marktplaats niveau

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer marktplaats niveau

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Berichten
  • #17611308
    redmanta
      Lid sinds:
      30 June 2004

      kzie er wel humor van in misschien beetje overdreven maar op MP zitten nu eenmaal veel kleuters.

      #17611309
      asconahobbyist
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2008

        ach,het blijft vaag volk die vw rijders.
        Zal wel zo’n arrogant puisterig petje wezen die zichzelf helemaal geweldig vind.
        Tis zeker een knappe Scirocco maar dit is wat overdreven.
        Al zou ie met een pracht opel voor een wereldprijs adverteren,met zo’n teks kon ie er van mij in stikken!
        En met zo’n tekst lok je ook wel wat uit denk………………..
        Om enige wijze mannen te citeren…..VERREKTE KOEKWOUS!!!!:puke

        #17611310
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Wat een mongol jongeh!
          Mjah ik heb zelf ook leuke en belachelijke reacties gehad op mn bmw die ik toen te koop had staan daar.
          Je betaald wel een paar euro om je advertentie daar te plaatsen, vroeger was alles gratis daar!

          Maar om heel je advertentie maar aan te passen naar die gekken…neej

          Die verkoopt zn auto zo nie…

          #17611311
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            wat een heerlijke gast, geef die vent een lintje:wors

            En een valiumpje! :D

            Gewoon je auto in de onderdelen sectie van je merk zetten…
            Die is gratischz!!! :D En daar zoeken ze ook wel. :cool:
            En voor de oplettende die gaat zeggen dat je advertentie dan verwijderd wordt…. Das waar :P Maar niet als je erbij zet dat ie ook in onderdelen verkocht kan worden en er wat prijzen van losse onderdelen bij zet :)
            Helemaal als je het in de titel vermeld. Dan kijken ze vaak helemaal niet verder.

            #17611312
            ajn0
              Lid sinds:
              6 June 2009

              origineel gepost door carlover
              als je dan zo erover denkt,waarom adverteer je dan op marktplaats?
              zet ze op de gepaste forums.
              diverse (dag)bladen,enz.

              deze gast is zielig,a-sociaal,en niet helemaal bij zijn hoofd.

              ziet niemand hier,die het zo geweldig vinden,hoe denigrerend die eikel is tegenover alles en iedereen?
              met dreigementen van iemand van je terrein schieten,en overrijden,kom je erg ver.
              ik wil dat gastje wel eens in person zien.kijken of ie dan nog zo’n grote bek heeft.

              achter een pc’tje zitten dreigen is makkelijk.
              dit soort advertenties mogen van mij acuut verwijdert worden,en de auteurs gebant.

              helemaal mee eens.

              #17611313
              kadett4x4
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                jonge jonge, wat een hopeloos figuur.
                leuk voor die jongen dat hij in een auto van een massa moordenaar rijd, en ze nog spaart ook.
                waarschijnlijk omdat die rommel altijd kapot is.
                om nou meteen andere merken als kut aan te vallen in je advertentie, zegt al genoeg over het iq van onze ”wereldleider”.
                zetten ze zo een advertentie, en gaan dan klagen als erop gereageerd word.
                en als zo’n sirocco zo apart is, moet onze jongen eens op de autocross gaan kijken.
                en om nou de rest van nederland als kleuters en idioten te bestempelen, wil dan toch iets over hem zeggen.
                om zo je spullen te verkopen vind ik DIEP TRIEST.

                groeten.

                #17611314
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  klinkt een beetje als iemand met een snor en een scheiding inderdaad,

                  Om het gelijk af te geven op andere merken…

                  zegt genoeg over de persoon in kwestie..

                  en ja, de Scirocco Prachtwagens zijn het!!

                  Willem

                  #17611315
                  city77
                    Lid sinds:
                    4 July 2004

                    volgens mij komt die gast aandacht te kort ofzo :o n et als die lui die doen alsof ze ziek zijn:thumbdown

                    #17611316
                    Bart Hoedemaker
                      Lid sinds:
                      12 February 2007

                      druk baasje!

                      #17611317
                      Nova_C20xe
                        Lid sinds:
                        23 January 2008

                        KUT Opel? Die heeft volgens mij teveel opel’s gezien aan het achterkant tijdens een sprintje ( misschien niet eens de kenteken kunnen lezen:P) :jerry:jerry vandaar datie dat zegt,,

                        #17611318
                        Kissmyass
                          Lid sinds:
                          9 February 2010

                          Leuk jullie forum en ook zo lekker fanatiek ook zodra iemand “iets” ( KUT opels) zegt over jullie merk.
                          Wat mij nog het meest opvalt is dat een aantal van jullie ook gelijk een mening klaar hebben over hoe deze persoon (ik dus) d’r uit zou zien.

