manta tikje verlagen

Forumindex Forums Modellen Manta manta tikje verlagen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219713
    Sheto
      Lid sinds:
      14 December 2009

      Zoals velen weten (of niet) heb ik een bruine standaard B1 manta, die in de loop der maanden in omgetoverd naar een GSI.

      het begon met de motor, daarna achteras, interieur, binnekort gsi dash en stuur, een 5 bak enz.

      nu zijn mijn banden weer versleten, dus ga ik over op 17 inch velgen. Hierbij wil ik mijn wagen een klein beetje verlagen.

      moet ik gelijk hele andere dempers gaan gebruiken? Het hoeft zeker niet extreem verlaagd te zijn. een paar cm is meer dan genoeg.

      ik heb op internet ng verschillende veren te koop gezien zonder dempers dus vandaar de vraag.

      als iemand een set te koop heeft voor een prikkie kan het mij laten weten.

      #17653292
      HardcoreHell
        Lid sinds:
        14 March 2005

        Volgens mij kun je tot 4cm verlagen zonder het vervangen van dempers.
        Maar dit weet ik niet zeker.

        #17653293
        tonneke
          Lid sinds:
          10 April 2005

          jaa klopt tot 40mm kan je verlagen zonder dempers te vervangen.
          heb me manta 60mm met kortere dempers van koni waar ik zeer tevreden over ben.

          #17653294
          Sheto
            Lid sinds:
            14 December 2009

            ja ik heb een adnere auto daar zitten van die gele veren onder met gele konis

            en ik vind dat te te te stijf.

            maar die verlagingsveren die te koop staan. hebben die een andere veerconstante?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.