Levertijd Astra K Sports Tourer

Forumindex Forums Modellen Astra Levertijd Astra K Sports Tourer

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 654)
  • Auteur
    Berichten
  • #18314537
    juruca
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2005

      @Kietje wrote:

      Onze Astra staat bij de dealer. 19 juli ’16 (week 29) ophalen. 25-02-2016 (week 8) order geplaatst.

      Is een 1.4 turbo 150 pk ST Innovation in Granite Gray met Leder, memory stoelen, schuifdak, Innovation introductie pakket met 18 inch, Navi 900, IntelliLux, bagagescheidingsnet en flexrails in de bagageruimte.
      Diverse optie uit het magazijn zoals een airwellness adapter en FlexConnect adapter tussen de hoofdsteunen om een tassen haak en opvouwbaar tafeltje aan te bevestigen.

      Privé aangeschaft.

      Mooi hoor!

      Veel plezier met je nieuwe astra :thumb

      Welke auto heb je nu nog net ?

      #18314538
      Klaasvaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2016

        @Kietje wrote:

        Onze Astra staat bij de dealer. 19 juli ’16 (week 29) ophalen. 25-02-2016 (week 8) order geplaatst.

        Is een 1.4 turbo 150 pk ST Innovation in Granite Gray met Leder, memory stoelen, schuifdak, Innovation introductie pakket met 18 inch, Navi 900, IntelliLux, bagagescheidingsnet en flexrails in de bagageruimte.
        Diverse optie uit het magazijn zoals een airwellness adapter en FlexConnect adapter tussen de hoofdsteunen om een tassen haak en opvouwbaar tafeltje aan te bevestigen.

        Privé aangeschaft.

        Mooie auto, stijlvolle kleur!
        Ik heb nagenoeg dezelfde auto besteld, in eerste instantie precies dezelfde maar heb het leer ingeruild tegen een automaat. Ik ging al uit van minimaal 6 maanden. Dan valt 5 me nog mee, zeker gezien de levering van de ST’s wat op stoom begint te komen en er volgens de Duitse gebruikers geen lever problemen meer zijn met de LED matrix verlichting.

        Vraagje; je hebt het flex-organizer pakket genomen lees ik, wat zit daar nu allemaal bij?

        #18314539
        Arokh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 June 2016

          @Klaasvaker wrote:

          Vraagje; je hebt het flex-organizer pakket genomen lees ik, wat zit daar nu allemaal bij?

          voor zover ik weet alleen de rails achterin de auto aan de zijkanten.

          Als je hem achteraf los bestelt is hij 25 euro goedkoper trouwens. Zie de Opel accessoires website.

          #18314540
          Arokh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 June 2016

            er is nog iets aangepast. Op de OnStar website staat opeens dat de Wifi hotspot maar 3 maanden gratis is (tot 3GB in totaal maximaal).

            Toen ik mijn auto bestelde was dit nog 1 jaar lang ‘onbeperkt’…. Wat nu? Het lijkt een beetje alsof het per direct geldt. Maar het staat niet bij mi j op de factuur natuurlijk, want ik ging ervanuit dat het zou blijven. Weten jullie hier meer over?

            #18314541
            Kietje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2016

              Vraagje; je hebt het flex-organizer pakket genomen lees ik, wat zit daar nu allemaal bij?

              Ik zal volgende week (als ik m heb) foto’s maken van het flexOrganizer pakket. Er zit een zakje haken en twee netten bij. Die zaken moet je volgens los kopen als je het niet af fabriek besteld. De €125 optie zijn alleen de rails voor zover ik weet.

              #18314542
              Beosoft
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 July 2016

                @Arokh wrote:

                er is nog iets aangepast. Op de OnStar website staat opeens dat de Wifi hotspot maar 3 maanden gratis is (tot 3GB in totaal maximaal).

                Dit is precies wat ik te horen kreeg voordat ik een krabbel heb gezet vorige week zaterdag.

                #18314543
                Sportstourer-k
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 May 2016

                  Volgens mij was dat altijd al zo, onstar zelf is wel een jaar gratis.

                  #18314544
                  Kietje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 February 2016

                    Mooi hoor!

                    Veel plezier met je nieuwe astra :thumb

                    Welke auto heb je nu nog net ?

                    Nog net een Peugeot 308(II) 115 pk diesel. Nu bijna 3 jaar oud.

                    #18314545
                    Arokh
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 June 2016

                      @Sportstourer-k wrote:

                      Volgens mij was dat altijd al zo, onstar zelf is wel een jaar gratis.

                      Nee, dat was echt een jaar ‘onbeperkt’. Mijn dealer bevestigde dit ook. Het kan zijn dat iedereen met MJ2017 de 3 maanden krijgt en MJ2016 nog de betere oude regeling. Maar dit wist hij zelf ook niet.

                      Weet iemand wanneer de MJ2017 worden geproduceerd? Is dat 31 augustus?

                      #18314546
                      Klaasvaker
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        8 June 2016

                        @Arokh wrote:

                        @Sportstourer-k wrote:

                        Volgens mij was dat altijd al zo, onstar zelf is wel een jaar gratis.

