loshalen dashboard Vectra A

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum loshalen dashboard Vectra A

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230606
    speeedy
      Lid sinds:
      22 December 2011

      Hoi allemaal,

      Misschien een wat newbievraagje, maar wie weet hoe ik het dashboard in een Vectra A loshaal?
      Ik heb de twee schroeven achter de klok/boordcomputer al gevonden. Dat was niet moeilijk, gewoon het klepje eraf, en dan kun je de klok naar voren trekken, loskoppelen en dan zie je twee schroeven. Maar, maar als ik die los heb, dan blijft het links bij het stuur nog wat vasthangen. Heb ik een schroef over het hoofd gezien, of moet ik gewoon met wat meer lompheid de boel lostrekken?

      #17790959
      speeedy
        Lid sinds:
        22 December 2011

        Hieronder een fotootje van hoe ik het los heb gehaald. Je kunt rechts het gat zien van de klok waarachter de twee schroeven zaten waar ik het heb losgehaald. Het zit dus nog ergens links vast, geklikt of met een schroef die ik gemist heb.

        Hebben jullie een idee?

        #17790960
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          de kap onder de teller loshalen, zit geklikt dacht ik.

          Willem

          #17790961
          speeedy
            Lid sinds:
            22 December 2011

            Ok, dat ga ik proberen, dankjewel!

            #17790962
            rooidraakje
              Lid sinds:
              3 January 2010

              jah die zit idd geklinkt en dan trek je het kapje wat boven je teller zit ook los (let wel op aan de linkerkant en de rechterkant zitten allebei een schroef)
              en zo kun je de rest ook loshalen

              #17790963
              Andreas.Berger
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Als je de teller er ook uit wilt halen kan je ook het beste de stuurkapjes even weg halen en de richting aanwijzer even uit klikken en eruit schuiven, dan heb je extra plaats ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.