led verlichting nummerplaat

Forumindex Forums Modellen Insignia led verlichting nummerplaat

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242374
    yveskes
      Lid sinds:
      14 June 2011

      hallo beste opel rijders.
      Zou graag de verlichting van de nummer plaat veranderen naar led verlichting.Nu weet ik niet de code van de verlichting want daar zijn verschillende maten in.Geeft er iemand van jullie dit al gedaan ??? .Heb op het web al eens zitten zoekken en daar staan code’s bij maar weet niet welke de goeie is voor een insignia.Naar het schijnt zijn de canbus led de beste.alvast bedankt.

      #17929583
      Dennispolly
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 October 2010

        hallo, volgens mij krijg je dan een fout melding op je display. Heb het hier op het forum ergens gelezen.
        Anders moet je Eugene van GM-Tuningparts eens vragen die verkoopt ze ook.

        gr Dennis

        #17929584
        GM-Tuningparts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2005

          @yveskes wrote:

          hallo beste opel rijders.
          Zou graag de verlichting van de nummer plaat veranderen naar led verlichting.Nu weet ik niet de code van de verlichting want daar zijn verschillende maten in.Geeft er iemand van jullie dit al gedaan ??? .Heb op het web al eens zitten zoekken en daar staan code’s bij maar weet niet welke de goeie is voor een insignia.Naar het schijnt zijn de canbus led de beste.alvast bedankt.

          hallo

          we hebben ze uit voorraad leverbaar.
          2 type’s

          1 met melding op de boardcomputer
          1 zonder melding op de boardcmputer

          we hebben evt ook led interieurverlichtingsets zonder foutmelding.
          is ook super!!!

          mvg eugene
          http://www.gm-tuningparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.