marktplaats niveau

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer marktplaats niveau

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Erwin_Astra
    Deelnemer

zag deze advertentie staan, lach me kapot:jerry
      http://link.marktplaats.nl/297234577

ff kopie van het verhaal:P

KenmerkenModel: Scirocco Bouwjaar: 1991 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 206.800 km Carrosserie: Coupé Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Zwart Motorinhoud: 1800 cc BeschrijvingScirocco type 2 GT 2 1800 cc inj.

Bjr’91

A.p.k Feb 2010
      Km +/- 210.000
      Luxe uitvoering.
      Auto loopt goed , rijd goed. Netjes van binnen en buiten.

Vaste prijs € 2000,-

Auto’s gaat weg wegens ( helaas) stoppen met de hobby.

Tevens te koop:

Diepzwarte VW Scirocco 1800 16V
      1988
      A.P.K
      K.m +/- 250.000
      Mooie 15 inch lichtmetalen velgen met brede glimrand
      Pirelli’s 195/50/15
      RVS einddemper, zwaar geluid
      Spliternieuwe spinnekop ( onderdeel injectie) t.w.v € 600,-
      Geen deuken, roest of schade

Vaste prijs € 2250,-

VW Passat GT VR 6 variant 128 KW U9
      Is verkocht

Een verlagings set is zo goed als nieuw voor de Passat en kost € 225 vaste prijs.

Extra info over de Scirocco’s :

Voor de personen die echt interesse hebben en die niet op zoek zijn naar koopjes die alleen in NeverNever land voorkomen nog even het volgende:

Als jij een Zwarte 16V kan vinden die in een goede/redelijke staat is met een KR blok, onderhoudsboekjes, een respectable KM stand en een originele Hollander is( wat alleen iets uit maakt als je een “echte” verzamelaar bent en dan heeft het ook nut) voor die prijs waarvoor ik deze aanbied geef mij dan even een seintje want dan koop ik hem ongezien, snap je ??

De 16 V heeft dus zo’n 250.000 gelopen en loopt nog steeds perfect, vering is wat minder en het dakhemeltje is niet zo netjes. Doordat er een RVS uitlaat onder is gezet loopt hij zo af en toe tegen de schakel stang aan, simpel te verhelpen maar dan wel op een garagebrug.

Dus prijs is er dus ook naar !!! Als ik die “probleempjes ” ga verhelpen gooi ik gewoon nog zo’n € 500 tot
      € 1000 bovenop de prijs, afhankelijk van het type schroefset.

Scirocco’s zijn zeldzaam aan het worden en worden nu zo’n beetje voor een constante prijs op de markt gezet.
      Dus deze prijzen zijn gewoon oke.
      Koopjes vind je niet meer. Deze zijn mijn 13 en 14de Scirocco dus ik ben enigszins bekend met de auto’s.

Als je interesse en geld hebt dan mag je een afspraak maken en ben je meer dan welkom.
      Als je denkt; er gaat nog wel wat de prijs af omdat je goed bent in kleine onbenulligheden op te sporen bij auto’s van dik 20 jaar jong dan maak ik geen afspraak met je.

Simpel verhaal verder.

Dan nog even dit:

– nee ik heb even geen foto’s meer van de 16V omdat het kutweer is.

– nee de auto’s hebben geen schade of deuken.

– ja ze rijden allebei goed.
      – nee ik wil niet ruilen tegen kut Opels, Renault of wat dan ook. Ik heb genoeg auto’s ik wil er vanaf.

– de GT 2 is Diamand zwart en de 16 V diepzwart, ze zijn dus allebei zwart maar dan een ander soort zwart.

– nee ik heb geen onderhoudsboekjes of mega bonnen waarop al het onderhoud te zien is. Ik heb ze voor de hobby dus ik verzamel auto’s en geen bonnen. Het onderhoud gebeurt dus bij een goede kennis/ monteur die normale prijzen rekend waardoor het ook een leuke hobby is maar waar je geen bonnetje krijg maar dus wel regelmatig onderhoud.

– Als er staat VASTE PRIJS, waarom zou je dan in hemelsnaam gaan bieden ??? Mmdat je geen geld hebt en voor een paar euries toch in een leuke auto wil rijden. Als geen geld hebt en eigenlijk ook geen smaak koop dan zo’n kut Opel.

– de GT 2 is “mooier” en maar ook jonger dus ook weer logisch verhaal, de 16 V is een 16 V klaar.

Als je nu nog vragen hebt, vraag dan wat zinnigs zoals: wat is de grootste kever ter wereld of hoeveel water stroomt er per minuut van de Nigera watervallen ???????

Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test en bevestig wat je adoptie ouders, die je in het asiel hebben opgehaald, gelijk al wisten……

Wil het adoptiekindje met het bod van € 707 719,00 a.u.b reageren, ik accepteer je bod maar je belt niet terug of heeft je doos nog geen telefoon aansluiting ??

Blijkbaar zijn er een aantal mensen een beetje op hun teentjes getrapt door mijn manier van adverteren. Aan de andere kant heb ik 10 X zoveel mailtjes gehad met complimenten over mijn advertentie.
      Dus als die personen die hier niet tegen kunnen ook gelijk verdwijnen van Marktplaats en op de Sesamstraat website Pino gaan vervelen dan wordt verkopen ineens een stuk leuker.

Voor de persoon met de vraag: hoe heten de eindjes van schoenveters. Dat zijn veterknopjes.

Om even een update te geven 6 Feb 2010:

Dit is het niveau van Marktplaats:

Geachte Arjan,

jij bent echt een homo met je griep advertentie.

Gr

Deze reactie is afkomstig van;
      gezichtwasser@live.nl
      Naam: gezichtwasser
      Tel: 0620401812

Uiteraard is iedereen weer vrij om te reageren hierop. Wederom moet je altijd weer even afwachten want het kan zomaar zijn dat zo’n persoon even wat tijd nodig heeft om na zo’n fraai stukje grammatica een week bij te komen. Zelf denk ik dat deze persoon iets te weinig aan de tiet heeft gezeten, maar wie zal het zeggen….

Nog een reactie:

Hierbij bevestigen wij dat bieder ERWIN het bod van 707.719,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.

Reden waarom de bieder het bod heeft verwijderd: U reageert niet (meer) op mijn bod.
      Snap je gedachtengang maar vind het erg vervelend voor je dat je je zo druk maakt. Je moet wel erg geirriteerd en kwaad zijn wil je zoveel energie in een dergelijk verhaal stoppen. Wat het alleen maar erger maakt voor jezelf. Je schiet er echt helemaal, maar dan ook helemaal niks mee op. Afijn, de topics op de diverse auto fora over jou adv maken wel weer wat leuke reacties over jou los maar verder .. nutteloos, maar aan de andere kant begrijpelijk succes iig met wat dan ook..

Leuk dat mensen je helemaal lijken te kennen alsof ze d.m.v van pyschoanalyse de diepere betekenis van de advertentie willen doorgronden.
      Deze persoon heeft dan nog het beste met me voor, gelukkig maar anders zou ik misschien mijn twee Scirocco met hun neusjes tgen elkaar zetten en ze overgieten met benzine en mijzelf en mijn dierbare auto’s naar een betere wereld laten branden…..

Hey guys, effe kappen met die ongein en wat een debiel gelul hier over een advertentie. Ik heb geen issues met niemand niet, boeit me ook totaal niet, maar als je nooit je mond open doet over “iets” dan kun je net zo goed voorover gebukt door het leven gaan en een fles glijmiddel in je binnenzak dragen.

Dan zijn er ook nog de gelijkdenkende:

Geachte Arjan,

Respect voor je advertentie, lol,

Groeten Koen

Naam: KW

Geachte Arjan,

Ik heb echt in een scheur gelegen om je advertentie. Geweldig.
      Afkraken die lui. Keep it up.

Jasper

Naam: Jasper

Geachte Arjan,

zonde dat je hobby moet stoppen maar daar mail ik niet voor.

Nee ik heb geen interesse in de scirocco,s vind het mooie auto hoor maar mijn hart lig bij BMW

Ik wilde u alleen even een compliment geven op uw advertentie +1 duidelijk en geen gezeur heb zelf wel wat ervaring op MP en ken het gezeur dus ik ga deze manier ook toepassen dank je wel voor deze manier van adverteren

verder hoop ik dat de auto,s bij een liefhebber terecht kommen want daar hebben deze auto namelijk recht op ..

mvg

Frans

Naam: Frans

Dit was het weer voor vandaag ik ga nog even wat bushokjes in elkaar beuken en misschien nog wat kippenhokjes plunderen……….

ajn0

tja zulke achterlijke lui rijden VW ;) :wtf

Bart Hoedemaker

:o:o:o

Anoniem

Minpuntje is, dat het een k..t VW is, en dat ie geen opel-liefhebber is :cry

De advertentie is verder SUPER onderhoudend :D:D :jerry

Ghanz
            Deelnemer

wat een allemachtige ziek pop…. die adverteerder.
              die heeft ze allemaal eg nie op een rijtje nie.

