loopt op 3 cylinders???

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) loopt op 3 cylinders???

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207087
    corsa danny
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2005

      hey luitjes
      ik was gister lekker rustig aan het toeren en ineens voelde ik dat het vermogen van men 2.0 SEH ineens wegviel ik probeerde wat gas te geven en het klonk alsof de auto nog maar op 3 cylinders loopt de bougiekabels nagekeken en bougies heb ik vorige week vervangen maar deze ook voor de zekerheid gecontroleerd hier was niks mis mee daarna de verdelerkap eraf gedraaid en ook hier was niks aan te zien heeft er iemand nog een idee wat het dan wel kan zijn
      alvast bedankt voor de info
      greetz danny

      #17409583
      Small Sexy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Injector verstopt, slechte compressie?

        Weet je zeker dat alle 4 de bougies het nog doen? Haal de kabels eens een voor een los, hou ze dan vast met een plastic tangetje tegen een massapunt. Dan zie je of ie vonkt.
        Miss kun je hier alvast mee vooruit.

        Sjupke`

        #17409584
        corsa danny
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2005

          ja ik weet 100% zeker dat men bougies en bekabeling in orde zijn

          #17409585
          geert666
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 December 2004

            injector verstopt??

            Eerst ff kijken welke cylinder niet goed loopt

            #17409586
            peertje105
              Lid sinds:
              7 October 2004

              origineel gepost door Small Sexy
              Injector verstopt, slechte compressie?

              Weet je zeker dat alle 4 de bougies het nog doen? Haal de kabels eens een voor een los, hou ze dan vast met een plastic tangetje tegen een massapunt. Dan zie je of ie vonkt.
              Miss kun je hier alvast mee vooruit.

              Sjupke`

              Bougies hebben de vervelende eigenschap dat ze soms kunnen vonken in de buitenlucht, maar niet als ze onder druk staan. Dus bovenstaande klopt niet in alle gevallen.

              Wissel er eens twee om en kijk of het probleem zich verplaatst. Setje bougie kabels heb ik ook nog liggen voor als je eens wilt proberen danny.

              #17409587
              corsa danny
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2005

                toch voor de zekerheid maar nieuwe kabels erop gezet en een nieuw verdelerkapje maar het mocht dus niet baten morgen gaat die naar de garage en gaan ze hem eens nakijken maar houd jullie wel op de hoogte

                #17409588
                corsa danny
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2005

                  ik kom net terug van de garage en volgende week mag de corsa er heen om de koppakking te laten maken deze is net kapot tussen de 3e en 4e cylinder waardoor er verder dus ook niks te zien is aan de olie en koelvloeistof en dan word de kop weer netjes gevlakt
                  en dan heb ik hem in ieder geval voor de vrijdag weer terug om naar zundert te knallen
                  greetz danny en evengoed bedankt voor de tips

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.