                          Ik heb een “normale” advertentie geplaats zoals ik dat al jaren doe en ik heb veel auto’s gekocht en verkocht, meestal zonder problemen.
                          Nu was het geval dat ik van vier van auto’s te gelijk af wilde
                          2 x Scirocco’s en 2 x Passat VR6 station. Ik weet het; misschien iets teveel auto’s, als je nagaat dat ik ook nog motor rij en nog een buggy heb en een golfje 4 diesel.
                          Maar goed , je kunt nooit teveel auto’s hebben.
                          In dit geval had ik even snel geld nodig dus verkopen maar die handel.
                          De twee Passats gingen nog wel en was zo ook vrij snel kwijt, maar toen begon het gezeik.
                          Mensen die afspraken en niet kwamen opdagen, mensen zonder geld, mensen die eerst hun eigen auto moesten verkopen, mensen die wilden ruilen ( waaronder iemand met een kapotte opel kadet) ik was het goed zat en heb de advertentie aangepast.
                          Toen begonnen die gemuteerde tuinkabouters helemaal lijp te doen. Dat ik er dan aandacht aan besteed is meer omdat ik dat gelul zat ben.
                          Je kan dan kiezen: je bukt en accepteerd of je blijft staan en schopt tegen wat tere zieltjes aan.

                          Mijn favorite opel’s: de (ouwe) GT is een super ding, de nieuwe Insignia erg mooi en natuurlijk de Manta. Heb ik ook nog gehad maar dat ga ik niet bij mijn VW lijstje zetten hahaha
                          Verder heb ik 4 x fiesta’s XR2, opel corsa, Alfa sud, Fiat X1/9, Volvo gereden en in Amerika had ik een Dodge Magnum.
                          Ik het genoegen gehad om in een Viper te rijden, de nieuwe Corvette, de Dodge Challenger, BMW M5 ( van mijn broer) zo ook de 850 en de Z1, Porche speedster ( de ouwe).

                          Dat kun je zien als een slap gelul lijstje en om een beetje te gaan zitten opscheppen, maar ik ben niks en meer dan een auto liefhebber en ze mogen mij begraven in mijn buggy die ik zelf gebouwd heb.

                          Ik heb respect voor iedereen die van auto’s houdt of je nou in een eend rijd of een “mooie” Opel hahaha

                          Die mensen die mij een lul vinden, prima je eigen mening en als je denkt dat je daat verder mee komt, vooral mee doorgaan.

                          Ik heb geen zielig leven, verre van dat. Ik zit zo’n drie maanden per jaar in Amerika, L.A en heb daar de tijd van mijn leven. Ik rij daar ook in alles wat los en vast zit.
                          Mijn bedrijf loopt lekker en ik kan iedere dag mijn eigen tijd indelen, dus als ik de hele dag op forums wil hangen waarom niet.

                          Ik heb genoeg hobbies en heb ook van mijn hobbies mijn werk gemaakt.

                          Als ik zeg dat ik mensen van mijn terrein afschiet, dan bedoel ik ook mijn eigen terrein ( 2500 vierkantemeter) met meer dan genoeg ruimte voor mijn auto’s. Ik schiet geen mensen neer, dat is een stukje humor.
                          Als je wilt weten wat humor is dan moet je naar Hans Teeuwen kijken.

                          Dit was het en als iemand mij verteld hoe ik hier een foto kan plaasten dan wil ik dat met alle plezier doen zodat je ook nogeens kunt zien dat ik geen “puisterige snordragende zielepoot” ben sterker nog, ik heb samen met mijn toemalige vriendin regelmatig in mannenbladen gestaan zoals de Penthouse, Hustler enzv.

                          Dus jongens…have some fun en maak je niet zo druk over zo’n advertentie, dat doe ik ook niet

                          Greetz,

                          Ar.

                          #17611319
                          asconahobbyist
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 June 2008

                            halleluja!!!!!!!!!!!;)

                            maar je moet toe geven dat je wel wat reacties kon verwachten gezien je eigen schrijfstijl.
                            Even goeie vrienden ,ik vind een scirocco heus een gave kar maar met meerdere malen de opmerking kut opel lok je wel wat uit,toch??

