lekkage carterpan astra j 1,4 turbo

Forumindex Forums Modellen Astra lekkage carterpan astra j 1,4 turbo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18393622
    J.huntink
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2017

      IMG_3292IMG_3293IMG_3289IMG_3291Astra j 1.4 turbo

      Lijkt carter pan,maar komt na enig zoeken van distributie pakking.

      Aan voorzijde achter airco steun bij scheiding carter ,motorblok en distributie deksel.
      Gelijk ketting met rails ,krukaskeering en waterpomp mww gepakt.

      #18426322
      trikie750r
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 November 2010

        hallo wil graag reageren op dit onderwerp ik ben in het bezit van een opel mokka 1.4 turbo en heb het zelfde probleem namelijk dat er koelvloeistof in het motorblok komt door lekke pakking achter distributie ,mijn vraag hoeveel of hoelang werk is het om deze te vervangen en heeft men speciaal gereedschap nodig voor deze klus

         

        groete patrick

        #18459569
        J.huntink
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2017

          Sorry voor late reactie.Ja het is wel behoorlijk sleutelwerk (ik weet niet exact meer maar zover ik nog weet toch wel een dag werk).Je hebt een setje nodig om de krukas te blokkeren en de nokkkenassen (als je ketting mee wil pakken) vast te zetten (30€ internet).Nog een tip ;ik heb carterpan laten zitten(en dus ook cat en uitlaat)distributiedeksel kan er zo af en bij monteren kun je paspennetjes terug tikken en zo deksel met vloeibare pakking op carterpan zetten en daarna pennetjes (doorgeboord gat) er weer in tikken.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.