Logan’s big diet 2 * update 5* week 10

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Logan’s big diet 2 * update 5* week 10

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17987032
    Tim Leegwater
      Lid sinds:
      19 August 2004

      He Logan, zit je ook DBB ? :-)

      Zo ja dan had ik daar je Log gelezen

      PS Wat is jouw lengte ?

      #17987033
      Erwin1987
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2009

        @DMLB ceo wrote:

        Ik ben rond de 1.77

        net zo groot als mij ;) alleen ik weeg 103 met 14% vet

        ben nu ook cardio aan het doen voor van de zomer he :jerry

        en logan goed bezig!

        Erwin

        #17987034
        DMLB ceo
          Lid sinds:
          27 June 2011

          @astraTD wrote:

          @DMLB ceo wrote:

          Drop morgen wel een foto van 61 naar 73 kilo
          5 dagen trainen maar verder slechte lifestyle.drank en drugs
          Beetje op voeding gelet creatine en eiwitshakes.
          Als ik in die tijd gezond had geleeft ik de 75+ makkelijk had gehaald.

          De 1 wil zn kilo’s kwijt, ik wil ze winnen maar in spiermassa.

          Eat steak lift weights
          Eats some more steak, lift some more weights
          Repeat
          Repeat
          Cow’s will fear you
          Women wil adore you

          Op hoeveel tijd van 61 naar 73kg?

          Zelf ben ik ook van 60kg naar 85kg gegaan in spiermassa, nu 14maand bezig. :thumbup

          9 maanden van 5 dagen per week trainen en in het weekend drank soft en hard drugs :thumbdown :thumbdown

          zo ziet die verandering eruit.

          #17987035
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Kosten nog moeite bespaart. Ziet er goed uit. Zit weer strak in het leer :thumb

            #17987036
            Eamane
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 February 2012

              Goed bezig!
              Alleen even als tip: ga niet met creatine etc aan de gang. Werkt t? Ja. Is t voor de lange termijn? Nee. Zijn allemaal tijdelijke boosts. Of voor als je maar een paar kilo kwijt moet. Komt bij dat t nog troep is ook.

              Groene thee is wel n goede tip, dit stimuleert de vetverbranding. Alleen jammer dat t niet te zuipen is. Bij de Tuinen heb je t wel met smaakjes, dan is het wel lekker ;-).

              Koolhydraten en eiwit combi vermijden. Je mag best koolhydraten, als maar niet in combi met eiwit is. Dus bv óf groente en aardappels, óf groente en vlees.

              Wat t sporten betreft ben je al helemaal goed bezig! Keep on going!

              #17987037
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                @Eamane wrote:

                Goed bezig!
                Alleen even als tip: ga niet met creatine etc aan de gang. Werkt t? Ja. Is t voor de lange termijn? Nee. Zijn allemaal tijdelijke boosts. Of voor als je maar een paar kilo kwijt moet. Komt bij dat t nog troep is ook.

                Groene thee is wel n goede tip, dit stimuleert de vetverbranding. Alleen jammer dat t niet te zuipen is. Bij de Tuinen heb je t wel met smaakjes, dan is het wel lekker ;-).

                Koolhydraten en eiwit combi vermijden. Je mag best koolhydraten, als maar niet in combi met eiwit is. Dus bv óf groente en aardappels, óf groente en vlees.

                Wat t sporten betreft ben je al helemaal goed bezig! Keep on going!

                Eiwit heb je net juist nodig naar een training. :sleeping

                #17987038
                Smithy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 August 2011

                  inderdaad, eiwitten heb je nodig na een training, en eigelijk de hele dag door.
                  koolhydraten beperk je best tot de voormiddag, en vermijd koolhydraten uit suiker, alcohol en vet.

