lichtschakelaar astra h

Forumindex Forums Modellen Astra lichtschakelaar astra h

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229220
    OPelc
      Lid sinds:
      28 April 2008

      Weet iemand het verschil tussen een lichtschakelaar voor een gtc/hatchback en station.

      In epc staan er namelijk 2 types maar ik zou niet weten wat het verschil is.

      #17768999
      Laagvlieger
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Volgens mij is er ook geen verschil.
        Staat e rin EPC geen NLS met een verwijzing naar een ander nummer?

        #17769000
        OPelc
          Lid sinds:
          28 April 2008

          deze twee staan erin:

          VERLICHTINGSSCHAKELAAR – VOOR KOPLAMPEN,AUTOMATISCH AAN-UIT GEBRUIKT ALS VOORSTE MISTLAMPEN ZIJN GEPLAATST

          2 13129250 62 40 267 SCHAKELAAR, COMPLEET, VERLICHTING, KOPLAMP/INSTRUMENTENVERLICHTING DIMINSTELLING (IDENT ZT) HATCH, CONVERTIBLE, SALOON L08, L48, L67, L69 1
          Opmerking: NIET GEBRUIKT MET XENON KOPLAMPEN

          2 13198933 62 40 366 SCHAKELAAR, COMPLEET, VERLICHTING, KOPLAMP/INSTRUMENTENVERLICHTING DIMINSTELLING (IDENT WA) STATIONWAGON, BESTELWAGEN L35, L70 1
          Opmerking: NIET GEBRUIKT MET XENON KOPLAMPEN

          #17769001
          Laagvlieger
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            vaag! ik zal mijn EPC even opstarten. Momentje.

            #17769002
            Laagvlieger
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Vaag! idd 2 types. Verschillende identcodes.
              Ik kan me echt niets bedenken wat er dan anders aan zou moeten zijn.
              Laatst bij een maat ook van de sloop een schakelaar gehaald. Die in een station gezet maar verders nergens op gelet eigenlijk.
              En die werkt gewoon.

              #17769003
              Dizs
                Lid sinds:
                2 November 2010

                heeft het niet iets te maken met dat er 1 een automatische stand heeft (dat de lichten vanzelf aan gaan als je de tunnel in rijd) en de ander niet?

                #17769004
                Spacejam
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 November 2006

                  ze hebben beide de aan-uit functie.

                  #17769005
                  Laagvlieger
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Die optie is op alle Astra’s mogelijk. Is niet specifiek station of 5drs/GTC.

                    #17769006
                    GooneyBird
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 February 2010

                      Ik heb geen Astra H, en om heel eerlijk te zijn heb ik slechts 1 keer in een H gereden (leenauto! Fancy! Luxe!), maar zou het kunnen zijn dat er tussen die 2 modellen een (subtiel) kleurverschil in het dashboard zit?

                      Ik weet dat ik dit probleem heb gehad met de oude Twingo van m’n moeder. Ik had voor haar mistlampen ingebouwd, en van de sloop een lichtschakelaar gehaald. Bij inbouwen bleek deze welliswaar compleet te werken, maar net even de verkeerde tint te zijn. Andere uitvoering of zo.

                      #17769007
                      Spacejam
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 November 2006

                        de schakelaar is gewoon los van de sierlijsten. of het moeten 2 zwart tinten zijn :vertag

                        #17769008
                        Dare
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 August 2009

                          Schakelaar maakt echt niks uit , aansluiting en alles is hetzelfde! Ik ben er één in mijn station zitten die uit een gewone auto astra komt. Alleen de schakelaar uit een vauxhall zijn anders omdat het stuur aan de andere kant zit!

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.