marktplaats niveau

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer marktplaats niveau

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 80)
  • Auteur
    2slow
    Deelnemer

Kon uit eindelijk nergens heen gaan, snap volledig de frustratie van marktplaats dat zeker.

Geachte Arjan,

In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
      Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
      ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
      kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit ’87 staan welke verder
      eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
      Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo’n 50km
      per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
      gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
      huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
      Vaak hebben auto’s met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
      het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
      Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
      deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
      te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
      welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.

Deze reactie is afkomstig van;
      Naam: Jazz1970

Deze vond ik dan toch geniaal….. :angel

2slow
      Deelnemer

Excuse moi, 3x post, pc- i/net bleef hangen…:(

.Stoffel.
        Deelnemer

die vond ik ook echt wel het beste eruit :D :wors

Bart Hoedemaker

origineel gepost door 2slow
            Kon uit eindelijk nergens heen gaan, snap volledig de frustratie van marktplaats dat zeker.

Geachte Arjan,

In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
            Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
            ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
            kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit ’87 staan welke verder
            eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
            Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo’n 50km
            per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
            gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
            huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
            Vaak hebben auto’s met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
            het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
            Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
            deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
            te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
            welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.

Deze reactie is afkomstig van;
            Naam: Jazz1970

Deze vond ik dan toch geniaal….. :angel

:thumbup :P

black champion

triest figuur! je kan je maar ergens druk om maken!

skimmie

In dit geval had ik even snel geld nodig dus verkopen maar die handel.
                Ik heb geen zielig leven, verre van dat.
                Mijn bedrijf loopt lekker en ik kan iedere dag mijn eigen tijd indelen, dus als ik de hele dag op forums wil hangen waarom niet.
                Ik heb genoeg hobbies en heb ook van mijn hobbies mijn werk gemaakt.
                Als ik zeg dat ik mensen van mijn terrein afschiet, dan bedoel ik ook mijn eigen terrein ( 2500 vierkantemeter) met meer dan genoeg ruimte voor mijn auto’s.
                sterker nog, ik heb samen met mijn toemalige vriendin regelmatig in mannenbladen gestaan zoals de Penthouse, Hustler enzv.

vraagje: als je zoveel grond hebt, een eigen bedrijf wat ‘lekker loopt’ en in de Hustler, Penthouse en dergelijke hebt gestaan, waarom heb je dan op korte termijn geld nodig?
                Lijkt me dan toch dat er iets niet zo lekker gaat in je leventje. Of heb ik nu toch niet echt opgelet bij middelbare school Economie?

nog een vraagje: Als je zoveel hobby’s hebt zoals je zelf doet voorkomen, waarom zit je dan zoveel mensen te vervelen? Of lijkt het jouw meer vermaken?

Begrijp me niet verkeerd, heb dit forum met een grote gniffel zitten lezen, totdat ik je ‘eigen’ reactie zag (niemand zal het immers kunnen bevestigen dat je inderdaad dezelfde persoon als de MP-advertentie bent). Het staat zo vol met ongelofelijke onwaarschijnlijkheden dat ik het niet kon laten om een reactie te plaatsen.

wim-v6
                Deelnemer

klimkt ook gezellig, dat ik je van mijn terrein afschiet..

1 vonnis is geoeg het ”eigen terrein” te onteigenen indien daar rede toe is. dus hoe ”eigen” is het ”eigen” eigenlijk in Nederland.

Willem

Kissmyass

Blijkbaar hebben jullie het ook allemaal goed voorelkaar. :wtf

Ik reageer op die personen op dit forum die zonder mij te kennen mij voor van alles uitmaken.
                    Dat ik dat doe met de figuren die dus inderdaad verkopers zitten te zieken lijkt in mijn ogen niet hetzelfde.

Ik hoef mij verder niet te verdedigen en val jullie ook niet aan. Ik leg alleen uit dat een aantal van jullie er behoorlijk naast zitten met een snordragende nerd of wat dan ook.
                    Voor auto liefhebbers vind ik het stukje onbegrip wat jullie in jullie commentaar gooien een stuk moeilijker te begrijpen dan dat ik wat trieste figuren afkraakt.
                    Ik weet niet of je hebt gezien wat het gemiddelde niveau was van de personen die een negatieve reactie gaven.
                    Ik ben trots op de dingen die ik heb bereikt maar zoals iedereen die in Nederland met zijn kop even ergens bovenuit steekt komt er wel iemand met een grasmaaier overheen.
                    Jammer, geef mij dan inderdaad Amerika waar mensen tenminste een stukje waardeering kunnen opbrengen en je ook nog iets gunnen.

Je kan me voor eikel, klootzak , arrogante lul uitmaken maar daar kom je niet verder mee. Ik heb respect voor iedereen en behandel iedereen met respect, totdat je dat respect het raam uitgooit.
                    Zoals die figuren dat dus doen op Marktplaats.

