Manta b gezocht voor jochie van 13 te verrassen

Forumindex Forums Modellen Manta Manta b gezocht voor jochie van 13 te verrassen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262738
    mantadevil
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik kreeg van de week de vraag of ik iemand wist die op 29 December met een manta of medere manta’s een jochie kan/wil verrassen op zijn verjaardag.Hij word op die dag 13 jaar.
      Zou mooi wezen om hem te verassen en een rondje met hem te rijden of zoiets .
      Helaas is mijn eigen manta nog verre van klaar dus kan zelf helaas niet aan dit verzoek voldoen .
      Zijn er mensen die dit eventueel wel kunnen en willen ,Jochie woont in Sneek.
      Bij interesse kan ik je in contact brengen met de vader die me dit vroeg.

      #18201228
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        jammer dat er niemand reageert, maar het is in Friesland ook niet zo druk bezaait met B-Manta’s

        #18201229
        gsipiloot
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2009

          Juist wel in friesland toch?? in brabant zijn ze pas zeldzaam ik zie er hier nooit 1 rijden behalve die van mijn pa en mijzelf. En ik had graag willen helpen maar friesland is ruim 2uur rijden dus dat gaat hem niet worden voor mij.

          #18201230
          mantadevil
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Heb het op medere forums geplaatst en op facebook ,enkel tot nu toe 1 die mischien kan .Maar hoop op meer die willen zodat hij goed verrast word .Maarja ook heel veel manta’s staan inmiddels op stalling voor de winter

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.