Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Levertijd Astra K Sports Tourer
- Dit onderwerp bevat 653 reacties, 72 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 27 mei 2018om 19:16 door Astra_DLS.
-
AuteurBerichten
-
18 juli 2016 om 04:43 #18314562
@Beosoft wrote:
Ok helder.
Weet je ook wat de nieuwe boordcomputer minder te bieden heeft?Dat weet ik niet nee. Heeft in ieder geval met de bediening te maken, maar verder werd ik niet heel erg wijs. Dealer vond het erg jammer dat opel het aanpaste omdat het nu juist perfect werkte. (en dat het nu een beetje voelde als stap terug) Geen idee dus wat er exact wijzigt. Sorry.
19 juli 2016 om 10:46 #18314563@Arokh wrote:
@Beosoft wrote:
Ok helder.
Weet je ook wat de nieuwe boordcomputer minder te bieden heeft?Dat weet ik niet nee. Heeft in ieder geval met de bediening te maken, maar verder werd ik niet heel erg wijs. Dealer vond het erg jammer dat opel het aanpaste omdat het nu juist perfect werkte. (en dat het nu een beetje voelde als stap terug) Geen idee dus wat er exact wijzigt. Sorry.
Betreft alleen op de Edition en op de Business+. Ik heb een Inovation besteld en daar zit de uitgebreide boordcomputer nog wel op.
De dealer heeft mij laten zien wat de verschillen waren, kort gezegd komt het er op neer dat Edition en de Business+ de bediening krijgen van de Corsa (dus ook minder knopjes op het stuur).
20 juli 2016 om 03:50 #18314564Eind vorige week een belletje gehad dat de astra deze week geleverd zou gaan worden bij de dealer. Nu wachten op het telefoontje…
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
20 juli 2016 om 08:08 #18314565Update
Astra Sports Tourer 1.4 Turbo 110kW Innovation07-05-2016: Getekend bij de dealer
10-05-2016: Besteld door de dealer
18-05-2016: Elektrisch schuif- kanteldak (Optie CF5) bijbesteld
02-06-2016: “Ingepland voor productie” volgens My Opel (maar er staat niet bij voor welke datum)
26-06-2016: “Mijn productie is bekend” De productie begint in de week van 27 juni 2016
06-07-2016: “Ik ben klaar! Ik heb de productielijn verlaten en ik zal nog enkele kwaliteitschecks ondergaan.” Chassisnummer staat in My Opel.20-07-2016: Bericht in My Opel,
Ook mail van OnStar gekregen. Het OnStar Dienstenpakket en het OnStar Datapakket is vandaag ingegaan en loopt tot en met 20 juli 2017.
Ik kon in OnStar de locatie van de auto laten bepalen en hij staat al bij de dealer!!!!!!!!!!!!! :thumb
Vanmiddag even gaan kijken king:20 juli 2016 om 08:13 #18314566@Vroomvroom wrote:
Ik kon in OnStar de locatie van de auto laten bepalen en hij staat al bij de dealer!!!!!!!!!!!!! :thumb
Vanmiddag even gaan kijken king:Leuk speelgoed hè……neem je wel ff wat foto’s?
20 juli 2016 om 08:22 #18314567welke kleur had je gekocht? Ik heb tot nu toe alleen maar grijs, zwart, wit, en zilver gezien. Nog niet één blauwe
20 juli 2016 om 09:01 #18314568@Arokh wrote:
welke kleur had je gekocht? Ik heb tot nu toe alleen maar grijs, zwart, wit, en zilver gezien. Nog niet één blauwe
Astroid Grey, je weet wel, die unieke kleur waarvan nu de verf al op is :D :D
Dat is bijna dezelfde kleur als mijn huidige auto en daarom wilde ik in eerste instantie een andere kleur.
Na veel wikken en wegen is het toch Astroid Grey geworden omdat deze kleur mij toch het meest bevalt en op mijn huidige auto ook nog steeds niet verveelt.Blauwe, rode, groene, bruine etc. heb ik ook nog niet gespot.
