leegmaken benzine tank

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259543
    hans-rekord-e
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      ik wil mijn benzine tank leegmaken omdat de auto op lpg rijdt en al lang niet meer op benzine heeft gereden ( en dus oude benzine inzit ) en ik overweeg vanwege de nieuwe mrb regels die er ( waarschijnlijk ) aan zitten te komen om de lpg eruit te halen en terug te laten keuren naar benzine, is er een “foefje” om de tank leeg te halen terwijl deze nog onder de auto zit of moet de tank er echt onder uit om leeg te halen ?

      #18162739
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        Slangetje erin en zuigen :p

        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

        #18162740
        peter777
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 January 2011

          Slangen los, tank er onder uit, en leeg gieten in een jerrycan? Zou het anders niet weten om hem echt goed leeg te krijgen. Als er nog erg veel in zit, een brandstof pompje aan de aanvoerleiding koppelen en hem op die manier leeg trekken.

          #18162741
          champo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2006

            Slang aan de de benzine stang (bij een injectie heb je aan het eind van de stang een ventiel) of slang voor in de motorruimte hangen en ervoor zorgen dat er spanning op de pomp komt te staan. Dan pompt de benzinepomp de tank leeg. Zorg er wel voor dat je een goeie accu hebt en een lader.

            #18162742
            geert opel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 February 2013

              of gewoon een lose pomp er aan doen dan is hij zooo leeg gr

              #18162743
              infineonz
                Lid sinds:
                21 November 2007

                Gaatje in laagste punt van tank boren, draad in tappen, aftapbout indraaien. Ik zou er echter fuelfit indoen en opbranden die benzine!

                #18162744
                johanhummer9
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 May 2011

                  Ik heb gister bij me vaders golf een slang aan de uitzijde van het bransstoffilter gedaan en het brandstof relais doorgelust , tankmeter gaf niks meer aan :p

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.