Luchthuis modificatie

Forumindex Forums Modellen Astra Luchthuis modificatie

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Step-han
    Deelnemer

@turbosix wrote:

@Step-han wrote:

Als dat zo is, waarom geeft mijn teller een stuk minder aan met mijn nieuwe zomerset 225/45 R17 dan met mijn oude zomerset 205/50 R16?

Toevallig het maat verschil met de op-com of Tech2 aangepast?

Uiteraard heb ik dit aangepast, goed dat je het even zegt. Dit verklaart mijn verhaal hierboven. Als je iets verandert aan de auto moet je het uiteraard niet half gebakken doen.

Rambo
      Deelnemer

Lieve mensen,

allemaal bedankt voor de reacties!

Aangezien ik echt totaal een leek ben en ik vanalles nog moet leren etc. had ik de auto maar even weggebracht. En wat blijkt, de C-map sensor was mee geflikflooit plus dat de benzine pompje ofzo (het kleine cilinder vormige buisje rechts boven de motor) was lek.

Nu loopt en klinkt de auto al een stuk beter. Maar bij het koud starten van de auto en stationair draaien loopt ie nu in de 1500 toeren, ipv 1100 eerder voor de reparaties.

bart-gsi
        Deelnemer

blijft deze op 1500 toeren of zakt deze af naarmate de motor warm wordt??
          bij dat laatste zou ik er niks aan doen.. de motor loopt bij een koudloop wat rijker… en blijft elektronisch gashouden.. als je gaat rijden dan zou dat weg moeten gaan..

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.