Leuning Zafira B zit vast

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Leuning Zafira B zit vast

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224377
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Een van de leuningen van de achterbank van mijn Zafira B wil niet meer op of neer. Mogelijk is een kabel in de leuning losgekomen. Iemand een idee of dit zelf op te lossen is en zo ja, hoe kom je bij het mechanisme (voordat ik zelf e.e.a. om zeep help)?

      #17708532
      twistam
        Lid sinds:
        18 June 2007

        Dit lijkt me een lastig probleem, je gebruikt het namelijk best vaak!
        Ik denk dat de bekleding los moet, echter lijkt dit me meer iets voor de dealer. Zo’n onderdeel mag niet na 4 jaar al kapot zijn!

        #17708533
        wimpke
          Lid sinds:
          24 December 2006

          hallo
          nee dit mag nog niet kapot zijn na 4 jaar maar bij mij is de bedrading kapot in de deur( 6 draden door ) op het knik punt mag ook nog niet kapot zijn na 3,5 jaar maar bij opel zeggen ze sorry maar doen we niets aan kost 1500 ex inzetten ( nieuwe kabelboon )

          #17708534
          martijn b.
            Lid sinds:
            17 May 2009

            origineel gepost door wimpke
            hallo
            nee dit mag nog niet kapot zijn na 4 jaar maar bij mij is de bedrading kapot in de deur( 6 draden door ) op het knik punt mag ook nog niet kapot zijn na 3,5 jaar maar bij opel zeggen ze sorry maar doen we niets aan kost 1500 ex inzetten ( nieuwe kabelboon )

            Het gaat hier over een kapotte leuning.

            Stel je eerst even voor, is wel zo netjes.

            #17708535
            wimpke
              Lid sinds:
              24 December 2006

              Sorry de naam is Wimpke rij Zafira B 2.2 cosmo 2006 panorama dak ( Ook al venieuwd ) gelukkig wel garantie
              Maar vind je dat de bedrading wel kapot mag zijn dan na 3,5 jaar dan

              #17708536
              twistam
                Lid sinds:
                18 June 2007

                Offtopic:
                Mijn ouders hebben een B 1.9CDTI Cosmo, ook van 2006. Echter 2 maand geleden was ook de bedrading naar linkerachterportier kapot. En ging daardoor niet op slot. Mag mi. niet gebeuren!

                Echter totaal off-topic, en heeft het niks te maken met een achterbank leuning.

                Maar zoals eerder gezegd, ik zou het even met de dealer bespreken. Heb je misschien nog garantie?

                #17708537
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Vandaag de leuning laten repareren. Bleek dat de leuning iets te ver naar achter was geklapt, waardoor hij vastzat. Met een flinke klap kwam het zaakje weer los. Vervolgens alle bewegende delen ingespoten. Maar hoe deze storing nu precies is ontstaan is een raadsel….

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.