Manta B gevraagd als eye-catcher op Feest te Emmen

Forumindex Forums Modellen Manta Manta B gevraagd als eye-catcher op Feest te Emmen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17600349
    x-tinction
      Lid sinds:
      12 October 2008

      boh is wel een eindje rijden voor jou opelmantagek :P maar de auto is zeer gepast ervoor want die is gewoon super nice:)

      #17600350
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        is er ook iemand die weet hoe dit is afgelopen en of opelmantagek er is geweest

        :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

        #17600351
        mantallica
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 December 2005

          Jah:), ik ben ook wel nieuwschierig hoe dit is gegaan en natuurlijk :kewlpics

          #17600352
          postbusmanta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Ik heb een verslagje gehad, maar het was niet allemaal zo uitgevoerd als dat werd voorgespiegeld.

            De speciale verlichting was niet aanwezig en de professionele fotograaf was net voor zichzelf begonnen.
            Ook waren de afgesproken hekken niet aanwezig.

            Er zijn nog geen foto’s.

            De rest laat ik even aan @Mantagek zelf over.

            #17600353
            opelmantagek
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 August 2005

              Ik ben er geweest met de manta en een goede vriendin van mij, opzich hebben we een top avond gehad, bij aankomst rond 21.00 uur stonden er al wat hangjongeren met vw polo’s die al riepen kiek em goan :P en al leuke reacties gaven dat het een kikke manta was, toen zijn we naar binnen gegaag en werden goed ontvangen door de organisators van het feest, ze waren ontzetten blij met onze komst en gelijk werd verteld aan de vrouwtjes achter de bar, voor deze 2 gasten de hele avond vrij drinken incl. sterke drank. Ook was een hotel geregeld voor de overnachting dus dat was wel top,alleen wat postbusmanta al schrijft was er niet echt iets voor extra verlichting om de manta mooi uit te belichten voor de fotoshoots geregeld ook waren er geen hekken om de manta, de fotograaf was een leuke jonge dame die nog in de leer is, ze had al wat foto’s gemaakt die ze ons liet zien maar ik vond de foto’s erg donker (foto’s zijn nu naar mij gemailt maar ben even niet thuis om ze te bekijken,zal er morgen avond een paar posten) Iedereen was leuk verkleed en zagen er geweldig uit.Het was een klein feest voor vrienden voor vrienden zeg maar ongeveer 200 bezoekers, Vanavond ben ik weer gebelt geworden door de organisatie dat ze binnenkort weer een soortgelijk feest willen geven maar dan voor meer publiek omdat ze veel leuke reacties hebben gekregen. iedereen heeft zich er keurig gedragen en ondangs geen hekken om mijn auto heen is hij toch ongeschonden gebleven, ze zouden het fijn vinden als we bij het volgende feest ook weer aanwezig zijn en ik heb toegezegd hier wel weer aan mee te willen werken(datum is nog niet bekend) maar dan moet er wel meer aan de belichting en dergelijke gedaan worden. Ik was ook wat laat met opgeven natuurlijk donderdag avond laat en zaterdag was al het feest dus was wat kort dag allemaal. De vervolg party moet nog beter worden dus voor de gene die geintereseert zijn en in de buurt van emmen wonen wil ik daar wel van op de hoogte houden (Lokatie en datum is nog niet bekend) Al met al heb ik met mijn vriendin een super leuke avond gehad veel leuke reacties gekregen,gratis drank hotel kilometervergoeding en we krijgen nog twee leuke foto’s op canvasdoek, dus ik mag toch niet echt klagen dacht ik zo ;)

              Hier nog een klein filmpje van de avond,foto’s volgen nog :thumbup

              PAUPER TO THE PEOPLE

              #17600354
              Ghanz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 July 2005

                ah jammer…filmpje niet meer daar.

                maar jullie hebben je dus wel vermaakt.
                tis anders wel mooi dichtbij hij.. toch maar eens onthouden dan.

                #17600355
                opelmantagek
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 August 2005

                  Link naar filmpje werkt weer.

                  Als het goed is komen de foto’s maandagavond op hun site te staan
                  http://www.superhero-events.nl

                  #17600356
                  opelmantagek
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 August 2005
                    #17600357
                    gsipiloot
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 January 2009

                      haha die foto is echt gaaf! zon feestjes lijken me ook wel vet!
                      wat voor een muziek draaien ze dan eigenlijk…. ouwe housemuziek?
                      2unlimited
                      2brothers on the 4th floor
                      dj paul elstak enz enz

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.