led verlichting tellerbak Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra led verlichting tellerbak Astra F

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235446
    Jerremy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 October 2004

      Hallo, ben opzoek naar een oplossing voor goede rode led-verlichting in de tellerbak van de Astra. Heb er nu rode ledjes inzitten sinds jaartje of 2 ofzo, maar de licht opbrengst is niet zo heel goed. (zijn van Autostyle). Heb ze ook in de BC maar die is overdags nauwelijks tot niet af te lezen. Ook de dimmer werkt verder niet meer nu.
      Daarbij zijn er wat kapot, die knipperen en doen niks meer, dus het is een donkere bedoening :P

      Nou schijnt het zo te zijn dat er nieuw soort ledjes op de markt zijn die licht veel beter spreiden, want de ledjes die ik heb had ik op aanraden van verkoper eerst iets opgeschuurd, (frost effect) voor betere spreiding van het licht. (Wat m.i. niet veel geholpen heeft)

      Weet iemand wat voor type ledjes dat zijn die nieuwe soort ? En waar evt. te koop en in te bouwen.

      het gaat om een Astra F.

      Dank !

      grtz. Jeroen.

      #17853499
      krasy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 March 2010

        dat zijn de ledjes met platte kop maar elke led is weer anders . maar ze schijnen allemaal niet zo heel fel opzij .

        #17853500
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Je moet nog steeds een keer die leds die hier liggen monteren jeroen, om het resultaat te bekijken.

          Willem

          #17853501
          Jerremy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 October 2004

            [rquote=1911027&tid=146143&author=krasy]dat zijn de ledjes met platte kop maar elke led is weer anders . maar ze schijnen allemaal niet zo heel fel opzij .[/rquote]
            Ja dat zou wel is kunnen ja idd. Maar zit er dan 1 ledje in of meerdere ?
            Nu heb ik met een bol kopje, en dat kopje is iets opgeschuurd, daardoor zou het licht beter verstrooid/verdeeld door te worden.

            #17853502
            Jerremy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 October 2004

              Niemand ? Vandaag bij 2 automaterialen zaken geweest, en ook bij Lynx cardesign, maar ze zeggen dat alleen de bolkop ledjes beschikbaar zijn..:(
              Het schijnt een soort plat/holle kop te zijn.. Weet de iemand de benaming anders van dat soort/type ledjes ?
              Het gaat om een Opel Astra F overigens. Als het te lastig wordt laat ik anders de standaard gloei lampjes er weer inzitten, want de huidge setup gaat steeds meer kuren vertonen..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.