Manta c20let

Forumindex Forums Modellen Manta Manta c20let

3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
  • Auteur
    Berichten
  • #17849356
    RalcoBe
      Lid sinds:
      9 January 2005

      Beste Mensen,
      Afbeeldingen uit dit topic worden gebruikt in een slappe poging om mij op te lichten.

      Ik heb in Belgie op enkele sites een “gezocht” advertentie staan, en ene jvdnagel95@gmail.com uit “groningen” biedt in volle 1995-style zijn koopwaar aan, je kent het wel, helft op voorhand betalen, verzending mogelijk, blabla.

      Een “Google-images” search bracht me in dit Topic, en ik nam contact op met de eigenaar-poster van de beelden Emiel, die mijn vermoeden bevestigde niets met het aanbod en emailadres te maken te hebben, en de onderdelen nog steeds gewoon op zijn auto heeft.

      Ik speel nog wat verder met de scammer, probeer zijn rekeningnummer en of adres nog wat te ontfutselen, maar ben er verder niets mee van plan.
      In een vlaag van tijdelijke zinsverbijstering dacht ik er even aan een melding te doen bij het ministerie, politie, bank, meldpunt etc, maar dat was gelukkig snel voorbij.

      Hopelijk heeft iemand er iets aan.
      Grts.

      #17849357
      Emiel-Manta
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2007

        Ah, ik zie dat je het zelf al gepost hebt Steven, bedankt!

        En tevens bedankt voor het contact zoeken met mij, zodat ik hier ook weet van heb.

        Nogmaals mensen, als iemand jullie deze delen aanbied via verkoopsites, ga er niet op in!
        Alles wat afgebeeld staat op de foto’s in mijn topic ligt hier achter slot en grendel in de garage, en is niet te koop!!

        Ik heb hier verder ook niets mee van doen, maar wordt als het ware wel als oplichter weg gezet gezien mijn afbeeldingen gebruikt worden.

        Groet Emiel

        #18368187
        Emiel-Manta
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2007

          Beste allemaal,

           

          3 jaren later inmiddels, moet ik jullie helaas melden dat dit project nog altijd geen vordering heeft wegens tijdgebrek.

          Hierom heb ik de Manta een aantal dagen geleden te koop aangeboden op oa. diverse Facebook pagina’s.

          Dit project gaat enkel in totaliteit weg, naar een liefhebber die hier meer tijd voor heeft dan ik, dwz carosserie, alle aanbouwdelen, motorblok, Getrag 265, en een grove partij onderdelen waaronder achterassen, voorassen, veel plaatwerk, ramen, interieurdelen etc etc etc.

          Voor meer info zie link:
          https://www.facebook.com/groups/1497171010514075/permalink/2437519396479227/?sale_post_id=2437519396479227

          En ja, in tegenstelling tot die vreemde berichten hier boven is dit wèl serieus..
          Raakt hij niet verkocht dan gaat hij weer voor onbepaalde tijd de stalling in, maar vrees dat ik er de komende tijd geen tijd meer voor zal gaan hebben :(

          Groet,

          Emiel

        3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.