lpg-g3 probleempje

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen lpg-g3 probleempje

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208517
    ANGELO_V6
      Lid sinds:
      25 November 2005

      hoi als ik weg wil rijden en de auto loopt op gas dan pruttelt ie alsof er bijv vocht in de bougies zit. boven de 2000 toeren geen enkel probleem alleen daaronder tijdens het wegrijden pruttelen en bokken , ook tijdens het rijden als ik bijvoorbeeld af moet remmen en onder 2000 toeren kom bokt de motor ook.

      op benzine geen probleem.

      het gaat om een opel astra station 1.6 16v van 1995 met ecotec motor.

      wie zou me kunnen vertellen watdit kan zijn? volgens vorige eigenaar is de verdeler van de lpg-g3 pas gereviseerd
      alvast bedankt!

      #17461300
      ANGELO_V6
        Lid sinds:
        25 November 2005

        mag een slotje op , is al opgelost. bedankt voor de info! :hmmz

        #17461301
        Myszek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 August 2007

          Zou wel fijn zijn als je meldt wat er aan de hand was en hoe het is opgelost. Wie weet heeft iemand anders er nog eens wat aan….

          #17461302
          Astraaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ja psies

            #17461303
            danny
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              Lekker vaag :hmmz:hmmz

              #17461304
              canopel
                Lid sinds:
                18 September 2008

                en bedankt,

                #17461305
                h67racing
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 August 2008

                  ja, ik zou het ook wel is willen weten wat het was, lijkt ook een beetje op mijn probleem. Astra 1.6 8v van 2003. Loopt stationair op gas onregelmatig (aan de uitlaat te horen) en trekt ook wat pruttelend op tot zo’n 2000 rpm. Met warmere motor is het iets minder. Op Benzine, vooral bij wat droger weer, loopt hij perfect. Zag vandaag wel dat hij bij de 4de cilinder wat zweet, dus zou dit kunnen duidden op een scheve kop? Lijkt mij persoonlijk niet onwaarschijnlijk omdat hij al 260.000 gedraaid heeft. Wie weet raad???

                  #17461306
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Same here, ik heb dit probleem ook af en toe.
                    Maar goed, helaas zijn er nogal wat van die figuren die vragen stellen en nooit meer laten weten of iets gewerkt heeft of wat nou het probleem was….

                    #17461307
                    DMLB ceo
                      Lid sinds:
                      27 June 2011

                      Komt me allemaal vrij bekend voor.
                      Mijne trekt wel goed door, alleen loopt ie soms iets wat onregelmatig zeker koud!
                      Bij echt koude start soms het idee op 3 poten maar dat kan ook gwn de onregelmaat zijn die ik voel.

                      #17461308
                      h67racing
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        4 August 2008

                        mijn probleem is in ieder geval opgelost, althans, ik heb voor de meest radicale oplossing gekozen. Het ding de deur uit en vandaag ingeruild voor een heeeel mooie astra h :thumb OOOOWWWW was het maar vrijdag, tja het blijven toch kinderen die mannen he!!

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.