leuke buurman

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer leuke buurman

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216548
    geeltje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 November 2009

      mijn buurman had een opel astra f gsi 18i 8klepper mooi ding geheel orgineel hij moest naar de keuring en wat denk je afgekeurd op zijn kokerbalken en rechts achterrand weet je wat hij heeft gedaan die :fy1 een moker gepakt en geheel kapot geslagen en boutenmoeren in zijn motorblok gegooit ik wist het eerst niet maar naar een week miste ik de opel dus ik ff vragen waar hij was nou hij vertelde het tegen mij ik kon zo ook een moker tegen zijn harses slaan ik naar de sloperij gegaan ja vernietigd :argue nu praat ik niet tegen hem dat doe je toch niet verkoop hem als sloop ofzo

      #17598299
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Das lekker dan :O Maar een 1.8I 8V in een Gsi? volgens mij alleen 1.8 16v dan.. :)

        #17598300
        Bart Hoedemaker
          Lid sinds:
          12 February 2007

          Hij zeg er mischien niet de potentie in, die jij erin zag :jerry

          #17598301
          redmanta
            Lid sinds:
            30 June 2004

            beetje overdreven reactie van jou kant misschien,
            weet je hoe lang je moet leuren met een simpele gsi zonder apk, staat da ding nog weken voor zen deur, ik heb ook al meerdere autos in me kaar geslogen omdat ze geen fuck waard zijn, heb je nog beetje plezier aan afraggen die zooi express tegen een boom botsen dat soort dingen en daarna bij de sloop afgeven vrijwaring in ontvangst nemen en hoofdstuk afgesloten

            #17598302
            rooiepeet
              Lid sinds:
              23 November 2009

              je kan hem toch ook gewoon zo naar de sloop brengen, als ie loopt krijg ie nog een eurotje of 50,- helemaal los niets.
              en nog beter misschien hier op het forum aanbieden voor onderdelen, ken je er iemand nog blij mee maken.

              #17598303
              Emiel-Manta
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 January 2007

                heb je gezien dat ‘ie ’t ding kapot heeft geslagen?

                wie weet houdt die gast je wel gewoon voor de gek..
                en ach, boeiend trouwens, hij heeft voor die auto betaald, niet jij.
                ’t was zijn ding, dus mag hij ook zelf weten wat hij er mee doet.

                zo heb ik vorig jaar nog een chevy corsica helemaal aan stront gestampt :wub

                beetje overdreven dat je nu niet eens meer tegen hem praat..
                dat zijn kleuterschooltafferelen :P

                #17598304
                8klepper
                  Lid sinds:
                  11 November 2005

                  doet iemand het bij een ander is het niet goed, en loopt iedereen van doe het bij je eigen

                  doen ze het bij zichzelf is het ook niet goed

                  make up your mind

                  btw als die buurman zo lekker is,
                  plaats even foto’s voor onze homosensueele medemens ;)

                  #17598305
                  kaneelschep
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 November 2004

                    ZOnde van het autootje.. maar denk nou eens ff rustig na…. :)
                    Hoe lang moet zo’n ding zonder apk nog voor de deur staan om al die onderdelen los te gaan verkopen??? WEKEN!!! dat zijn dus minstens 2 boetes voor geen apk.. plus al de verzekering die je lapt voor niks..
                    Weinig mensen hebben daar de tijd, plek, interesse voor en dan moet je het ook nog willen met dit kouwe weer om lekker dagen te sleutelen om alles eraf te halen wat verrot vast zit met deze kou.

                    Nu heb ie lekker zn woede af kunnen reageren die ie al jaren had! Scheelt weer een huisvredebreukje :D
                    Daar weegt die 50 euro echt never niet tegenop!

                    En als jij nou eens eerder had vermeld dat je op zn auto geilde had ie hem je misschien wel gegeven ;)
                    Uiteindelijk is het dus gewoon jouw schuld!!!! ;) ;)
                    :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

                    #17598306
                    redmanta
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Originally posted by kaneelschep
                      ZOnde van het autootje.. maar denk nou eens ff rustig na…. :)
                      Hoe lang moet zo’n ding zonder apk nog voor de deur staan om al die onderdelen los te gaan verkopen??? WEKEN!!! dat zijn dus minstens 2 boetes voor geen apk.. plus al de verzekering die je lapt voor niks..
                      Weinig mensen hebben daar de tijd, plek, interesse voor en dan moet je het ook nog willen met dit kouwe weer om lekker dagen te sleutelen om alles eraf te halen wat verrot vast zit met deze kou.

                      Nu heb ie lekker zn woede af kunnen reageren die ie al jaren had! Scheelt weer een huisvredebreukje :D
                      Daar weegt die 50 euro echt never niet tegenop!

                      En als jij nou eens eerder had vermeld dat je op zn auto geilde had ie hem je misschien wel gegeven ;)
                      Uiteindelijk is het dus gewoon jouw schuld!!!! ;) ;)
                      :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

                      amen:wors

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.