                            #17611320
                            Bart Hoedemaker
                              Lid sinds:
                              12 February 2007

                              En toen was het stil :o

                              #17611321
                              mayhem
                                Lid sinds:
                                13 June 2006

                                blijven merk liefhebbers, zodra er iets kut word genoemd staan er een paar direct op de achterste poten.

                                en ach, zowel opel en vw hebben mooie en lelijke modellen.
                                bij beide merken zijn ze in de midden jaren 90 hard achteruit gegaan met de ‘schoonheid’ van de auto’s.

                                rij zelf regelmatig golf I,rommel mee met de restauratie van een golf I, en ben zelfs op zoek geweest naar een golf/jetta I voor daily.. maar de vw jongens wouden overal nogal een hoge prijs voor, dus heb ik een D kadett gekocht.

                                ik denk dat wij ook zo denken, als we weer eens zo’n idiote mongol zien in z’n golf III vr6 die denkt dat ie focking schumacher is door een woonwijk.. dat is dan toch ook zo’n kut VW petje figuur.
                                zegt verder niets over de ‘goede’ vw mannen die alle tyd stoppen in de bouw van een uberdikke kever/karmann ghia/golf I enz enz.

                                zo zijn er bij de opels ook van zulke mensen, vroeger met de kadett gsi, nu dan veelal astra F met weggerotte wielranden en een open steigerpijp met een tribal op de achterruit..

                                #17611322
                                carlover
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 December 2004

                                  origineel gepost door asconahobbyist
                                  halleluja!!!!!!!!!!!;)

                                  maar je moet toe geven dat je wel wat reacties kon verwachten gezien je eigen schrijfstijl.
                                  Even goeie vrienden ,ik vind een scirocco heus een gave kar maar met meerdere malen de opmerking kut opel lok je wel wat uit,toch??

                                  buiten die opmerking,ieder zijn eigen ding.(hoewel ik dat ook zeer kleingeestig vind)ik ben opel fan,zal nooit zo over vw of ieder ander merk praten.

                                  de rest van het verhaal naar de rest van de wereld toe vind ik nogal kinderachtig.
                                  1: tis marktplaats,je weet dat dit gebeurt,adverteer en dan niet.
                                  2: dreigementen van mensen neerschieten,en omverrijden gaan mij wat te ver.
                                  3:de rest van de wereld als adoptiekinderen,achterlijk,enz. te betitelen zegt meer over jezelf als over de rest.

                                  je zal heus niet dom zijn,en snap de frustratie,maar vind dit niet de gepaste manier om er mee om te gaan.
                                  plus dat ik dan denk dat je hier meer problemen mee op de hals haalt,als dat je er goed mee doet,want juist nu word je advertentie gespamt met rare biedingen e.d.

                                  maar ja,als jij je daar mee bezig wilt houden is dat jouw probleem,ik zou er voor passen.

                                  wens je veel succes met de verkoop van je wagens.

                                  #17611323
                                  mantaman19
                                    Lid sinds:
                                    16 March 2006

                                    het lijkt mij niet te helpen zulke teksten bij de verkoop van een auto te plaatsen ik denk dat je het dan alleen maar moeilijker maakt

                                    #17611324
                                    bettus accu
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      14 March 2009

                                      de naam zegt het al: kiss my ass

                                      hij heeft dus schijt aan alle negative berichten die hij krijgt, en alle mensen die kritiek op hem hebben.

                                      toch bewonder ik je manier van adverteren, al zou ik het zelf nooit zo doen. maar er zit wel wel ergens waarheid in.

                                      toch ben ik het wel eens met carlover

                                      #17611325
                                      Nova_C20xe
                                        Lid sinds:
                                        23 January 2008

                                        Sjonge jonge wat opscheppen ofniet:thumbdown:thumbdown wat heb ik aan je foto’s enz? dat je naar america gaat en dat je op hustler staat,, eigen bedrijf, terein van 2500 vierkante meter,, pff zegt dat wat?? betekent dat dat je een gebouwde lichaam hebt? Jij bent ook een mens;)

                                        #17611326
                                        asconahobbyist
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          23 June 2008

                                          origineel gepost door Nova_C20xe
                                          Sjonge jonge wat opscheppen ofniet:thumbdown:thumbdown wat heb ik aan je foto’s enz? dat je naar america gaat en dat je op hustler staat,, eigen bedrijf, terein van 2500 vierkante meter,, pff zegt dat wat?? betekent dat dat je een gebouwde lichaam hebt? Jij bent ook een mens;)

                                          oftewel,iemand die zichzelf helemaal geweldig vindt!:jerry
                                          2500 vierkante meter,van je hobby je werk maken,autogek en iemand van je terrein afschieten??? Mischien heeft ie wel een autosloperij!
                                          en voor een foto hebben we een smoelenboek aka show jezelf.