20 juli 2016 om 09:04 #18314569onze vorige auto was ook ongeveer die kleur grijs. Mooie kleur (wilde zelf nu wel iets anders, maar dat is gewoon gewenning
wel leuk dat je nu nog die kleur kon krijgen en dat je niet een maandje later bent
20 juli 2016 om 09:09 #18314570@Vroomvroom wrote:
Astroid Grey, je weet wel, die unieke kleur waarvan nu de verf al op is :D :D
Ha ha ha je weet het leuk te brengen, ik denk dat ik wel blij ga zijn met mijn nieuwe kleur Quantum Grey……
20 juli 2016 om 11:50 #18314571Vandaag bij de Opel Dealer geweest (kwam er langs): die wist mij te vertellen dat de levertijd van de IntelliLux Matrix verlichting icm NaviLink 900 terug was gebracht naar 5 weken.
Echter staat mijn auto gepland met een verwachte afleverdatum van medio oktober.. (begin mei besteld)20 juli 2016 om 12:07 #18314572Mijn man had vanmorgen de dealer gebeld en deze zei dat hij eind deze maand geleverd zou worden dit staat nog niet op My Opel maar als k dat bij vroomvroom lees klopt
De info op My Opel ook niet helemaal20 juli 2016 om 19:01 #18314573Ik heb nog geen My Opel account en dat kon de dealer ook niet maken gaf hij aan?? Maar ik wacht nog met spanning op het verlossende telefoontje ;).
20 juli 2016 om 19:07 #18314574@Astra_DLS wrote:
Ik heb nog geen My Opel account en dat kon de dealer ook niet maken gaf hij aan?? Maar ik wacht nog met spanning op het verlossende telefoontje ;).
Je kan zelf een account aanmaken en dan kan de dealer je aankoop er in zetten voor je. Ze maken gebruik van een job nummer welke later omgezet zal worden in een chassisnummer.
20 juli 2016 om 20:00 #18314575Als ik een account aan wilde maken had ik een kenteken of VIN nodig, maar deze heb ik beide nog niet. Of is er nog een andere optie?
20 juli 2016 om 20:02 #18314576@Astra_DLS wrote:
Als ik een account aan wilde maken had ik een kenteken of VIN nodig, maar deze heb ik beide nog niet. Of is er nog een andere optie?
Zoals gezegd werken ze in eerste instantie met een “Job nummer” deze kunnen ze toevoegen aan jouw “My Opel” :thumb
20 juli 2016 om 20:07 #18314577@OpelAstraK wrote:
Verkoper heeft vandaag contact met mij opgenomen dat de kleur Asteroid Grey niet meer geproduceerd zal worden en of de kleur Quantum Grey een goed alternatief is.
(Hiermee akkoord gegaan, deze is iets donkerder en staat niet in het grote Astra boek wat weer appart is natuurlijk)Kreeg net een mailtje van de dealer dat ze abuis waren met de kleur “Quantum Grey”…..moet “Cosmic Grey” zijn voor de Astra. Ach ja weer een goede reden om nogmaals langs te gaan bij de dealer ;)
20 juli 2016 om 21:31 #18314578Astra Sports tourer 1.4 turbo (150Pk) AT6 besteld in de Innovation uitvoering.
Kleur Deep Sky
Extra opties:– Intellilux Led matrix verlichting(T4L).
– Navi900 Intellilink pakket. (LP1D).
– Innovation introductie pakket (LP1H)
– Alarm installatie (UTT)
– Trekhaak afneembaar (VQ9).
– Ruimte besparend reserve wiel (SJQ)Levertijd eind augustus/ begin september.
Status
In bestelling 19-03
In productie gepland week van 4 juli.
Geproduceerd:………….
Transport :…………
Inmiddels is het Jobnummer gewijzigd in het VIN nummer20 juli 2016 om 21:38 #18314579@WS62 wrote:
Astra Sports tourer 1.4 turbo (150Pk) AT6 besteld in de Innovation uitvoering.
Kleur Deep Sky
Extra opties:– Intellilux Led matrix verlichting(T4L).
– Navi900 Intellilink pakket. (LP1D).
– Innovation introductie pakket (LP1H)
– Alarm installatie (UTT)
– Trekhaak afneembaar (VQ9).
– Ruimte besparend reserve wiel (SJQ)Levertijd eind augustus/ begin september.
Status
In bestelling 19-03
In productie gepland week van 4 juli.
Geproduceerd:………….
