Ledring Angel Eye koplamp Corsa B doet het niet meer

Forumindex Forums Modellen Corsa Ledring Angel Eye koplamp Corsa B doet het niet meer

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364308
    juzbeingme
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2018

      Aangezien dit de eerste keer is dat ik dit meemaak en zowel mijn vader als zijn kameraad weinig bekend zijn met de Angel Eyes koplampen, dacht ik, ik zal de vraag hier even stellen. Misschien dat het dan een hoop geklooi werkt.

      Bij het testen van mijn auto voor APK blijkt dat 1 ledring in de koplamp niet meer werkt. Mijns inziens lijkt het gewoon alsof de lampjes in de ring kapot zijn (veronderstellend dat er gewoon lampjes in zitten).

      Weet iemand hoe deze vervangen dienen te worden en als dit te vervangen is, welke lampjes daar dan voor nodig zijn? Ik weet zo niet welke ring het precies net doet, weet niet of daar nog verschil in zit of dat er zelfs maar één in zit. Ik moet zeggen, toen mij verteld werd dat er namelijk een LED ring in zat, was ik aardig verbaasd…nooit eerder gezien dat die ringen licht geven :scratch:

      Onderstaand een foto van de Angel Eyes die in mijn Corsa B zitten…volgens mij zijn deze namelijk van een wat oudere stijl…

      IMG-20180908-WA0009 - kopie

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.