                                          #17611327
                                          Bart Hoedemaker
                                            Lid sinds:
                                            12 February 2007

                                            Dat is U s of A jongens, geen Nederland :angel

                                            #17611328
                                            MAD-MARC
                                              Lid sinds:
                                              1 May 2006

                                              het is anders wel knap irritant dat de helft van nederland wel kan lezen maar de tekst niet begrijpt.
                                              als je een advertentie plaatst op MP en daar dan een vaste of niet-onderhandelbare prijs in zet en dan nog krijg je vragen wat is de uiterste prijs?? kan er niet wat van af??

                                              ook ik heb ooit met zulke debielen te maken.
                                              als ze dan vragen of er niet wat af kan dan begin ik gewoon met de rechter spiegel en vervolgens de antenne,die breek ik er vanaf waar ze bij staan.
                                              en pingelen?? ik heb een opening in de muur dat heet een deur en daardoor kunnen ze vertrekken zonder aankoop.
                                              vaste prijs is vaste prijs, klaar.

                                              #17611329
                                              bettus accu
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                14 March 2009

                                                ik denk dat de advertentie binnekort verwijderd gaat worden, dus maar ff een update:
                                                :jerry

                                                Nog maar een update, moet toch minimaal 10.000 kijkers kunnen komen.
                                                Dit zijn de positieve en in mijn ogen de echte autoliefhebbers die een stukje humor wel kunnen waarderen.

                                                Geachte Arjan,
                                                In eerste instantie dacht ik……… wat moet ik met deze advertentie aan, maar toen ik verder las vond ik hem briljant! Geweldig hoe je zulke mensen aanpakt, eindelijk iemand met het lef om dit ook daadwerkelijk te doen!

                                                Verder wil ik je laten weten dat ik zelf ook sciroccofan ben. Ik heb er een paar maanden geleden ééntje gekocht, ook een 16v met kr motor maar helaas geen rasechte nederlander. Over een maand of 4 is hij belastingvrij. Daar heb ik hem dan ook voor gekocht, een schitterende auto rijden en dan niet veel aan de staat betalen hahaha! Jou scirocco’s zien er ontzettend mooi uit en wat de prijs betreft zit je ook heel goed ja! Misschien kun je mij nog wat advies geven over het opknappen van de scirocco want er moet nog wel wat aangebeuren voordat ik er tevreden over ben.

                                                Succes met de verkoop en wie weet tot ziens in de toekomst een keertje

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: marcel

                                                Geachte Arjan,

                                                Helaas heb ik geen interesse in de auto’s, maar je hebt wel een TOP advertentie ervan gemaakt. Helemaal geweldig. Ik hoop voor je dat je de auto’s snel verkoopt aan een liefhebber.

                                                Groet, Dirk

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Dirk342

                                                Geachte Arjan,

                                                Ik mail niet voor de auto’s, zien er goed uit, maar heb zelf al een coole golf mk1.
                                                Wou alleen ff zeggen.. Respect voor je advertentie!!! lol

                                                Groet
                                                remon

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Remon

                                                Geachte Arjan,

                                                super veel respect gast waar haal je t vandaan en ook veel respect voor de roccos zien er goed uit veel succes met de verkoop ze verdienen een liefhebber en dat je ze voor n goeie prijs mag verkopen

                                                mvg arend-jan

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: a-j b

                                                Geachte Arjan,
                                                had laatst even met je gemailt kon ze op halen voor 3800 euro had je het toen over wou ze ook graag maar kreeg de vrouw niet zover heb er nog 4 vandaar sorry wil wel even zeggen dat je advertentie geweldig is heb me bijna dood gelachen super mvg s.terpstra

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: s.terpstra

                                                Beste Arjan,

                                                Geniale advertentie, en triest volk genoeg wat er rondloopt en al helemaal als de durfallen ook nog van die gewaagde biedingen plaatsen, veilig verscholen onder een pseudonym als “janpeterbakelende”.

                                                Kortom, de heikneuters weten precies wanneer ze zich aangesproken voelen.
                                                Tuurlijk, een ieder heeft zijn/haar voorkeur in welke auto hij/zij rijdt.
                                                Zie ik een mooie oude Kadett uit eind jaren ’70 rijden, dan kan ik alleen maar denken: respect dat die persoon zo’n oude wagen op de weg houdt.
                                                Natuurlijk hoeven het soort lolbroeken die de schitterende biedingen hebben gedaan je Scirocco’s niet mooi te vinden, maar jongens, kom op zeg, ik hoef een aap toch geen klimmen te leren of wel soms?

