luchtfilter ervaringen

Forumindex Forums Modellen Insignia luchtfilter ervaringen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237969
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo iedereen .

      binnekort over 6000 km moet mijn auto onderhoud 60dkm hebben dit is dus een groot onderhoud . nu had ik vroeger in mijn corsa b een k&n inleg filter in de std airbox . nu is mijn vraag is het raadzaam omdat op de insignia ook weer te doen . std moete ze op een diesel 60 dkm blijven zitten wat erg lang is en mijn nu toch al donker grijs zwart is .

      iemand hier ervaring rond . weet zelf ook wel dat hier geen 20 pk mee te winnen valt wat op sommig low budget filters wel staat geschreven . hij moet gewoon zijn werk goed doen . meer niet vermogens winst maakt mniet zoveel uit

      het gaat hier over een a20dtj 130 pk diesel motor filter zou 72.90 kosten orgineel weet ik niet van buiten .

      #17882027
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        als ik jou was zou ik gewoon lekker weer een origineel filter nemen met dat soort auto’s , en dat ie donkerde van kleur is maakt niet uit , zie ik zo vaak bij ons , en als opel zegt dat zon filter +- 60000 km meekan , dat kan hij dat (onder redelijk normale omstandigheden)

        #17882028
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          ja ik weet ook weldatna 60dkm een luchtfilter donker van kleur wordten zeker als je elke dag snelweg doet .

          maar mijn vraag klonk meerals heeft iemand dit al geprobeerd op een ander model en welke ervaringen zijn hier van .

          #17882026
          cabripro
            Lid sinds:
            10 January 2011

            http://kn-luchtfilter.nl/inleg/index.php?option=com_content&view=article&id=2731&Itemid=” onclick=”window.open(this.href);return false;

            ik ben ook wel benieuwd mijn eis er ook bijna aan toe!?

            zijn er nog meer tips om te laten uitvoeren bij een 60dzd km onderhoudsbeurt?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.