                  Je mag best koolhydraten, als maar niet in combi met eiwit is. Dus bv óf groente en aardappels, óf groente en vlees.

                  en waar je dit vandaan haalt, heb ik geen idee van…
                  ten eerste, als je echt gezond wilt eten, vermijd je aardappelen. Het zijn zetmeelbommen, en voegen geen waarde toe aan je maaltijd.
                  vervang aardappelen zo veel mogelijk door zilvervliesrijst of volkoren pasta (niet meer dan een handvol)

                  ten 2e, ene goede maaltijd bestaat voor 70% uit eiwitten, en 30% uit koolhydraten.
                  je eiwitbehoefte reken je uit door je droog lichaamsgewicht maal 2,2 te doen,
                  dan kom je uit aan het aantal gram eiwitten dat je lichaam nodig heeft om spierverlies tegen te gaan.

                  #17987039
                  astraTD
                    Lid sinds:
                    9 March 2009

                    @Smithy wrote:

                    inderdaad, eiwitten heb je nodig na een training, en eigelijk de hele dag door.
                    koolhydraten beperk je best tot de voormiddag, en vermijd koolhydraten uit suiker, alcohol en vet.

                    Je mag best koolhydraten, als maar niet in combi met eiwit is. Dus bv óf groente en aardappels, óf groente en vlees.

                    en waar je dit vandaan haalt, heb ik geen idee van…
                    ten eerste, als je echt gezond wilt eten, vermijd je aardappelen. Het zijn zetmeelbommen, en voegen geen waarde toe aan je maaltijd.
                    vervang aardappelen zo veel mogelijk door zilvervliesrijst of volkoren pasta (niet meer dan een handvol)

                    ten 2e, ene goede maaltijd bestaat voor 70% uit eiwitten, en 30% uit koolhydraten.
                    je eiwitbehoefte reken je uit door je droog lichaamsgewicht maal 2,2 te doen,
                    dan kom je uit aan het aantal gram eiwitten dat je lichaam nodig heeft om spierverlies tegen te gaan.

                    Helemaal waar :thumbup

                    #17987040
                    Eamane
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      20 February 2012

                      Eiwitten na training is ‘nodig’ om spiermassa op te bouwen/sneller te laten herstellen. En ik zeg ook niet dat je verder geen eiwit nodig hebt ;). Ik bedoel er alleen mee dat ik adviseer om dat uit voeding te halen, en niet uit shakes etc. Tenzij je puur gaat voor spieropbouw. Dat is niet de indruk die ik krijg van Logan’s verhaal.
                      Naar mijn mening kan hij voldoende uit (goede) voeding halen.
                      Koolhydraten heb je óók nodig na het sporten, om je energie weer aan te vullen. Als je maar zorgt dat je de goede binnenkrijgt (dus geen suiker/enkelvoudige koolhydraten). Dit is vooral na duurtraining, omdat hierbij spierglycogeen meer verbruikt wordt (door langere belasting). Er zit hier dus verschil tussen kracht en duur (cardio)training, waar Logan mee bezig is.
                      Als je helemaal koolhydraten vermijd, gaat het lichaam juist spiermassa afbreken. Dit is dus ook niet wat je wilt.

                      Over aardappelen ben ik met je eens. Vergeet echter niet dat er wel vezels en vitamines inzitten.
                      Dus het is niet zo dat aardappelen alleen maar slecht zijn. Er wordt hier ook aangeraden brood te laten staan, maar brood zit vol met vezels, die óók belangrijk zijn. Dit zijn koolhydraten die niet verteerbaar zijn, en dus niet omgezet kunnen worden in glucose. Glucose wordt opgeslagen als vet, als je er teveel van hebt. Plus dat vezels goed zijn voor de darmwerking.

                      Moet ik je eerlijk toegeven dat ik de onderbouwing van koolhydraten of eiwitten niet meer voor de geest heb. Ik heb dit ooit eens gehoord en opgezocht en er was een goede onderbouwing voor. Deze kan ik momenteel niet meer vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik het nu steeds meer in twijfel begin te trekken. Zal bij deze dus door gebrek aan onderbouwing de uitspraak ook terugnemen ;).

                      Máár!
                      Hiermee dwalen we wel af ;). Gezien Logan goede resultaten heeft, kunnen we wel aannemen dat hij de voor hem juiste manier heeft gevonden om af te vallen :).

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.