ik wil mijn benzine tank leegmaken omdat de auto op lpg rijdt en al lang niet meer op benzine heeft gereden ( en dus oude benzine inzit ) en ik overweeg vanwege de nieuwe mrb regels die er ( waarschijnlijk ) aan zitten te komen om de lpg eruit te halen en terug te laten keuren naar benzine, is er een “foefje” om de tank leeg te halen terwijl deze nog onder de auto zit of moet de tank er echt onder uit om leeg te halen ?
Slangen los, tank er onder uit, en leeg gieten in een jerrycan? Zou het anders niet weten om hem echt goed leeg te krijgen. Als er nog erg veel in zit, een brandstof pompje aan de aanvoerleiding koppelen en hem op die manier leeg trekken.
Slang aan de de benzine stang (bij een injectie heb je aan het eind van de stang een ventiel) of slang voor in de motorruimte hangen en ervoor zorgen dat er spanning op de pomp komt te staan. Dan pompt de benzinepomp de tank leeg. Zorg er wel voor dat je een goeie accu hebt en een lader.
Ik heb gister bij me vaders golf een slang aan de uitzijde van het bransstoffilter gedaan en het brandstof relais doorgelust , tankmeter gaf niks meer aan :p
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.