lichtmetalen velgen van velgenshop.nl

Forumindex Forums Modellen Astra lichtmetalen velgen van velgenshop.nl

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238081
    Astra_DLS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2008

      Hey,

      Ik ben opzoek naar een nieuw setje velgen ivm 1 lekke velg (LA) en was op dit set uitgekomen. Is er iemand bekend met dit merk / deze velgen? Wil niet echt veel geld aan een setje uitgeven, maar 2e hands is erg lastig te vinden voor 5×110..

      http://www.velgenshop.nl/lichtmetalen-velgen/opel-velgen/opel-astra-g-5-gaats-98-tot-04/vs-duplicate-kor-225-f212-15-inch-et-37-breedte-65-steek-5-110-195-60-r15/

      #17882984
      H_essel
        Lid sinds:
        2 April 2011

        hou rekening mee. Voor weinig geld koop je wel rotzooi.

        #17882985
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          @ H_essel, dat is totaal jou mening.

          dure dingen zijn ook niet altijd goed hoor.
          en dan kun je zoveel dingen gaan vergelijken maar dat maakt allemaal niks uit want dat heb je met alles je moet kijken naar de kwaliteit en niet na de prijs al is die soms ook wel belangrijk maar dat wil niet zeggen dat goedekope of dure dingen goed zijn of rotzooi zijn.

          #17882983
          H_essel
            Lid sinds:
            2 April 2011

            Ik heb zulke velgen ook gehad. Is gewoon slecht kwaliteit kon ze na half jaar weer onderuit halen.

            Dus ik zeg het alleen maar.

            #17882986
            Astra_DLS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2008

              Dat was inderdaad de vraag die ik had. Waarom moesten ze er onderuit, krom of lelijk??

              #17882987
              H_essel
                Lid sinds:
                2 April 2011

                alle 2.
                je hoef maar iets te raken met je velg en ze zijn krom. En lelijk helemaal. Na een paar keer wassen gaan ze verkleuren en je krijg het er niet uit.

                Zelf loop ik al paar jaar mee met de tuning wereld. Dus ik weet wat wel en niet troep is.

                Je kan beter 700euro uitgeven dan 280euro voor een set.

                #17882988
                turbosix
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 November 2010

                  ooit heb ik ook eens een goedkoop setje gekocht,
                  prachtige wielen maar na een jaar of 2/3 begon de lak erg leijk te worden, bubbels onderhuids rond alle naafgaten.
                  heb er nu originele (dure) wielen onder en zelfs met stoeprandschade blijven ze mooi!

                  dus ik denk dat de prijs zeker met de kwaliteit op lange duur te maken heeft…
                  hoewel ik ook wel eens goedkoop gereedschap bij de aldi kocht en vaak net zo goed was dan die van de bouwmarkt :???:

                  #17882989
                  Astra_DLS
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2008

                    Mja ik heb gelukkig al een goed setje origineel opel LM gevonden. Moet ze alleen nog even ophalen..

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.