Lezersvraag: hoe belandde deze auto op een lantaarnpaal?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Lezersvraag: hoe belandde deze auto op een lantaarnpaal?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277604
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013


      http://www.autoblog.nl/nieuws/lezersvraag-hoe-belandde-deze-auto-op-een-lantaarnpaal-89788?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
      Doe net alsof je nog geen meters bier in je recente verleden hebt op deze vrijdagavond en help ons uit de brand: HOE DAN?
      Via regiopublicatie BN De Stem bereikten ons het beeld hierboven en het beeld hieronder.

      Corsa

      Nee je ogen bedriegen je niet, dit is een bordeauxrode Opel Corsa B vijfdeurs die als een soort staalgeworden shaslick op een lantaarnpaal prijkt. Maar de vraag is, hoe kwam de Corsa B terecht op deze lantaarnpaal in Roosendaal?

      De originele verklaring van de bestuurder is even saai als ongeloofwaardig te noemen. De lokale politie claimt namelijk hetvolgende:

      Ter plaatse was de bestuurder al zelf uit het voertuig gekomen. De bestuurder gaf aan dat hij geen letsel had.
      Zijn verklaring was dat het voertuig was gaan slippen in de bocht en dat hij met alle banden in de berm is gekomen. Hierna had hij de lantaarnpaal geraakt. De lantaarnpaal heeft het ongeluk niet overleefd. De gemeente is hiervoor in kennis gesteld.

      Maar, gewoon aannemen wat deze bestuurder en/of de autoriteiten zeggen is natuurlijk hoogst naïef. Alleen al het ‘feit’ al dat de bestuurder zelf zou zijn uitgestapt en geen letsel zou hebben is zeer ongeloofwaardig. Iedereen weet namelijk dat die kekke bolhoed-Corsa’s rijdende death-traps zijn waarin je overlijdt als je met 30 tegen een Amsterdammer(tje) aanrijdt.

      Ook het feit dat de lange arm van de wet het heeft over het ‘niet overleven’ van de lantaarnpaal moet je doen twijfelen aan de geloofwaardigheid van deze lieden. Immers, een lantaarnpaal is een extra zacht levenloos object en dus niet in staat te leven laat staan te sterven.

      Wij weten dat jullie betere verklaringen hebben om dit voorval te verklaren. Laat je inspireren door dit mysterie en ga los over samenzweringstheorieën en lantaarnpalen die dingen doorklieven in de comments.

      #18324257
      patrick343343
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 March 2016

        hoe je het went of keert, toch knap om het voor elkaar te krijgen +1 voor de bestuurder vind ik

        #18324258
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Photoshop is het. Lichtinval deugd niet :jerry

          Rik

          #18324259
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            Dit zijn jullie verklaringen voor de omhoog gevallen Corsa
            41 reacties

            Gevalletje Pokemon Go, de wortel van al het hededaagse kwaad

            Enthousiaste vrouwtjes-Corsa..

            Hoezo ongeloofwaardig? Wat zou het anders zijn? Hij had ruzie met z’n broer Brutus en toen heeft z’n broer z’n auto opgetild en op de lantaarnpaal gezet?

            Was ze nou maar naar specsavers gegaan

            Ook een kunst

            Verborgen camera actie.
            Zo’n geintje hadden ze jaren geleden een keer uitgehaald, maar dan met een fiets.
            Frans Bauer komt zo achter die boom vandaan.

            Allemaal fout… Dit groeit gewoon zo totdat hij topzwaar wordt en dan breekt de stengel

            Alle gekheid op een stokje; je wil als hoogvlieger ook niet voor paal staan…

            Lantaarnpaal heeft een soort breek/buigpunt op 1,5m of zoiets volgens mij. Bestuurder tegen en over de lantaarnpaal aangereden of gegleden en dus op dat breekpunt blijven hangen.

            Fuck the corsa word ineens heel erg serieus

            Is dit niet zo’n Noord-Koreaanse lanceerinstallatie? Die die steeds bij lancering ontploffen. Corsaketten of zoiets?

            Niks bijzonders. Gewoon een stoppie.

            Oud Opeltje, fietspompen als schokbrekers en goedkope banden als sliks

            Koos Spee zal vast wel weten hoe dit komt.

            U wilt hier parkeren. Mag dat?

            Dit moet haast wel in Brabant zijn…

            Bij géén van de huizen ligt sneeuw op het dak.

            Die “sneeuw” ligt op de keukentafel.

            dat is in Amsterdam en Volendam, hou je bij de feiten svp haha

            Het hart wil wat het hart wil

            Of zou er iets door de grille gevallen zijn wat hij eruit probeert te krijgen?

            Dit is zo’n Hollywood dinges waarmee ze auto’s wegschieten bij een chase. Wanneer komt die video ?

            Ghetto auto + waarschijnlijk ghetto rijstijl.
            Geen gekke combinatie, geen gekke uitkomst.

            God was klaar met zijn Corsa.

            Dropping met een helikopter

            Een opa die Pokemon go speelt

            Weet je niet

            Haha dat noem ik pas een slOpel, het huidige modellengamma echter niet, dat is kwaliteit in de puurste vorm tegen een zacht prijsje.

            Tegenwoordig bestaat er een hardnekkige vorm van onkruid, dit half broertje van de laser en flitspalen. Deze is dan ook spontaan opgedoken. En zo is ook deze man tegen ligt tegen het “licht” aangelopen…

            Ik vind t best een upgrade. 4 lampen in plaats van één! Dat ze het nog niet landelijk hebben ingevoerd.. Zo’n Corsa kost toch minder dan een lampunit…

            Door een ruimteschip

            Red bull ver uit gewerkt?
            Hedde drugs op?
            Of schans springen

            het antwoord ligt waarschijnlijk hier, net als @stephane8200 dit ook noemt: http://www.gelderlander.nl/regio/de-vallei/lantaarnpalen-in-ede-buigen-mee-bij-botsing-1.3566764″ onclick=”window.open(this.href);return false;

            http://www.rtlnieuws.nl/editienl/nieuw-de-botsvriendelijke-superlantaarnpaal” onclick=”window.open(this.href);return false;

            en alstu http://www.autoblog.nl/nieuw-in-nederland-botsvriendelijke-lantaarnpalen” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Heb dit serieus eens gehad, op de grens van Groningen en Haren staat een gigantische kei, en iemand heeft het voor elkaar gekregen om zijn Passat erboven op te zetten. Maar dan echt de uitlaat als steunpunt.
            Ik had nog de neiging om te stoppen, uit te stappen en te vragen hoe die het heeft gedaan want ik vond het oprecht knap. Het antwoord op die vraag ligt nog steeds in het midden want ik heb er in de media niks meer over gelezen/gehoord.

            Welk jaar was dat? Ik heb er wel eens een auto op zien zitten. Maar volgens mij was dat geen Passat.

            oh bijzonder, dit was april 2016 volgens mij.

            De corsa werd hitsig. Dan krijg je dit…

            Graag een moment stilte voor de lantaarnpaal…

            Dankuwel

            Agent: Meneer, wat doet uw auto boven op een lantaarnpaal? Bestuurder: Wat doet die lantaarnpaal onder mijn auto

            Gevalletje Corsakov

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.