Me ommie hier ook maar us showe:P

Forumindex Forums Modellen Omega Me ommie hier ook maar us showe:P

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243921
    0Rudy0
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2005

      Ik heb nu al enige maanden een omega b2 2.2..
      ik kocht hem in orginele nette staat.

      de winter kwam er aan dus opzoek gegaan achter een mooi setje winter wielen..
      brock b1 in de maat 8.5×17 rondom met 225 45 17 nokian winterbanden.


      ‘winter’ is nog maar net begonnen en heb al een setje ‘zomer’wielen weten te bemachtigen..
      gister een middagje vrij genomen en begonnen met passen…voorzijde 8.5×18 et35 en achter 10×18 et 35..
      het paste perfect..dus dan maar verder gegaan met het polijsten van de wielen..(nog geen foto van)
      ben er tot nu toe wel tevreden mee..aleen moetten 2nieuwe achterbanden op dus even kijken wat het word..ik denk zelf aan 265/40-18….





      Ben er nog nie helemaal uit of ze uiteindelijk onder de omega komen….haha maar nog tijd zat en profiel genoeg op mn wintersetje hahaha

      #17954574
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Dikke wielen hoor :thumb De laatste staan zeker hem goed. Waaronder komen deze vandaan, klopt de ET waarde een beetje?

        #17954575
        BlackVec
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 February 2008

          De brock wintervelgen vind ik er goed onder staan.
          Ik zou de zomervelgen ook zilver maken, dat zou denk ik veel beter staan :thumb

          #17954576
          0Rudy0
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2005

            @Senatorman deze wielen komen van een vectra b1 vandaan..zijn van een oudforumlid geweest kan ff niet op zn naam komen..ene ronald vn tuningchips…
            @CalibraMenno ja zit er over te dubben het zwart maakt hem wel wt kleiner dus misschien toch een zilver hart..maar tis nog geen zomer dus geniet nog even van me brocks hahah

            #17954577
            omi_jwz
              Lid sinds:
              9 January 2012

              ik heb die velgen brock b1 ook gehad maar dan 8,5 j voor en 10j achter met bande maat achter 255 45 17

              Uploaded with ImageShack.us

              #17954578
              0Rudy0
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2005

                oeh das vet..hoeveel was tie verlaagd???
                staat echt super!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.