Een aantal van jullie kiezen partij voor personen die een auto willen afragen tijdens een proefrit, geen geld hebben, zich vervelen en dus op Marktplaats debiel gaan zitten bieden, niet komen opdagen op gemaakte afspraken, een auto gaan zitten afzeiken terwijl ze weten dat hij 20 + jaar oud is en niet in concours staat is en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor de persoon die economie heeft gestudeerd:
                    Ik had 6 auto’s op mijn naam staan en moest daarvoor ook wegenbelasting betalen en verzekering, ook een persoon die geen economie heeft gestudeerd snapt wel dat het dan een aardig bedrag is iedere maand.
                    Het is hobbygeld en soms moet je dus eens wat anders gaan doen met je geld.
                    Ik wil mijn buggy gaan opnieuw laten spuiten en het blok laten tunen. Daar heb ik dus dat geld voor nodig maar goed als je dat allemaal in een advertentie moet gaan zetten dan wordt het zo’n lang verhaal………

Ik wens iedereen hier het beste toe en veel rij plezier, ik ga me weer zitten vervelen achter de computer en wat puistjes uitknijpen. Morgen weer mijn uitkering ophalen en naar de voedselbank voor wat gratis vreten. Misschien dat er in de kledingcontainer nog een leuke outfit ligt.

Jambon
                    Deelnemer

Ik lees dit topic nu pas…

F*cking epic!!! :jerry

daruler

:sleeping

mayhem

wat een drukmakers zeg, ik geef die kerel groot gelijk. vind t wel mooi om te lezen, en er zitten zat van die mongolen overal op de bieden hele dagen, word je schijtziek van.

OPC Turbo

Wat een gezeur van die gast over kut Opels…

Miss. moet hij toch naast zijn VW ook een Opel nemen dan valt hem op dat het beidde kut auto’s zijn ik heb zowel een VW als een Opel maar moet zeggen dat ze beidde goed bevallen, dus mijn ervaring is anders.

Ik kan wel in zijn advertentie komen omdat er vaak alleen maar van die stumpers bellen met: eey mienier vriend, wat ies jou uiterst prijs? …. iek bied jouw hoenderd euroe mienier…

Is weer eens lachen op MP :P maar ik zal zelf toch een andere manier van adverteren verkiezen boven deze…

cuupi

Marktplaats is veel gezeur en rare mensen om de deur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nova_C20xe

Denk je dat je de MP wereld gaat redden ofzo? MP is eenmaal zo.. En blijft zo… Plak dan een tekoop bord aan je auto en verkoop hem op die manier,, wat een gezeik:swear

Astraman
                                Deelnemer

MP is kansloos, als ik al me zooi verkocht had tegen het geboden bedrag op MP door die kanslozen was ik nu miljonair geweest… Gelukkig kan het ook anders, adverteer liever op fora en via via, speurders scheelt ook een berg gezeik.

calibra_8v

origineel gepost door Kissmyass
                                    …heel verhaal…

:sleeping

2e-c14nz

Zo heb je altijd wel wat. Wanneer je je wagen echt serieus kwijt wil, kun je dit beter via een alternatieve manier doen, want mp schiet niet op joh. Kijk, zoals deze jongen het aan pakt is weer het andere uiterste. Al komt hij wel betrouwbaar over op mij…:angel

http://link.marktplaats.nl/318581292

Astraman
                                      Deelnemer

Ik alleen heb een donkerbruin vermoed hij niet nederlands zijn want de taal gebruik klop niet heelmaal.

Dat zie je ook vaak btw, advertenties die barsten van de taalfouten. Ik ben ook geen heilige maar toch…

OPC Turbo

origineel gepost door 2e-c14nz
                                          Zo heb je altijd wel wat. Wanneer je je wagen echt serieus kwijt wil, kun je dit beter via een alternatieve manier doen, want mp schiet niet op joh. Kijk, zoals deze jongen het aan pakt is weer het andere uiterste. Al komt hij wel betrouwbaar over op mij…:angel

Die gast van die link moet zijn inboergieriengskoersoes eens even over doen… wedden dat hij zakt…

Silverspeed
                                          Deelnemer

misschien is hij analfabeet ofzo?.. (iemand die slecht kan spellen enzo.. zo heet zo’n persoon toch? :) )

black champion

anaal a wat:jerry

Anoniem

origineel gepost door Kissmyass
                                                Blijkbaar hebben jullie het ook allemaal goed voorelkaar. :wtf

Ik wens iedereen hier het beste toe en veel rij plezier, ik ga me weer zitten vervelen achter de computer en wat puistjes uitknijpen. Morgen weer mijn uitkering ophalen en naar de voedselbank voor wat gratis vreten. Misschien dat er in de kledingcontainer nog een leuke outfit ligt.

:D:jerry:D:jerry:D
                                                Respect, van mij mag je doorgaan, geweldig :thumbup

calibra_8v

origineel gepost door 2e-c14nz

heb 3500 geboden,mooie bak man :wub

Fearless
                                                  Deelnemer

origineel gepost door Silverspeed
                                                    misschien is hij analfabeet ofzo?.. (iemand die slecht kan spellen enzo.. zo heet zo’n persoon toch? :) )

Gheeh een analfabeet is iemand die niet lezen kan….
                                                    Dus spellen zou dan ook niet zo lekker gaan :P:jerry

redmanta

zou die wagen onderhand al verkocht zijn?

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 80)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.