Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › lucht massa meter kabel verlengen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 mei 2010 om 16:55 #17221642
omdat ik een lexmaul inlaat op mijn c20xe heb, en doordat ik een omp stablisator stang erop wil zeten past het allemaal niet zo lekker meer.
ik wilde daarom de luchtmassa meter kabel verlengen zodat ik de luchtmassa meter dan wat lager kan plaatsen en alles dan wel weer goed past.
maar mijn vraag was, kan dat zomaar, geeft dat geen problemen of andere waarde,s door:hmmz
alvast bedankt voor de info..
25 mei 2010 om 17:05 #17678280Zonder problemen gedaan bij men cross-auto . Gewoon netjes gesoldeerd en krimpkous dr over.
25 mei 2010 om 19:37 #17678281is inderdaad geen probleem om de kabel te verlengen of in te korten
als je het maar netjes soldeert en goed afisoleert tegen vocht ander heb je straks wel problemen27 mei 2010 om 14:48 #17678282ok, bedankt.
dan ga ik dat maar eens doen:thumbup23 juli 2010 om 17:34 #1767828323 juli 2010 om 18:47 #17678284origineel gepost door frenkie
ik wilde de luchtmassa meter dus direct op de k&n filter monteren..
geeft dat dan geen problemen?Nee, gaat gewoon er om dat hij in de luchtstroom van het inlaat kanaal zit, als hij maar achter het filter zit, anders wordt hij erg snel vuil….:vertag
Wat betreft de bekabeling heb ik wel eens gelezen (in een antwoord van Wim v6) dat de massa voor de LMM naar de accu min pool absoluut nul ohm moet meten…. Maar goed, ik heb inmiddels twee perfect lopende blokken gezien die beide rond de 7 ohm meten….:hmmz
26 juli 2010 om 19:24 #17678285origineel gepost door Vinci
origineel gepost door frenkie
ik wilde de luchtmassa meter dus direct op de k&n filter monteren..
geeft dat dan geen problemen?Nee, gaat gewoon er om dat hij in de luchtstroom van het inlaat kanaal zit, als hij maar achter het filter zit, anders wordt hij erg snel vuil….:vertag
Wat betreft de bekabeling heb ik wel eens gelezen (in een antwoord van Wim v6) dat de massa voor de LMM naar de accu min pool absoluut nul ohm moet meten…. Maar goed, ik heb inmiddels twee perfect lopende blokken gezien die beide rond de 7 ohm meten….:hmmz
ok. dus ik kan de luchtmassa meter gewoon plaatsen waar ik wil, achter de luchtfilter natuurlijk. bedankt:thumbup
en je antwoord wat betrefd de bekabeling, begrijp ik alleen niet zo goed:vertag
ben niet zo goed in die elektrische zooi:P26 juli 2010 om 22:07 #17678286origineel gepost door frenkie
en je antwoord wat betrefd de bekabeling, begrijp ik alleen niet zo goed:vertag
ben niet zo goed in die elektrische zooi:PEen hoop auto hobbyisten niet..:P Maar goed, komt neer op de bruine draad die op de LMM zit. Als je zo’n 5 euro multimetertje bij de Gamma koopt kun je de weerstand zo meten van deze kabel. Hij hoort dus zo laag mogelijke waarde te hebben als je naar de min pool van de accu gaat meten…
29 juli 2010 om 08:46 #17678287he wel gelezen bij turbo motoren dan het wel uit maakt waar je lmm zet ivm wervelingen =verkeerde waardes.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.