                                                Succes met de verkoop van je mooie wagens, heb er zelf een uit 1987.

                                                (Misschien een aanrader om ze ook op http://www.oerauto.nl te adverteren).

                                                groet, Pieter

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Pieter

                                                Geachte Arjan,

                                                Mooie auto’s, dat ten eerste,
                                                maar je advertentie is nog tien keer zo mooi.
                                                heb deze met veel plezier gelezen.

                                                Succes met de verkoop!
                                                Tis dat ik al een mooie VW heb.

                                                Gr. Jasper

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Jasper E

                                                Dan zijn er ook nog wat zeikerds die de achterliggende gedachte van deze “advertentie” niet helemaal begrijpen. Omdat ik in een ver verleden nog wat opvoeding heb genoten zal ik ik hier niet al te hard op reageren. Zij die onwetend zijn, zondigen niet.
                                                Lekker dom blijven en bukken, vooral blijven bukken en die napijn trekt vanzelf wel weg……

                                                Geachte Arjan,

                                                Zeer mooie Scirocco’s. Ik heb zelf een Kever en ben goed aangestoken met het VW virus. Helaas beëindig jij met deze advertentie niet alleen je VW koorts, maar je verdoet je tijd ook nog eens met het vragen om dit soort reacties en je haalt even alle VW-fans onderuit met je gezeik.

                                                Succes met de verkoop en richt je in je advertentie gewoon op het te verkopen object.

                                                Gr.

                                                Stevan

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Sliedrecht

                                                “Alle VW fans”, dat zijn er nogal al wat en volgens staan er een paar reaties bij van VW fans, dus die gaan niet mee in je “verhaal”.
                                                Wat wil je nu zeggen dan ? mag ik nu van jou en “alle” VW fans niet meer in een VW rijden ?
                                                Vent, ik rij mijn hele leven al in een VW. Ik heb 5 buggies, 14 Scirocco’s, 4 Golfjes, Een spijlbus,2 Kevers, een polo en 3 Passats VR 6 achter mijn naam staan en dan ben ik zeker geen VW fan.
                                                Lik mijn br..ne st.rr.tje
                                                Ik rij nog steeds met veel plezier in mijn buggy ( zie foto)die ik zelf gebouwd heb, ieder fucking moertje en boutje heb ik er zelf in gedraaid.
                                                Omdat zo’n stelletje doorgedraaide aambeien het leuk vinden om hier te gaan zitten zeiken op mensen die iets verkopen moet ik de shit van jou ook nog gaan slikken ?
                                                Je bent je Kever niet waard en als “alle” VW fans zoals jou waren dan ging ik Opel rijden…..
                                                Oh sorry dat was niet echt beleefd: lik mijn schoongemaakte br..ne st.rr.tje a.u.b meneer.

                                                Geachte Arjan,

                                                Als je nou eens gewoon een normale advertentie neerzet. Dan hadden je auto’s allang weggeweest.

                                                Er zijn 3 mogelijkheden.

                                                1. Je wilt je auto’s niet kwijt dus je maakt maar zo’n advertentie.
                                                2. Je wilt je auto’s eigenlijk kwijt, maar om zeker te weten dat je ze niet kwijtraakt maak je maar zo’n advertentie.
                                                3. Je hebt geen leven.

                                                Ik gok de 2e of de 3e. Iig succes met de verkoop, dit gaat nooit werken zo :)

                                                Je had beter een mooie 7-serie kunnen kopen, die had niet kwijt gewild.

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Mark

                                                ???? wat the fuck is dit
                                                Van welke planeet ben jij af gegooit ??
                                                Misschien had je het nog niet helemaal door maar dit was, met de nadruk op was, een “normale” advertentie.
                                                Waarom zou iemand een advertentie maken met de intentie om zijn auto’s te verkopen maar eigenlijk doet hij dat om ze niet te verkopen ???
                                                Jij kijkt zeker iedere avond naar Dr.Phil, ook zo’n tuindebiel. Heeft op alles een antwoord en dan zit die,uitplastic gegoten, vrouw maar ja te knikken omdat ze thuis in elkaar wordt geslagen als ze iets anders zegt.
                                                Je kent me niet, je weet nul komma nul van mijn leven en sterker nog het gaat je geen zak aan.
                                                Ik schrijf columns voor mannenbladen dus ze zou kunnen zeggen dat schrijven iets met mijn werk te maken heeft, dus vandaar dat ik (soms) veel achter de computer zit. Dat jij er dan van maakt dat: “iemand geen leven heeft” is een veronderstelling die kant nog wal raakt.
                                                Wat moet ik met een 7 serie ?? sorry jongen iedereen zijn/ haar auto en als jij daar gelukkig mee bent, it’s your life.
                                                Een merk zit in je bloed, dat kun je niet opdringen.