mayhem

vind t een topgozer zo hahaha

altyd t zelfde gezeik op mp, hij lost t goed op

chris b

geweldig

2e-c14nz

Zo kan het ook :D

nova….
                    Deelnemer

Ach…… je hebt ze erbij:hmmz :thumbdown:thumbdown
                      EDIT stukje text,

Als er staat VASTE PRIJS, waarom zou je dan in hemelsnaam gaan bieden ??? Mmdat je geen geld hebt en voor een paar euries toch in een leuke auto wil rijden. Als geen geld hebt en eigenlijk ook geen smaak koop dan zo’n kut Opel

BLIJF JIJ MAAR RIJDEN IN JE KUT VW:thumbup

sw16v
                      Deelnemer

geef m is ongelijk :D:jerry

Bart Hoedemaker

” Als geen geld hebt en eigenlijk ook geen smaak koop dan zo’n kut Opel. “

of

” Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test en bevestig wat je adoptie ouders, die je in het asiel hebben opgehaald, gelijk al wisten…… “

:( :o

Bart Hoedemaker

” Deze persoon heeft dan nog het beste met me voor, gelukkig maar anders zou ik misschien mijn twee Scirocco met hun neusjes tgen elkaar zetten en ze overgieten met benzine en mijzelf en mijn dierbare auto’s naar een betere wereld laten branden….. “

:hmmz :o

Erwin_Astra
                            Deelnemer

hahahaha,
                              die vent is een held:wors:wors

bettus accu
                              Deelnemer

geweldig zo’n gast. ik geef hem helemaal gelijk. alleen een ding moet ie veranderen: en dat is dat er geen kut opels zijn, maar alleen kut VW’s.

kaneelschep
                                Deelnemer

Deze man is echt een held! :P Beetje overspannen held, maar toch :D :P
                                  Hij heb volkomen gelijk over de auto, het onzin-bieden, prijs afzeiken en fotoliefhebbers.
                                  Een originele scirocco 16V met KR blok vind je echt niet zo maar meer als Nederlander, in goede staat en met boekjes e.d.
                                  Goeie prijs hoor..

Opels zijn alleen duidelijk niet zijn ding! Ook goed toch..

dennis121

NIKS MIS MET VW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :argue
                                    (ik heb opel veraden voor VW :wub

Dikke :thumbup:thumbup voor die advertentie!!
                                    altijd iritant mensen met zulke kut biedingen!!!!

Astranomic
                                    Deelnemer

Die mag blijven van mij heerlijk zulke gedachtes en wat een stukje tekst haha! :afro

En ieder zo zijn ding hij toevallig met VW…:thumbup

Astraman
                                      Deelnemer

Mja geweldige advertentie toch, als ie al op diverse forums staat, dan weet je zeker dat er vanzelf iemand tussen zit die zoiets zoekt. :)

2slow
                                        Deelnemer

Over dat stukje KUT OPEL worden hij en ik het waarschijnlijk niet eens. Maar heb alle respect voor zn advertentie. Want ook ik word doodziek van de marktplaats mentaliteit hier in Nederland :puke

Of het verkooptechnisch een handige advertentie is…….:hmmz

sebastiaankadettcabriogsi
                                          Deelnemer

als je dr zo zat van word oude troep te verkopen, waarom koop je het dan in de eerste plaats :cool:

Bart Hoedemaker

Het blijft een Vw he :mad:

Rekord-Rob

:wtf

Vandaag een update :hmmz:hmmz:hmmz

Update Maandag 8 Februari 2010:

Het is al wat stiller geworden, blijkbaar zijn er een paar instellingen eens goed gaan inventariseren en hebben er een paar van hun bed geligt. Voor die personen: Maak je niet druk we zullen goed voor je opblaasbare vriendin zorgen.

Beste Arjan,

Hierbij bevestigen wij dat bieder jan willem het bod van 2.200,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.

Reden waarom de bieder het bod heeft verwijderd: Andere reden…
                                                u bent echt een stumper,de zwaarste gek die ik in dit leven ben tegen gekomen. maar ik zal netjes zijn veel geluk met de verkoop haha

Mag ik er even aan toevoegen dat ik u nog nooit ben tegen gekomen. De meeste gekken schiet ik van mijn terrein af en als ik ze op straat tegen kom dan rij ik er vrolijk overheen. Dat is mijn bijdrage aan een leefbaar milieu, zeg maar.

