.oldeopels.nl 15,16,17 juni

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.