Lichtschakelaar insignia 2009 zelf vervangen

Forumindex Forums Modellen Insignia Lichtschakelaar insignia 2009 zelf vervangen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348569
    d3nv3r
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 July 2013

      Weet iemand hoe en of je makkelijk zelf de lichtschakelaar (zie afbeelding) kan vervangen van een insignia uit 2009 ?

      Ik vraag het maar eerst voordat ik een schroevendraaier tussen de schakelaar en het dashboard zet met alle gevolgen van dien :-)

      Opel insignia licht schakelaar.

      #18348597
      zzattack
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2011

        Klepje voor de zekeringkast uitklappen, schroeven eruit (dopsleutel 7) en stekkertje losklikken, meer is het niet.

        #18348683
        d3nv3r
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 July 2013

          [quote quote=18348597]Klepje voor de zekeringkast uitklappen, schroeven eruit (dopsleutel 7) en stekkertje losklikken, meer is het niet.

          [/quote]

          Bedankt voor je antwoord. Ik ga er een bestellen en plaatsen. :good:

          #18359242
          Remko1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 April 2011

            Heeft iemand een idee wat zo’n lichtschakelaar voor een Insignia ongeveer kost? Nieuw, origineel. Ik weet dat er verschillende uitvoeringen zijn. En ik heb de duurste. Het gaat maar om een indicatie.

            Bedankt!

            Bij mijn lichtschakelaar begint het rubber op de grote draaiknop langzamerhand te ontleden…

             

            #18359495
            zzattack
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 February 2011

              veel te duur bij de vod, maar op ebay staan ontzettend veel betaalbare en nette

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.