Licht probleem HELP ME PLS

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Licht probleem HELP ME PLS

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206689
    Arista
      Lid sinds:
      20 February 2008

      Hey hey,

      Ik ben nieuw hier en dit leek me het perfecte forum om mijn vraag voor te leggen. Hopelijk kent iemand hie rook een goede oplmossing voor want na 1 dag zoekwerk begint mijn moed stilletjes tot in mijn schoenen te zakken.

      Als ik ’s avonds mijn licht aansteek brand er achteraan slechts 1 lampje (links) ook als ik de ampul verander blijft dit lampje weigeren te gaan branden. Dit was vorige maand zo! Nu ik vertrek een weekendje naar Parijs en plotseling heeft hij weer zin om te gaan branden. Ik kom terug thuis en weer niets. Het rare van de zaak is dat ik zonet opgemerkt heb dat het voorste klein licht ook weigert te branden (zelfde kant) terwijl hier ook een goede ampul inzit. De zekeringen heb ik doorgemeten en daar blijkt niets aan te mankeren? Zou het kunnen dat de relais het begeeft maar zit links en rechts dan op een aparte relais? Of is dit iets met kabelbreuk? Ergens een fiche die niet goed contact geeft?. Weet iemand waar ik het beste kan starten? Waar zitten de relais zodat ik die al eens kan checken?
      Please help me :)

      Alvast bedankt om dit te willen lezen.

      Groeten Nick

      #17392461
      dutch
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 July 2005

        Ampul is uit de context te lezen het peertje?
        Dan kan een licht probleem toch zwaar op de maag vallen :o