manta b1 stoelen veranderen

Forumindex Forums Modellen Manta manta b1 stoelen veranderen

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215044
    Sheto
      Lid sinds:
      14 December 2009

      Hey

      de naam is Sheto en ik heb een manta B1 2.0 (fotos volgen nog) gekocht en daarmee tuf ik rond.

      er zitten van die standaard stoelen erin. en mijn vraag is of ik zonder veel moeite stoelen kan erin zetten van een astra F of calibra.

      Groetjesss

      #17567793
      eddepet007
        Lid sinds:
        11 February 2005

        kunt er toch gewoon intrieur van gsi in gooien ?

        http://link.marktplaats.nl/301449907

        #17567794
        MantasticB1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 October 2006

          origineel gepost door Sheto

          Hey

          de naam is Sheto en ik heb een manta B1 2.0 (fotos volgen nog) gekocht en daarmee tuf ik rond.

          er zitten van die standaard stoelen erin. en mijn vraag is of ik zonder veel moeite stoelen kan erin zetten van een astra F of calibra.

          Groetjesss

          wat zit er dan nu in? kapotte stoelen?
          en welke bekleding?

          gr. Guido

          #17567795
          Sheto
            Lid sinds:
            14 December 2009

            jah ik sta niet te popelen om 130 eur te geven aan twee stoelen en om 2 keer 200 km te rijden ervoor als je het niet erg vind.

            plus hier in de buurt heb je genoeg astrafe cali stoelen en ze lijken ook op de gsi stoelen.

            de mijne zijn de standaard stoelen. die hoge manta b1 stoelen en ja eentje is gescheurd, maar ik heb lieve kuipjes erin.

            GRTS

            #17567796
            eddepet007
              Lid sinds:
              11 February 2005

              ook bij jou in de buurt zijn wel setjes te koop neem ik aan
              vindt dat je beetje vreemde toon aanslaat

              denk breng de simpelste oplossing naar voren

              tja alles kun je pas maken lassen ed maar is niet plug en play

              #17567797
              Sheto
                Lid sinds:
                14 December 2009

                Ik sla geen toon aan maar de vraag was of ik op een simpele manier een astra F stoel in kan gooien en niet om een manta stoel in te gooien

                srry als het overkomt als een gemene de toon ofzow. Het kan snel anders opgevat worden op een forum. Ik waardeer je snelle reactie

                maar on topic dat er een gsi in gaat, dat weet ik ook wel vandaar.

                Ik heb in het verleden mantas gezien met kadet/calibra leren gsi stoelen erin en die heb ik toch liever, dan een gsi stoel die ook bijna erdoorheen is. (meestal links bij de bestuurderskant of rode bies eruit)

                maar het is dus niet plug N play

                Is het mogelijk om de verschuifmechanisme die ik nu heb te schroeven op een astra f stoel? of moet daar ook gelast voor worden?

                #17567798
                Freestyler
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 January 2006

                  Het is idd niet plug and play, of je zou al een makkelijke manier moeten vinden om de subframes (de frames waar de stoelen aan vast zitten dus) over te zetten

                  #17567799
                  Sheto
                    Lid sinds:
                    14 December 2009

                    jah dat lijkt mij ook zoiets, maar gebeurd dit via lassen bakken en braden of door vorlijk erop te schroeven? is er iemand die dit heeft gedaan?

                    owja freestyler interresante topic over de inspuitodules, jammer dat er nog geen reactie erop is gegeven.

                    #17567800
                    Freestyler
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 January 2006

                      hoe het gebeurd durf ik geen antwoord op te geven (vermoed zelf door voorzichtig lassen, of schroefbaar maken)

                      Om dat goed te boordelen zou je ze al alle 2 van onderen moeten bekijken.

                      Bij het GSI interieur van Eddepet007 is het idd een kwestie van stoelen op het subframe schroeven (frame bestaat dus uit 2 delen)

                      Bij de oude modellen was het zover ik me kan herinneren gewoon uit 1 geheel.
                      Maar zoals Eddy al zei, alles is om te zetten.

                      #17567801
                      eddepet007
                        Lid sinds:
                        11 February 2005

                        heb wel ooit in een c kadett een intrieur ingezet van e kadett
                        dmv oude bevestiging eruit en nieuwe punten er in lassen
                        kun je dus niet 123 terug naar oude intrieur (omdat ik aanneem dat je b1 hebt )als je ooit terug wilt

                        andere mogelijk heid is op de frames van gsi recarro wat op te maken zodat je je originele bevestiging behoud

                        maar ,setje frames is ook al gauw 50 euro

                        alles is pas te maken en idd en mooi calibra/astra intrieur misstaat niet vindt ik

                        #17567802
                        Black_Commo
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          22 October 2009

                          ik heb laatst stoelen van een kadett e in mn commodore b gezet, maar dat was ook niet zomaar plug en play. heb de rails van kadett stoelen verbouwd dmv slijpen en lassen om het passend te krijgen

                          #17567803
                          Sheto
                            Lid sinds:
                            14 December 2009

                            Duidelijk…..

                            nou dat wordt dan goed kijken en meten. ik heb wel zon gamma las apparaat, dus dan doe ik het daarmee wel

                            thnx mannen ik zal nog fotos binnekort posten

                            #17567804
                            eddepet007
                              Lid sinds:
                              11 February 2005

                              miscien kun je toch beter recaaro frames zoeken in de buurt ,dan hou je tenminste je eigen bevestiging origineel

                              gewoon rustig passen en meten kom je dr wel uit als je wat handig bent

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.