                                                Update Dinsdag 9 Feb 2010:

                                                Geachte Arjan,

                                                Ik had een paar vraagjes voor u.
                                                Hebben de auto’s schade of deuken, en zijn ze allebei dezelfde kleur zwart?
                                                Heeft u ook bonnen van het onderhoud aan de auto’s van de afgelopen jaren.

                                                Daarnaast stoor ik mij zeer erg aan sommige spellingsfouten in de advertentie:
                                                “Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test blablabla

                                                Hierbij schrijf je pesonen in plaats van personen, dit is een zeer slordige fout.

                                                Ik hoop dat u nog veel plezier heeft met het afzeiken van andere mensen, die proberen af te dingen op uw auto. Het is namelijk zo dat je bij marktplaats een ingecalculeerd “afding” bedrag moet vragen boven op het bedrag dat u wilt hebben.
                                                Dit omdat sommige mongolen onder ons het begrip “vaste prijs niet begrijpen”.

                                                mvg
                                                Frambozentaart

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Frambozentaart

                                                Ik zat me net avtefragen waneer een pesoon hierofer ging loppen seiken.
                                                Keutel. Je moet je niet zo druk maken om een stukje humor, mocht je niet weten wat humor is dan moet je maar eens de dvd’s bekijken van Hans Teeuwen.

                                                Heb je lang moeten nadenken over die mega grap van je, ik bedoel dat je precies gaat vragen waar ik niks meer over wil zeggen. Dat getuigt toch wel van behoorlijk denkvermogen.
                                                Hoe hoog kwam jij bij de nationale IQ test ???

                                                Frambozentaart, heb je ook een Mohawk grenade op je hoofd gehad?? Welke gemuteerde tuinkabouter heet er nou: Frambozentaart ??
                                                Dan kun je jezelf net zogoed: ‘upmyanus’ noemen.

                                                Als je goed had GELEZEN dan had je begrepen dat het niet gaat om de biedingen maar om de personen die niks beters te doen hebben dan afspraken maken terwijl ze:
                                                – geen geld hebben.
                                                – willen ruilen.
                                                – vragen stellen die onbelangrijk zijn.
                                                – proefritjes willen maken.
                                                – niet komen opdagen.
                                                – gaan zitten zeiken over kleine krasjes.
                                                – gaan zitten zeiken over bonnen.
                                                – niet weten wat ze nu eigenlijk willen.

                                                Tipes zoals jij denken dan dat ik het doe om mennsen af te seiken. Dit terwijl juist mensen soals jij proberen mensen af te seiken, en dan de nadruk op PROBEREN, want het zit tegen de grens aan van een Belg met een IQ van Tuk koekje.
                                                Het mooisde is dan nog dat jij dan ook nog denkt dat je goed bezig bend.
                                                Maar goed ook nu weer: even bukken en goed doorademen.

                                                Veel plezier in je Dacia Logan, Kia, Saab of beetje gedurft maar vooruit een Volvo ( met uitzondering van de C30 en de XC 90)

                                                Vr Gr,

                                                Arjan.

                                                Geachte Arjan,

                                                Deze advertentie zet me aan het denken.
                                                Is deze man een oplichter ? wat heeft hij op zn kerfstok staan ? is hij bereid om onschuldige mensen op marktplaats voor miljoenen op te lichten !!!!!!?????
                                                Mischien kom ik binnenkort langs met mijn cameraman om je eens lekker te confronteren met boze blikken en moeilijke vragen.

                                                ps: ik bied 250 euro en al je parkeerbonnen laat ik verdwijnen ;)

                                                Met vriendelijke groet,

                                                A. Stegeman

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Alberto Stegeman

                                                Deze ???? ik heb geen idee……

                                                Hallo Arjan,

                                                Heb genoten van je verhaal!

                                                Maar nou ben ik toch wel benieuwd, Hoeveel water stroomt er nou per minuut van de Niagara watervallen?

                                                Groetjes

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Rinze

                                                Een hoeveelheid van 159.000 m3 per minuut.

