Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 januari 2011 om 07:49 #17447146
word goed gewerkt zie ik :thumbup:thumbup:thumbup
25 januari 2011 om 12:28 #17447147[rquote=1839831&tid=96902&author=red_maniac]thx vo de positieve reacties!
En wat bedoel je met die remleidingen van de vooras Hulkie?
Heb ik me eigenlijk nog niet in verdiept eerlijk gezegd…Greetz[/rquote]
Bij 2.2 klauwen heb je het koperen stukje naar de slang toe niet meer nodig. Normaal gesproken zit er aan de klauw een stukje koper (ofja origneel staal) leidingkje. Die ervoor zorgt dat de remslang aan de voorkant van de vooras uitkomt.
(hier zit het houdertje voor de remslang op de chassisbalk gelast)aangezien je het beugeltje achter remschijf dus niet meer gebruikt kruist de remslang van de 2.2 klauwen de voorveren (kan er dan ook tussenkomen) dat is eigenlijk het probleem.
weet niet of het beetje duidelijk is uitglegd.
(als niet helemaal duidelijk is maak ik gebruik van foto’s :P haha)25 januari 2011 om 13:08 #17447148[rquote=1851282&tid=96902&author=Hulkie][rquote=1839831&tid=96902&author=red_maniac]thx vo de positieve reacties!
En wat bedoel je met die remleidingen van de vooras Hulkie?
Heb ik me eigenlijk nog niet in verdiept eerlijk gezegd…Greetz[/rquote]
Bij 2.2 klauwen heb je het koperen stukje naar de slang toe niet meer nodig. Normaal gesproken zit er aan de klauw een stukje koper (ofja origneel staal) leidingkje. Die ervoor zorgt dat de remslang aan de voorkant van de vooras uitkomt.
(hier zit het houdertje voor de remslang op de chassisbalk gelast)aangezien je het beugeltje achter remschijf dus niet meer gebruikt kruist de remslang van de 2.2 klauwen de voorveren (kan er dan ook tussenkomen) dat is eigenlijk het probleem.
weet niet of het beetje duidelijk is uitglegd.
(als niet helemaal duidelijk is maak ik gebruik van foto’s :P haha)
[/rquote]‘k Heb ongeveer een idee wat je bedoeld, maar post gerust een foto ter verduidelijking.
Is weer een zorg minder waar ik op me kan voorbereiden ‘t moment dat de nwe vooras eronder gaat.Alvast bedankt!
25 januari 2011 om 14:55 #17447149Jammergenoeg heb ik zelf de oplossing niet!!!
Wil je er alleen even op attenderen zodat je er alvast over na kunt denken!
en eventueel kunt informeren naar oplossingen van andere.(daarom ben ik ook zo benieuwd hoe je dat gaat oplossen!!!!!)
keep the updates coming!!
mvg Gerry
25 januari 2011 om 18:28 #17447150Okay, ‘k hou je op de hoogte!
28 januari 2011 om 22:40 #17447151recentste aankoop, velgjes voor tijdens de resto. Zo worden de SR velgjes niet vuil :jerry
28 januari 2011 om 22:54 #17447152Revo’s:wors:wors
28 januari 2011 om 23:55 #17447153dat zijn super velgjes :thumbup:thumbup:thumbup
29 januari 2011 om 00:21 #17447154die zijn idd mooi!
Erwin
29 januari 2011 om 17:37 #17447155Idd, ben er ook gelukkig mee! :D 13″ 7j ET20
De bedoeling is/was om hem nog 40mm te verlagen, maar vind het niet mis staan zoals het nu is ook…
Weer stof om over na te denken. :hmmzGreetz
4 december 2011 om 20:38 #17447157omdat het al bijna een JAAR geleden is :jerry :jerry
5 december 2011 om 14:00 #17447158Ja, tijd gaat nu eenmaal snel…
Maar ondertussen terug wat onderdelen gesprokkeld…
Vanaf de 19de december zullen er wel terug meer updates volgen over het verdere verloop. :DGreetz
8 december 2011 om 20:19 #17447159@red_maniac wrote:
Ja, tijd gaat nu eenmaal snel…
Maar ondertussen terug wat onderdelen gesprokkeld…
Vanaf de 19de december zullen er wel terug meer updates volgen over het verdere verloop. :DGreetz
zou je mij eens de gegevens van je laspost kunnen doorsturen, zoek namelijk een laspost.
greetz
29 december 2011 om 13:16 #17447161@Benneken: hieronder heb je een foto van m’n las(t)post volgens mij maken ze die zelfs niet meer…
29 december 2011 om 13:38 #17447162Dan voor de update…
If you wanna gossip about a big ass hole…
Deze 2 stukjes heb ik nog uit (zie volgende foto) kunnen slijpen,boren… Was een klus,trust me…
Dan is het de bedoeling dat het ene stukje hier terug ingelast word, zodanig dat het binnen de koffer allemaal weer lekker origineel oogt.
Nog wat nieuw plaatwerk om het gat te helpen dichten.
Nieuw randje erin gelast want het origineel was nie veel soeps meer.
Om de rest in te lassen zal ik de “hergebruikte delen” eerst zandstralen voor ze er terug ingezet worden om roest te voorkomen.
Dan nog wat nieuwe onderdeel’tjes voor de manta gekocht.
Ruitensproeier reservoir met elektrisch pompje.
Volledig nieuw custom vloertapijt.
En 2de hands klapruitjes die nog in een goeie staat verkeren.
De bevestigingen hiervoor komen ook gauw binnen, geleverd door Pop’ke :thumbup
Volgende week zal er weer een update zijn van hoe de werken verlopen.
Greetz!
29 december 2011 om 22:19 #17447163zijn die revo’s echte splits? Mijn revo’s destijds waren gewoon uit 1 stuk.
29 december 2011 om 23:50 #17447164Nope, lijkt gewoon zo. Ze zijn uit één stuk hoor… ;)
Greetz
1 januari 2012 om 10:44 #17447165happy new year :D t,is een mooi project zo en word goed aangepakt :thumb
spullen goed aangekomen ????
2 januari 2012 om 19:47 #17447156Happy New Year back! Ja,hoor…
Geen probleem! :thumbup Zal dan in de komende dagen nog een piccy posten!Greetz
2 januari 2012 om 23:09 #17447166ok thanks
spullen nog wel effe poetsen voor de foto he :jerry
3 januari 2012 om 08:28 #17447160speelt geen rol, als het maar werkt!
Maar komt in orde zowiezo.greetz
3 januari 2012 om 15:13 #17447167Ik heb het nog eens allemaal doorgekeken, echt knap werk!
Grtz.5 januari 2012 om 16:58 #17447168@H-400: Thx, ‘k doe m’n best… Al ga ik toch blij zijn dat al het las,slijp en schijfwerk gedaan is. ;)
Plamuren,schuren en spuiten is meer m’n ding toch zenne.Alvast nog een paar pics hoe het er bij staat.
Denk nog een dagje aanpassen, slijpen en bijwerken van het aangekochte plaatwerk en dan zal ik eindelijk kunnen aflassen.
Op de foto’s zit alles voorlopig vast met parkers en vise-grips om een idee te scheppen.
Greetz
5 januari 2012 om 22:27 #17447169keep us posted :thumbup :thumbup :thumbup nice job :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.