lichtschakelaar

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) lichtschakelaar

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370877
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      hoi,als mijn auto 3 dagen heeft stil gestaan is mijn accu leeg.dit komt omdat bij de lichtschakelaar de led lampjes blijven branden,terwijl het contact uit is! de laatste keer heb ik de connector los getrokken van de schakelaar.zelfde probleem,accu dood! er loopt dus lekstroom door de connector volgens mij.waar kan volgens jullie het probleem zitten? alvast bedankt voor de reacties!

      #18372684
      heerd017
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2020

        Bij mij was accu ook dood, na 8 uur parkeren. De afstandsbediening deed het hierdoor ook niet. Ik heb starthulp gekregen.

        Als de deuren gesloten zijn blijft de binnenverlichting branden tijdens het rijden en na afsluiting bij parkeren. Tijdens start wordt een waarschuwingsteken ‘Bezoek garage’ gegeven. De dimmer binnenverlichting werkt niet. Ik heb het (middelste) lampje van de binnenverlichting verwijderd en nu loopt de accu niet meer leeg. Wat zou de storing kunnen veroorzaken?

        Defecte binnenverlichtingsdimmer/ kabelbreuk deurcontact sensor/defecte deursensor?

        In het handboek zie ik geen sensoren in de deuren bij de bedradingschema’s. Hoe werken deze sensoren?

        Groet, Eppo

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.