                                                Vr gr, Arjan

                                                Geachte Arjan,

                                                Als ik het geld had, dan kocht ik ze meteen! Beste advertentie ooit, je zegt tenminste wat we allemaal denken! Respect man! Kut-Opels :D

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Ruud

                                                Geachte Arjan,

                                                Ik heb geen intresse in je rocco’s maar..

                                                Als er een ‘Held van 2010’ Prijs is.. krijg jij hem!
                                                Geniaal je advertentie!

                                                Mvg,

                                                Roy Meier

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Roy

                                                Geachte Arjan,
                                                zoals te verwachten weer zo`n respect mailtje waar je nu onderhand ook wel ziek van zal worden
                                                maar bij deze even ik vond deze advertentie op het puchforum in het merkwaardige advertenties topic en kan alleen maar zeggen geniaal mocht je ooit nog mee doen aan een of andere presidentiele verkiezig mijn stem heb je :V

                                                grtz willem

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: willem

                                                Ik zal binnenkort een website starten waar gestemd kan worden en ik zal mij beschikbaar stellen voor het presidentschap van Europa. Gelijk maar goed aanpakken ;-)
                                                Donaties met vijf nullen kunnen, na je mailtje, gestort worden op mijn bankrekening.
                                                Na het ontvangen van je donatie krijg je een exclusieve bumpersticker…….

                                                Verdere Update Dinsdag:

                                                Beste Arjan,

                                                Verkopen blijkt in deze crisis tijden steeds meer een hel!

                                                Ik ben benieuwd naar je ‘aankomende’ site, gaat hopelijk wel gebeuren.

                                                Succes met de verkoop …

                                                PS: Het uiteinde van een veter is een Aglet of Malie

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Eelco

                                                Ha die Arjan,

                                                Ook ik mail niet om een bod te doen op je Sirrocco’s, sorry maar ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden…. maar ieder zijn ding toch?

                                                Wel wilde ik je even complimenteren met de fantastische advertentie, van het begin tot het einde helemaal krom gelegen… is trouwens best lastig lezen dan maar dat terzijde.

                                                Marktplaats heeft voor mij in ieder geval een hele nieuwe dimensie gekregen en ik zal nooit meer, wanneer ikzelf weer eens een of andere debiele vraag krijg van een ‘bieder’ die of geen leven heeft of echt van voren niet weet dat ie van achteren leeft, niet aan jou (lees: deze advertentie) kunnen denken. Kortom: FANTASTISCH!!

                                                Tijdens het presidentschap van Europa zal ik niet op je stemmen, maar dit is meer een principe kwestie dan een persoonlijk iets, die stem gun ik nl. niemand! ;-)

                                                Gulle Groet, van een ‘moedige’ Volvo liefhebber,

                                                Miquel.

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Volvimus – Noord

                                                Geachte Arjan,

                                                In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
                                                Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
                                                ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
                                                kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

                                                Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit ’87 staan welke verder
                                                eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
                                                Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo’n 50km
                                                per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

                                                Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
                                                gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
                                                huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

                                                Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
                                                Vaak hebben auto’s met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
                                                het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
                                                Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

                                                Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
                                                deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
                                                te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
                                                welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

                                                Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Jazz1970

                                                Deze auto is in dezelfde staat als je moeder, heeft net zoveel gelopen en als je daar probeerd in te komen hoor je ook KR, KR, KR.
                                                Je mag je auto ruilen mits je banden achterste voren op de auto zijn gemonteerd zodat ik harder achteruit kan rijden als vooruit….

                                                Geachte Arjan,

                                                whahahaha de link naar jouw advertentie gaat zelfs over ons paardenforum!
                                                we vinden hem helemaal geweldig, want geloof het of niet bij onze ‘pk’tjes’ wordt er op dezelfde manier met verkopen omgegaan…

                                                ‘ik heb maar 500 euro, maar bied wel een goed tehuis’ (okee en dan nog onderhouden?!)
                                                ‘mag hij gekeurd worden?’ (ja hoor ik verkoop een goed paard, dus kosten voor jezelf)
                                                ‘wat heeft hij al gelopen?’ (tot een jaar of 10 mogen ze weinig tot hoog gelopen hebben wil het verkopen, vanaf een jaar of 10 vallen ze onder ‘oud’ en daalt de waarde)
                                                ‘is het een merrie, hengst of ruin?’ (een merrie is meer waard, kan je mee fokken, een ruin is eigenlijk maar zielig want die mist wat en een hengst moet goedkoper zijn, want dan moet er nog een castratie betaald worden, anders isstie gevaarlijk)
                                                ‘hoe groot is hij?’ (1.58, nee das net te klein/1.63, ja dat is een mooie paardenmaat/1.75, is wel errug groot, dan kan hij vast niet lekker meer bewegen met zo’n lang en groot lijf
                                                ‘is hij wel goed ingereden?’ (ja hij is zadelmak gemaakt op zijn 3e en loopt braaf zijn rondje, als hij dat niet doet, doe je toch iets verkeerd)

                                                kortom ook wij kennen de zo genoemde ‘penny-meisje’ die reageren op advertenties en hebben dan ook in een scheur gelegen om jouw advertentie!! toppie!!