Om deze iet wat negatieve reactie op te vrolijken is hier een reactie van de jongens van Renault:

Geachte Arjan,

Een geweldige advertentie haha.
                                                op ons forum lachen wij ons een krul in onze lul TOP!
                                                Ik weet niet of je ook serieus je auto wilt verkopen, maar leuk is hij wel!
                                                maaruh, KUT Opel geef ik je gelijk in, maar Renault heeft ook wat hoor ;)
                                                En voor een VW is Scirocco toch 1 van de mooiere wagens!
                                                succes met de verkoop!

mvg

Naam: Renault5

Uiteraard krijgen ze hiervoor mijn respect en Renault heeft ook een paar mooie modellen.

Weer even terug naar de trieste figuren, misschien kunnen jullie wat meer moeite doen om een gangbare dialoog te voeren met een stukje inhoud.
                                                Dus haal even je “garnaaltje” uit je oma en die Gerbil uit je kanaaltje…

Nog maar even een update:

Geachte Arjan,

Groot gelijk! Ben onderhand al aardig wat jaartjes bekend met marktplaats en dus ook met deze vervelende mensen. Succes met de verkoop, het zijn mooie auto’s die een liefhebber verdienen.

Gr Rinze

Naam: R. Damman

Geachte Arjan,

Mijn complimenten met de fantastische advertentie! Ik heb geen interesse in de Scirocco aangezien ik meer van de “kut”Opels ben maar de tekst bij jouw advertentie heeft mijn dag toch weer wat opgefleurd.

Veel succes met de verkoop, ik hoop dat je de hoofdprijs ervoor krijgt en als je ooit weer iets verkoopt maak dan weer zo’n heerlijke advertentie en laat me iets weten als het op Marktplaats staat!

Nogmaals mijn complimenten!
                                                Met vriendelijke groet,
                                                Hans

Naam: Hans

Beste Arjan,

Er is een bod uitgebracht van 13.337,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie, het bod en het e-mailadres van de bieder.

Daar zit je dan, achter je trieste Pentium 1 computertje. Je trieste wormpje hangt uit je Lidel spijkerbroek en je nageslacht zit nog op je voorhoofd. Je bent nu net klaar met de middelbare school en dat is toch niet slecht op je dertigste. Je moeder heeft net een lekker boterhammetje met pindakaas voor je gemaakt.
                                                Dan ineens…. een INGEVING !!! laat ik die stouterik met die Scirocco’s eens goed te pakken nemen.
                                                Weet je wat !! ik doe een bod van 13.337 euri op z’n stomme autootjes DAT ZAL HEM LEREN !!! nee, geen 13.333, nee zelfs geen 14.000 maar….. 13.337…..

Ik ben geschokt, dit komt hard aan, heeft het leven nog zin ???
                                                Een bod van 13.337, 13.337 !!! zal ik ooit nog normaal over straat kunnen …..

Kop op zeg, hoe fucking triest kun je als persoon zijn als dit het dan moet zijn.
                                                Wat ga je vanavond tegen je impie vrienden zeggen: “ik heb er nou toch één te pakken genomen op het internet”. Triest persoon 02: “Ooh ja joh ??, wat heb je gedaan dan ??”. “Nou ik heb een bod gedaan van 13.337 euri, tjhhaaaa dat zal hem LEREN !!!”
                                                Triest persoon 03: “Ha weet je wat ik heb gedaan ??”
                                                Triest 01 & 02: “nou joh wat dan ??”
                                                Triest 03: “Ik heb een bod van 133.337 gedaan !!!”
                                                Triest 01 & 02: “Tjeezus !!!, jij durft, kijk maar uit dat ze je niet pakken”
                                                Triest 03: “ha dat lukt ze toch niet want ik heb een andere naam in mijn email staan hahahaha”

Stelletje oerkeutels……

mayhem

wat een heerlijke gast, geef die vent een lintje:wors

Bart Hoedemaker

:hmmz

carlover
                                                    Deelnemer

als je dan zo erover denkt,waarom adverteer je dan op marktplaats?
                                                      zet ze op de gepaste forums.
                                                      diverse (dag)bladen,enz.

deze gast is zielig,a-sociaal,en niet helemaal bij zijn hoofd.

ziet niemand hier,die het zo geweldig vinden,hoe denigrerend die eikel is tegenover alles en iedereen?
                                                      met dreigementen van iemand van je terrein schieten,en overrijden,kom je erg ver.
                                                      ik wil dat gastje wel eens in person zien.kijken of ie dan nog zo’n grote bek heeft.

achter een pc’tje zitten dreigen is makkelijk.
                                                      dit soort advertenties mogen van mij acuut verwijdert worden,en de auteurs gebant.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 80)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.