Lui raammechanisme

Forumindex Forums Modellen Manta Lui raammechanisme

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228640
    manta-gsi
      Lid sinds:
      1 November 2010

      Ik zit met een probleem.

      Bij mijn passagiersdeur komt de ruit vooraan niet compleet omhoog. Ik heb de bout waarmee hij vooraan vast zit
      al los gemaakt en de ruit zover mogelijk opgetild en weer vast gezet. Maar dit wil niet baten draai hem een keer
      naar beneden en het raam zakt weer af.

      Ik dacht dat het misschien lag aan het ontbreken van het blokje voor de achterste geleider deze overnieuw erop
      geplakt maar geen resultaat. Dus maar deurpaneel er terug ingezet en elke keer trekken aan de ruit omdat hij als
      ware is scheefgezakt.

      Hoe krijg ik dit opgelost want het word ondertussen irritant. Volgens mij heb ik namelijk alle logische stappen al
      genomen iemand een idee?

      foto erbij:

      #17761927
      postbusmanta
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2004

        Toch nog eens de deurbekleding eraf halen en goed kijken wat er gebeurt als je het raam optilt.

        Of er is een bevestigingsboutje van het mechanisme los gegaan, waardoor het gehele mechanisme is weggezakt (dit zijn sleufgaten)
        Of het nylon schuifblokje in de horizontale geleider onderaan het raam is weggebroken.

        #17761928
        wfvdijk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 January 2011
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.