Massa probleem?

Forumindex Forums Modellen Corsa Massa probleem?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18405002
    EmilCorsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 January 2021

      Goedendag,

      Ik heb deze koplampen in mijn corsa c zitten (afbeelding) Nou is het zo dat de koplamp rechts minder fel is. Enkel de ledjes. Dit knippert soms fel en dan weer minder fel en blijft momenteel branden op maar ~10% felheid vergeleken de ander. Ik dacht zelf aan een massa probleem en heb een extra draadje getrokken. Dit heeft niets geholpen. Vervolgens heb ik de garage er naar laten kijken. Ook zij hebben geconstateerd dat het geen massa probleem is. Hij dacht namelijk dat het een weerstandje ergens was.

      Iemand suggesties voor het mogelijke probleem, en hoe op te lossen?

      Het gaat om deze koplampen Koplampen_Opel_Corsa_C_2000-2004_DRL-Look_Zwart

      #18405198
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Slechte kwaliteit koplamp chineese prul vaak. En niet geschikt voor canbus.

        #18405231
        EmilCorsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 January 2021

          [quote quote=18405198]Slechte kwaliteit koplamp chineese prul vaak. En niet geschikt voor canbus.[/quote]

          Net als 90% van alle andere spullen die uit azië komen. Heeft er verder niets mee te maken. Koplampen zitten er al 5 jaar in en vertonen nu zomaar dit probleem. Lijkt mij niet dat het plots te maken heeft met canbus.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.