                        Nee, dat was echt een jaar ‘onbeperkt’. Mijn dealer bevestigde dit ook. Het kan zijn dat iedereen met MJ2017 de 3 maanden krijgt en MJ2016 nog de betere oude regeling. Maar dit wist hij zelf ook niet.

                        Weet iemand wanneer de MJ2017 worden geproduceerd? Is dat 31 augustus?

                        Ik mag toch hopen dat dit inderdaad geldt voor klanten die hem hebben gekocht met een jaar gratis. Die 3 gb slaat ook al nergens op. Dat is toch zo op.
                        In Duitsland zijn wel al prijzen bekend volgens dealers zou het 9,95€ voor 50gb voor een maand en 1,99€ voor 5 gb voor een dag. Dat zouden best schappelijke prijzen zijn.
                        Vreemd dat hier nog niets bekend is, de astra K is toch bijna een jaar op de markt dus de gratis paketten van de first adopters moeten langzaam aflopen.

                        #18314547
                        manta73.
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 October 2014

                          Net de nieuwe Zafira opgehaald,Spiksplinternieuw maar modeljaar 2016.
                          Deze heeft een vol jaar Wifi,echter modeljaar 2017 niet.
                          Schijnbaar is vanaf augustus 2016 het nieuwe modeljaar qwa productie.
                          En dan gelden weer andere regels voorwaardes uitrustingen enz.
                          Dus afhankelijk van productie moment wat je niet weet.
                          Verandert de lay-out van je bestelde Astra.

                          #18314548
                          manta73.
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 October 2014

                            Oja onstar opel is 1 jaar gratis?? echter het jaar erop kost het je €100,-
                            Dit is dan ook weer voor een jaar verlenging.
                            Afhankelijk van hoe vaak dat je dit gebruikt en dit nuttig voor je is
                            Maak je zelf het besluit om er gebruik van te maken of niet.

                            #18314549
                            Doomie1982
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              11 June 2016

                              @Doomie1982 wrote:

                              7-6 is de Opel Astra 1.4 business+ editie besteld bij de dealer.
                              Meteen te horen gekregen dat de leverdatum waarschijnlijk in week 44 pas is, rond 3-11
                              Dit kwam omdat de m2016 vol zat, en deze order dus werd overgeheveld naar de m2017 lijn.
                              Plus 3 weken extra levertijd op de zilveren dakrails en 2 weken vervoer naar de dealer.
                              We moeten dus 5 maanden op zijn minst geduld hebben. :shock:
                              Maar heb er extreem veel zin in!

                              Dit is de bestelde auto:
                              1.4 business+ mt6
                              Deep sky blue metallic
                              17″ inc multispaak velgen
                              Schuif/dakraam
                              Achteruitrij camera
                              Comfort pakket incl opel eye
                              Geblindeerde achterramen
                              Formula jet stoelen

                              Gisteren goed nieuws te horen gekregen, auto wordt geleverd half/eind augustus! :D
                              Ze hebben een inhaalslag in de fabriek gemaakt werd mij verteld door de dealer.
                              Dus eerst nog even lekker op vakantie en bij terugkomst staat er een nieuwe auto klaar :thumb

                              #18314550
                              Klaasvaker
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                8 June 2016

                                @manta73. wrote:

                                Net de nieuwe Zafira opgehaald,Spiksplinternieuw maar modeljaar 2016.
                                Deze heeft een vol jaar Wifi,echter modeljaar 2017 niet.
                                Schijnbaar is vanaf augustus 2016 het nieuwe modeljaar qwa productie.
                                En dan gelden weer andere regels voorwaardes uitrustingen enz.
                                Dus afhankelijk van productie moment wat je niet weet.
                                Verandert de lay-out van je bestelde Astra.

                                De layout zal inderdaad veranderen voor het nieuwe modeljaar maar de prijzen niet mag ik toch hopen, anders mag ik een aardig bedrag bijbetalen. Nu is de prijs voor de auto op zich natuurlijk iets anders als de prijs voor een service maar toen ik de auto bestelde gaven ze toch duidelijk aan; 1 jaar gratis WIFI en ONSTAR.
                                Als ze me nu plots nog maar 3 maanden gaan geven omdat Opel de auto niet eerder kan leveren ga ik daar absoluut niet zomaar mee akkoord. Dat een productielijn verandert en de knopjes op de klinken plots chroom worden ipv zwart kan ik inkomen maar een service heeft niets met een productielijn te maken.

                                #18314551
                                nextware
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 June 2016

                                  Ik heb ook dergelijke verhalen gehoord. Echter… Op het duitse astra k forum http://www.astra-k-forum.de/index.php/Thread/128-Der-Opel-Astra-K-Bestell-und-Wartesaal/?pageNo=223 wordt door diverse mensen, lees hun dealers, gemeld fat de lever problemem met de led matrix lampen voorbij zijn. Ik hoop heel erg dat het klopt!

