lekkage ruitenwisser vloeistof

Forumindex Forums Modellen Astra lekkage ruitenwisser vloeistof

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219815
    tj
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 March 2006

      Ik heb sinds een dag een plas onder de auto liggen. Na inspectie zie ik druppels vallen recht onder de plek waar het tankje zit van de ruitenwisser vloeistof. De druppels die ik op mijn hand heb laten vallen, ruiken hier ook naar. Het is een astra stationwagon 1.8 model (bouwjaar 2000). Is dit iets wat zelf te verhelpen is. Of een klusje voor de garage.

      #17654527
      G1zm0
        Lid sinds:
        18 May 2009

        Slangetje los, pompje los, gaatje in het reservoir. Allemaal mogelijk. Maar simpel zelf te vervangen.

        #17654528
        tj
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 March 2006

          origineel gepost door G1zm0
          Slangetje los, pompje los, gaatje in het reservoir. Allemaal mogelijk. Maar simpel zelf te vervangen.

          Bedankt voor de reactie. Hoe kom je er het beste bij. Van onderaf of van boven.

          #17654529
          red-bull
            Lid sinds:
            30 June 2004

            hallo,

            hiervoor moet je bumper eraf .

            daarna kan je er gemakkelijk bij.

            mvrg Rob

            #17654530
            tj
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 March 2006

              origineel gepost door red-bull
              hallo,

              hiervoor moet je bumper eraf .

              daarna kan je er gemakkelijk bij.

              mvrg Rob

              Bedankt voor de tip.

              #17654531
              tj
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 March 2006

                origineel gepost door red-bull
                hallo,

                hiervoor moet je bumper eraf .

                daarna kan je er gemakkelijk bij.

                mvrg Rob

                Ik heb vanmiddag even de band overdwars gezet en met mijn hand in de wielkast het geheel even vastgehouden. Zit het pompje geïntegreerd op het tankje? Ik kan het geheel naar links en rechts draaien. Volgens mij is de lekkage hier te vinden. De pomp doet het nog goed.

                De bumper eraf halen klinkt gemakkelijk. Maar er zitten plastic pinnen en schroeven op. Onderkant en in wielkasten etc. Heeft er iemand enig idee wat een reparatie gaat kosten. Kun je trouwens van onderaf nog dingen doen. Als het slechts om een pakking van het pompje gaat.

                Iemand hier ooit iets op verzonnen of heeft iemand een goede afbeelding van het geheel in een werkplaatshandhoek. astra 1.8 stationwagon bjr 2000

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.