Los hitteschild boven einddemper

Forumindex Forums Modellen Astra Los hitteschild boven einddemper

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244490
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Op m’n Astra Coupé hangt nu het hitteschild boven de einddemper los, het rammelt echt verschrikkelijk. Mijn vraag is of ik een popnagel naast het oude ‘gat’ kan zetten (dat is namelijk gewoon compleet weggeroest) of dat het per sé in het originele punt moet waar de oude popnagel ook zat?

      #17962887
      Tallie_GTI
        Lid sinds:
        26 October 2006

        bij mij rammelt er ook wat heel erg irritant , ,
        kan dat ding er niet gewoon af ?

        #17962888
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          zelftappende parker er in,

          het zijn tapeindjes met moertjes, het hitteschild rot onder de moer weg. Een grote carrosserie ring helpt ook wel. als je de moer maar los kan krijgen.

          #17962889
          waltwalt500
            Lid sinds:
            26 June 2011

            jordi…zijn bij jou coupé achter bij je schijfremmen die kappen die om je schijf zitten niet rot?

            #17962890
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Die kappen zijn bij nog helemaal puntgaaf.

              Ja, die hitteschilden rotten weg door spanningscorrosie…had dat ook al bij m’n uitlaatspruitstuk. Maar bedankt voor de tip, zal binnenkort even kijken.

              #17962891
              No Name
                Lid sinds:
                8 September 2010

                Bij mij waren ze ook rot (astra H). Wist er twee los te krijgen en een grote ring erom te doen. De derde schroef brak af. Daar heb ik een zelftappende schroef in gedraaid en die in m’n kofferbak afgeknipt met een nijptang.. ;)

                #18369730
                ukster
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 November 2019

                  Al weken lang een pokkeherrie achter als ik over zo’n verkeersremmer reed, hup naar de naar de garage, ik ben dus niet handig en kan erg slecht tegen vreemde afwijkende geluiden. ik dacht aan een gebroken veer of demper, maar nee, een los hitteschild en inderdaad met een parkertje vastgezet. koste deze keer niks. Mag ook wel. Ze verdienen genoeg aan me!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.