Lekkage tussen achteras en staartstuk

Forumindex Forums Modellen Kadett Lekkage tussen achteras en staartstuk

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210647
    Jurgen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2007

      Hallo allemaal,

      Ik heb sinds een week dat mijn achteras steeds meer geluid ging maken en nu kwam ik erachter dat alle olie eruit aan het lopen was. Dit gebeurd tussen de achteras zelf en het staartstuk.

      Nu is mijn vraag, komt hier normaal ook olie of zit er een keerring tussen? Als er normaal olie komt, is het dan mogelijk om m.b.v. vloeibare pakking dit weer dicht te maken? Als er een keerring in zit, is dit simpel te vervangen en waar haal je zo’n ding. Of is het simpeler om de as te vervangen? Alvast bedankt voor de antwoorden :P

      #17499752
      pipo
        Lid sinds:
        5 November 2004

        origineel gepost door *Jurgen*
        Hallo allemaal,

        Ik heb sinds een week dat mijn achteras steeds meer geluid ging maken en nu kwam ik erachter dat alle olie eruit aan het lopen was. Dit gebeurd tussen de achteras zelf en het staartstuk.

        Nu is mijn vraag, komt hier normaal ook olie of zit er een keerring tussen? Als er normaal olie komt, is het dan mogelijk om m.b.v. vloeibare pakking dit weer dicht te maken? Als er een keerring in zit, is dit simpel te vervangen en waar haal je zo’n ding. Of is het simpeler om de as te vervangen? Alvast bedankt voor de antwoorden :P

        zit een keering in maar ik denk dat je lager dan stuk is
        kun je volgensmij net zo goed een andere as nemen
        is goedkoper mits een 1,2
        2,0 is in aanschaf al duur

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.