                                  Ik hoop het ook.. De dealer wist me nog steeds geen leverdatum van mijn wagen door te geven (eind april besteld)…

                                  #18314552
                                  Anoniem
                                    Lid sinds:
                                    1 January 1970

                                    Ik heb die van mij op 15 april besteld en de dealer gaf vandaag aan dat hij geleverd wordt in week 38-39 (eind september, begin oktober). Net daarvoor 2 weken op vakantie in Frankrijk. De dealer baalt een beetje vanwege de extra kilometers die nu gereden gaan worden met de oude auto, maar dat is het risico van het vak, zegt hij zelf heel sportief…(1.6 200 pk met o.a. intellilux)

                                    #18314553
                                    Klaasvaker
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      8 June 2016

                                      Die van mij is een dikke maand later besteld. Dus dat zal eind oktober misschien wel november worden. Mijn huidige J had toen 97.000 op deteller, zit nu op 103.000 en ga nog naar Slovenië en Frankrijk. Ga heel ruim boven de 110.000 uitkomen en de voorbanden zijn dan ver op. Zal de dealer ook wel niet blij van worden. Zeker gezien de vrij scherp onderhandelde inruilprijs. Voordat mijn oude in de showroom staat is het eind 2016 en voor hij verkocht is zal het wel 2017 zijn, toch een hele andere situatie dan mei met 97k op de teller.

                                      #18314554
                                      OpelAstraK
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        15 July 2016

                                        30 juni besteld

                                        Opel astra 1.4 turbo 150pk Innovation Ateroid Grey
                                        18″ velgen
                                        Innovation + pakket
                                        Navi 900 pakket
                                        AGR stoelen

                                        Brief gekregen met daarop geschatte leverweek: week 39 (eind Sept)

                                        Verkoper heeft vandaag contact met mij opgenomen dat de kleur Asteroid Grey niet meer geproduceerd zal worden en of de kleur Quantum Grey een goed alternatief is.
                                        (Hiermee akkoord gegaan, deze is iets donkerder en staat niet in het grote Astra boek wat weer appart is natuurlijk)

                                        #18314555
                                        Arokh
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          13 June 2016

                                          Die staat nog niet in het boek omdat het een 2017 kleur is.

                                          Dan krijg je dus ook de 2017 uitvoering.

                                          #18314556
                                          Beosoft
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            12 July 2016

                                            @Divers wrote:

                                            Ik heb die van mij op 15 april besteld en de dealer gaf vandaag aan dat hij geleverd wordt in week 38-39 (eind september, begin oktober).

                                            Phoe dat is een fikse levertijd….. Wij hebben vorige week een krabbel gezet en vooralsnog zal deze eerste week oktober geleverd worden. De lampen zullen een rol spelen maar toch….. Fijne vakantie en veel plezier in Frankrijk!

                                            #18314557
                                            Beosoft
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              12 July 2016

                                              @OpelAstraK wrote:

                                              Verkoper heeft vandaag contact met mij opgenomen dat de kleur Asteroid Grey niet meer geproduceerd zal worden en of de kleur Quantum Grey een goed alternatief is.

                                              Ohhhkeee…… Spannend wij hadden ook Asteroid Grey besteld, ik heb nog niks van mijn dealer gehoord. We hadden al zo’n zware bevalling om op deze kleur uit te komen. Ik hoop dat die Quantum Grey net zo mooi is.

                                              #18314558
                                              Beosoft
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                12 July 2016

                                                Weet iemand wat er buiten een ander kleur gamma en eventuele kleine prijs wijzigingen de wezenlijke verschillen zullen zijn tussen MJ2016 en MJ2017?

                                                #18314559
                                                Arokh
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  13 June 2016

                                                  Eenvoudiger display tussen klokken (boordcomputer)
                                                  Bij Innovation geen 17″ maar 16″ lichtmetaal
                                                  Bij innovation daardoor 467€ duurder en 100€ extra op prijs
                                                  On star nog maar 3 maand WiFi ipv een jaar. Service wel een jaar.

                                                  Ik ga er wel vanuit dat de laatste 3 dingen geen rol spelen bij al bestelde auto’s.

                                                  #18314560
                                                  Beosoft
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    12 July 2016

                                                    Ok helder.
                                                    Weet je ook wat de nieuwe boordcomputer minder te bieden heeft?

                                                    #18314561
                                                    Puppy2
                                                      Lid sinds:
                                                      15 June 2016

                                                      @Vroomvroom wrote:

                                                      Update
                                                      Astra Sports Tourer 1.4 Turbo 110kW Innovation

                                                      07-05-2016: Getekend bij de dealer
                                                      10-05-2016: Besteld door de dealer
                                                      18-05-2016: Elektrisch schuif- kanteldak (Optie CF5) bijbesteld
                                                      02-06-2016: “Ingepland voor productie” volgens My Opel (maar er staat niet bij voor welke datum)
                                                      26-06-2016: “Mijn productie is bekend” De productie begint in de week van 27 juni 2016

                                                      06-07-2016: Mailtje van My Opel met statuswijziging en chassisnummer en

                                                      Heb jij je auto al
                                                      Af mogen halen?? Of staat hij nog op transport

                                                      Op naar de volgende fase :thumb

                                                    25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 654)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.