manta tattoo

Forumindex Forums Modellen Manta manta tattoo

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #17615523
    david verburg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2004

      dan ben ik dus niet de enige SHERLOCK op het forum
      haha schitterend!

      #17615524
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        “sherlock” hoef je niet te zijn zolang je maar niet blind bent kan je dat nog wel zien.

        Het lef om er wat over te zeggen wordt niet altijd gewaardeerd en vaak verkeerd opgevat.

        In de meeste gevallen heb ik geen zin in dat gezeur, maar ik vind de reactie nogal ongepast op je normale vraag en je opmerkzaamheid, daar was niks aanstootsgevends aan.

        Ik zal nu ook wel weer al een lul beschouwd worden, maar het zij zo.

        Discussie is nu wel weer gesloten, kon me haast niet voorstellen dat er een “a” staat ipv een “o”, een goed tatoeerder controleeerd dit wel van te voren.

        Dus “ontopic” maar weer, iemand anders nog plaatjes op z’n lichaam die hij/zij wil laten zien?

        #17615525
        david verburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          @henk400rr
          ik reageer zo omdat je idd gelijk veroordeeld word zodra je ergens iets van zegt vond het grappig dat er meer mensen waren die het op gevallen was maar daar niet op gereageerd hadden OF omdat ze daar de ballen niet voor hebben OF om idd dit soort gejank te voorkomen
          volgende keer loop ik ook gewoon achter de kudde aan dat is het meest verstandigste:P
          i rest my case
          maar idd laten we weer ontopic gaan
          heb gister ook nog mooie plaatjes gezien kat von d was in amsterdam voor een signeer sessie van haar nieuwe boek
          ben daar dus geweest voor het nieuwe boek en om haar ff te checken :P

        3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.