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Cindy

                                                Geachte Arjan,

                                                Omdat uw advertentie al bijna 10.000 bezoekers heeft (waarvan sommige echt achterlijk moeten zijn) zou ik graag even van de gelegenheid gebruik willen maken.
                                                Ik vind het goed dat u al die mafketels die op marktplaats rondzwerven eens aanpakt, ik heb het zelf helaas ook al meerdere malen meegemaakt met het verkopen van mijn scooter, dat mensen niet komen opdagen, toch niet genoeg geld hebben of een andere smoes.
                                                Vanwege het grote bezoekersaantal van uw advertentie wil ik even reclame maken in uw advertentie voor mijn site: http://www.brommertuning.com

                                                mvg

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: J

                                                Geachte Arjan,

                                                Kun je mij een eervolle vermelding geven in die TE trieste advertentie van je?
                                                Zou ik wel waarderen :)

                                                groetjes, Kevin

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Kevin

                                                Dronken en gekken moet je nooit wat weigeren…….

                                                Geachte Arjan,

                                                dit is vast wel de 1000ste mail die u heeft gekregen,
                                                maar dit is echt een GEWELDIGE advertentie!!!

                                                als u ooit weer zo’n advertentie maakt, laat het me weten!!:D

                                                ga zo door!!

                                                mvg.

                                                Deze reactie is afkomstig van;
                                                Naam: Dennis

                                                Iedereen bedankt voor alle reacties. De auto’s zijn nog steeds niet verkocht, heb geen flauw idee waarom niet.
                                                Ik denk dat ik ze maar hou…….
                                                Wie nog contact wil houden ;-) batzmaru2010@hotmail.com
                                                Marktplaats heeft er genoeg van en heeft de andere advertentie al verwijderd, weer € 30,- de bak in en binnenkort waarschijnlijk dus ook deze.
                                                Doe mij een lol en kopieer hem en zet hem op forums, websites, hyves en joost mag weten waar, als Joost dan even laat weten waar ze staan, bedankt.
                                                Zoals altijd in dit land drukken ze iedere vorm van “opstand” de kop in.

                                                Beste Arjan,

                                                Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl.

                                                Bekijk de lijst met verboden producten en diensten

                                                Let op: Bij herhaaldelijke overtredingen van onze voorwaarden zijn wij genoodzaakt maatregelen te treffen. Wij adviseren u om uw huidige advertenties eventueel nu direct aan te passen conform onze voorwaarden.

                                                Misschien dat ze niet tegen mooie vrouwen kunnen, heb die foto maar weggehaald……

                                                #17611330
                                                Ghanz
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  31 July 2005

                                                  :sleeping

                                                  #17611331
                                                  carlover
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    21 December 2004

                                                    misschien dan toch een beetje gerechtigheid.

                                                    nogmaals,en dit geld ook voor mad-marc.
                                                    ik begrijp de ergernis.maar dan ga je niet de hele wereld lopen afzeiken.door een stomme marktplaats advertentie.
                                                    ik kan 1.000.000 andere redenen bedenken waar ik me kwaad om kan maken.

                                                    #17611332
                                                    2slow
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      21 October 2006

                                                      Kon uit eindelijk nergens heen gaan, snap volledig de frustratie van marktplaats dat zeker.

                                                      Geachte Arjan,

                                                      In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
                                                      Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
                                                      ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
                                                      kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

                                                      Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit ’87 staan welke verder
                                                      eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
                                                      Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo’n 50km
                                                      per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

                                                      Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
                                                      gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
                                                      huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

                                                      Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
                                                      Vaak hebben auto’s met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
                                                      het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
                                                      Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

                                                      Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
                                                      deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
                                                      te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
                                                      welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

                                                      Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.

                                                      Deze reactie is afkomstig van;
                                                      Naam: Jazz1970

                                                      Deze vond ik dan toch geniaal….. :angel

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 80)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.