LED/Plasma verlichting in Km teller ervaringen/oplossingen

Forumindex Forums Modellen Astra LED/Plasma verlichting in Km teller ervaringen/oplossingen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259671
    AstraG55
      Lid sinds:
      11 April 2013

      Hallo,

      ik zit al een tijdje rond te kijken in de topic, led verlichting in je km teller etc.

      Mijn vraag is, hebben jullie nou allemaal een plasma teller of hebben jullie echt de teller eruit gehaald en dan die ledjes erop gezet.
      Want ik ben vandaag ergens geweest en hij zei dat 9 op de 10 al de tellers plasma tellers waren en dat als je die ledjes erin gaat zetten nooit zo mooi zou worden.

      Ik zat dus ook rond te kijken naar Plasma tellers en ik heb deze gevonden; http://www.ebay.de/itm/Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Opel-Astra-G-Zafira-A-220Kmh-/200589347633?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb40e8b31″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Ziet er perfect uit.

      #18163853
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        meeste hebben toch echt leds er in :thumb

        zelf heb ik beide, dus zowel led als plasma. plasma heeft mooie felle kleuren en overige de hele plaat, dus dat ziet er wel wat mooier uit (persoonlijke mening king:)

        #18163854
        AstraG55
          Lid sinds:
          11 April 2013

          Dankjewel voor je reactie!

          Nu heb ik toch een vraag over deze plasma scherm : http://www.ebay.de/itm/Plasma-Tacho-Tachoscheiben-Opel-Astra-G-Zafira-A-220Kmh-/200589347633?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb40e8b31″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Als ik deze aansluit, zou die automatisch blauw zijn toch?

          Groeten!

          #18163855
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            zo te zien wel jah. ik heb toevallig een set die ook naar groen is om te zetten, niet dat ik dat heb gedaan hoor :angel

            ik heb mn originele tellerplaat er achter gehouden omdat ik mn tellerverlichting gebruik voor de naalden. vectra heeft doorzichtige naalden waardoor) ik nu een mooi contrast heb

            #18163856
            AstraG55
              Lid sinds:
              11 April 2013

              Dat ziet er zeker dik uit! Waar heb jij die plasma platen vandaan?

              #18163857
              TWA
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 June 2010

                Thanx :afro

                Oei…dat is inmiddels 6 jaar geleden…geen idee meer. Via marktplaats zowiezo, maar geen koper meer bekend :hmmz

                #18163858
                AstraG55
                  Lid sinds:
                  11 April 2013

                  Okee! nja toch bedankt nu weet ik het in ieder geval :thumb

                  #18163859
                  TWA
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 June 2010

                    Succes en we horen het wel king:

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.