losse stekker onder de kap (foto toegevoegd)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum losse stekker onder de kap (foto toegevoegd)

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17880018
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      Bij de Vectra-B met schelp hoorns zitten bijde toeters op 1 steun aan de rechterkant achter de bumper, dus niet links en recht.

      @ R1SL: alleen opels met Schelp hoorns zijn standaard met een dubbele hoorn uitgevoerd, er zijn nog zat Vectra’s B en Astra’s G met een aloude trilClaxon.

      Willem

      #17880019
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Okay. Maar volgens mij is het tegenwoordig verplicht voor de fabrikant om standaard de auto te voorzien van twee hoorns. Dus auto’s met een enkele hoorn kom je steeds minder tegen. Mijn Astra G Coupé heeft er ook twee.

        #17880020
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          maar de corsa gsi van mn vriendin heeft er maar 1 ;)
          en mijn vectra heeft een dubbele (nu is die ook al wel standaard rijkelijk uitgerust met allerlei opties)
          die zijn beiden uit 2001

          #17880021
          Seth
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 September 2009

            En ik ben doof uitgemeten. Geeft ook geen stroom als je claxon gebruikt :cry:

            Groetjes Seth

            #17880022
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              @RISL wrote:

              Okay. Maar volgens mij is het tegenwoordig verplicht voor de fabrikant om standaard de auto te voorzien van twee hoorns. Dus auto’s met een enkele hoorn kom je steeds minder tegen.

              Daihatsu’s
              Kleine Toyota’s
              kleine Nissans
              Kleine Mazda’s
              corsa’s D
              Agila’s
              Meriva’s
              Ford Fiesta’s
              Ford Ka’s
              VW fox
              VW polo
              etc etc

              worden nog steeds met enkele Claxons geleverd hoor.

              Maar omdat wij als de gewone burger in ons Opeltje te min zijn en daarom steeds op moeten zouten voor de huidige generatie lease hufters hoor je bijna alleen maar die dikke toeters van de ”premium” vloot op neerlands wegen.

              ik deed gister aan een nieuwe hobby, snijd de audi die kort ervoor mij gesneden hebt, is 4x gelukt.. en 4x een toeter met ”vinger”

              willem

              #17880023
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Haha ;) in heel wat audi’s zitten van die opgefokte mannetjes, kreeg vandaag ook een middelvinger van een audi a4-rijder toen ik wat harder remde dan hij om af te slaan….ach, had hij er maar niet zo dicht op moeten kruipen, dan had hij ook niet zo geschrokken.

                Ik dacht dat een dubbele claxon verplicht was, maar ik zal fout zitten met iets anders wat sinds een paar jaar dubbel uitgevoerd moet worden.

                En Willem, gewoon doorgaan met die nieuwe hobby van je! :thumb

                #18353422
                Es
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 March 2018

                  Wie weet waarvoor deze stekker dient? hangt los onder de motorkap…

                  #18353463
                  Haasje17
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    8 September 2009

                    [quote quote=18353422]Wie weet waarvoor deze stekker dient? hangt los onder de motorkap…[/quote]

                    Bedoel je de tweepolige stekker onder de motorkap bij een vectra B tegen de veerpoot ongeveer? (Bestuurderskant)
                    Dit is een deel van de kabelboom, die voorbereid is voor alarm in een vectra B.

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.