Transport :…………
Inmiddels is het Jobnummer gewijzigd in het VIN nummerIk heb bijna precies dezelfde configuratie, kleur en ook automaat. Alleen niet de trekhaak en alarm maar flex organizer pakket en winter pakket. Leuk om te zien!
Ben benieuwd wanneer je hem krijgt aangezien mijn bestelling precies 2 maanden later is geplaatst hoop ik niet dat ik 2 maanden bij oktober, september mag optellen…20 juli 2016 om 23:07 #18314580@Beosoft wrote:
@OpelAstraK wrote:
Verkoper heeft vandaag contact met mij opgenomen dat de kleur Asteroid Grey niet meer geproduceerd zal worden en of de kleur Quantum Grey een goed alternatief is.
(Hiermee akkoord gegaan, deze is iets donkerder en staat niet in het grote Astra boek wat weer appart is natuurlijk)Kreeg net een mailtje van de dealer dat ze abuis waren met de kleur “Quantum Grey”…..moet “Cosmic Grey” zijn voor de Astra. Ach ja weer een goede reden om nogmaals langs te gaan bij de dealer ;)
Zoek de verschillen!
Als ze niet naast elkaar staan onder dezelfde lichtomstandigheden ziet niemand het verschil.20 juli 2016 om 23:19 #18314581@Vroomvroom wrote:
Update
Astra Sports Tourer 1.4 Turbo 110kW InnovationOok mail van OnStar gekregen. Het OnStar Dienstenpakket en het OnStar Datapakket is vandaag ingegaan en loopt tot en met 20 juli 2017.
Vanmiddag even gaan kijken king:Hij stond inderdaad op de locatie die OnStar aangaf, maar er stonden er nog een paar. :wtf
De claxon en knipperlicht functie van de OnStar App werkten al, dus mijn auto was zo gevonden.
Dit is Asteroid Grey en dat wit op de deurstijlen is folie.
21 juli 2016 om 13:32 #18314582Nieuwe confuguratie prijzen 2017 staan online op de Opel site
21 juli 2016 om 17:35 #18314583Nu nog ff wachten dat de nieuwe kleuren op de overzichtspagina(s) van de Astra aangepast zijn. De kleuren in de configurator zijn nou niet dat je zegt waarheidsgetrouw.
21 juli 2016 om 19:10 #18314584@Beosoft wrote:
Nu nog ff wachten dat de nieuwe kleuren op de overzichtspagina(s) van de Astra aangepast zijn. De kleuren in de configurator zijn nou niet dat je zegt waarheidsgetrouw.
De kleurverschillen tussen kunst- en daglicht zijn al enorm. Mijn kleur, Asteroid Grey, ziet er ook steeds weer anders uit. Onder de volle zon lijkt er wel een goudglans overheen te liggen.
(maar dat zal wel aan mijn roze bril liggen)
Vandaag merkte ik ook dat na de activering aan mijn Opel OnStar meer opties zaten dan gisteren. Ik kan nu onder andere ook de zien:
de locatie van de auto (nu een nevenvestiging van mijn dealer);
bandenspanning per band
kilometerstand (6,3 km)
inhoud benzinetank (7%);
actieradius (42km);
Kan ik mooi in de gaten houden wanneer ie naar de hoofdvestiging gaat of dat ie even meegenomen wordt door personeel.Wel jammer dat je in OnStar geen geo-fence kan instellen om te zien of je auto wordt verplaatst.
Dat zou een mooie optie zijn als diefstal beveiliging.21 juli 2016 om 22:12 #18314585De zaf staat hier al met dat hele nieuwe gebeuren.
Leuk voor in het begin.
Maar uiteindelijk maak je er niet veel gebruik van.
Als je het eenmaal hebt dan valt de interesse vaak snel weg.22 juli 2016 om 09:17 #18314586@Beosoft wrote:
@Astra_DLS wrote:
Als ik een account aan wilde maken had ik een kenteken of VIN nodig, maar deze heb ik beide nog niet. Of is er nog een andere optie?
Zoals gezegd werken ze in eerste instantie met een “Job nummer” deze kunnen ze toevoegen aan jouw “My Opel” :thumb
Dus als ze mij het jobnummer geven zou ik het account wel aan kunnen maken?
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.