# LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!!

Forumindex Forums Modellen Insignia # LED DAGRIJLAMPEN INSIGNIA / ASTRA J # NU LEVERBAAR!!

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18046346
    opel-limbo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2007

      Eugene, wat is hier als normaal stadslicht gebruikt? Oogt namelijk ook witter dan normaal!! Wel gaaf. Na mijn vakantie bestel ik de led DRL’s.

      Greets Roel

      #18046347
      Opeloco
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 February 2011

        Ik vermoed de xenon gasgevulde H7 lampjes, die heb ik namelijk ook zitten en die schijnen echt hard en helder. Benieuwd als ik mijn led drl’s binnen heb wat dat gaat geven :thumb

        #18046348
        opel-limbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2007

          Welke heb jij dan? Merk-type??

          Greets Roel.

          #18046349
          GM-Tuningparts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 July 2005

            @opel-limbo wrote:

            Eugene, wat is hier als normaal stadslicht gebruikt? Oogt namelijk ook witter dan normaal!! Wel gaaf. Na mijn vakantie bestel ik de led DRL’s.

            Greets Roel

            he roel,

            stadslicht is ook led.
            dagrijverlichting en stadslicht zitten in dezelfde lamp.

            voor het normale h7 dimlicht hebben we evt ook de gasgevulde mega white lampen
            zodat net als op de foto alles mooi bij elkaar past.
            deze set heeft opeloco ook genomen.

            gr. eugene

            #18046350
            Opeloco
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 February 2011

              Idd, en deze mijn foto’s icm met de led drl’s:




              Ben super tevreden, eindelijk echt wit licht vooraan :thumb

              #18046351
              opel-limbo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2007

                Gaaf :thumbup. Na mijn vakantie neem ik dezelfde set!!!

                Greets Roel.

                #18046352
                Athlon
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 January 2007

                  Ik heb PolarG lampen, voor dagrijlicht, heb ze getest in de Mito, jaja Alfa van mijn vrouw ;-) , hebben ook een mooi wit licht, en ze gaan zwakker branden wanneer ze de gewone lichten mee aansteekt, en geen melding op de bc, Insignia blijkbaar ook niet, heb zelf xenons.

                  en ze passen in

                  Corsa D Facelift (with factory fit DRL)
                  Astra J 2009+
                  Insignia 2009+

                  vb

                  Uploaded with ImageShack.us

                  #18046353
                  MattVC
                    Lid sinds:
                    17 September 2011

                    Zo een setje zou ik ook wel willen :)

                    #18046354
                    THE Mask
                      Lid sinds:
                      16 July 2012

                      Hoi Athlon,

                      Zijn het deze lampen?

                      Grt,
                      The Mask.

                      #18046357
                      EJMD
                        Lid sinds:
                        9 September 2013

                        Ik heb de MEGA White DRL s van GM gekocht, maar toch blijft het er geel uitzien, mn in de avond als mijn GP Thunder 7500K’s branden.

                        Toch maar eens verder gaan kijken. Toen kwam ik op internet deze tegen:

                        http://www.ebay.co.uk/itm/ASTRA-J-VXR-SRI-DAY-TIME-RUNNING-DRL-LED-CANBUS-BULBS-ALL-SETTINGS-/221277861512?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3385303688

                        Iemand ervaring daarmee of zal ik ze maar eens bestellen om te testen???

                        #18046355
                        opel-limbo
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 July 2007

                          Ik heb zelf ook die Mega White DRL’s van Eugene (GM) gehad en ik kan niet zeggen dat die er erg geel uitzagen. In combinatie met de H7 Mega White was dat een prima gezicht!!!!!

                          Helaas ligt het hele spul nu thuis in de la want afgelopen zaterdag de Insignia ingeruild op een hagelnieuwe Focus (wel met Bi-Xenon)

                          Greets Roel

                          #18046356
                          GM-Tuningparts
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            16 July 2005

                            [welke set hab je besteld?

                            die van 32.50 of die van 17.95?
                            die van 32.50 kan kloppen dat die nog wat gelig waren.
                            dat waren de eerste type’s die ooit gemaakt zijn ( 3 jaar terug ).

                            maar de set van 17.95 zijn zeker MEGA WHITE!!
                            die zijn gewoon mooi super wit gegarandeerd!!
                            http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4290/opel-insignia-dagrijverlichting-mega-white-aanrader” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            hoor het graag anders mail me even op info@gm-tuningparts.nl
                            dan stuur ik je gratis een set van 17.95 op die is gegarandeerd spier wit!!

                            maar let op!!
                            in de avond wanneer je dimlicht aangaat gaan de dagrijlampjes zwakker branden en kleuren ze terug
                            naar licht geel van kleur!!
                            dat doen al deze mega white lampjes maakt niet uit welke je koopt!
                            dit is speciaal zo gemaakt omdat de standaard koplampen h7 zijn en omdat normale
                            halogeen h7 lampjes altijd geel kleuren en omdat dan de dagrijlampjes in de avond kwa kleur
                            weer matchen bij de normale halogeen lampen.
                            daarom zijn ze overdag mooi wit en in de avond licht geel van kleur.

                            als je dit niet wilt dan moet je inderdaad led lampjes nemen dan heb je dit probleem niet.
                            enkel als je het dan goed en mooi wilt doen moet je er eigenlijk ook een xenonset inzetten om het normale
                            dimlicht in de avond kwa kleur weer te laten matchen met de dagrijlampjes.
                            en je moet opletten dat de dagrijlampjes de dimfunctie hebben wat al die goedkopere t20
                            leds op ebay allemaal niet hebben en de – en + van de stadslicht en dagrijstand moeten goed zitten anders branden ze door!!

                            onze leds hebben deze dimfunctie en zijn speciaal gemaakt voor opel modellen.
                            ( divm de – en + bij opel anders zit als op de standaard t20 leds )
                            http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/2789/opel-insignia-dagrijverlichting-led” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            en op deze leds zit 1 jaar garantie!!
                            (op al de goedkope ebay leds 0 garantie)

                            #18046358
                            Athlon
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 January 2007

                              Bericht verwijderd door moderator

                              Voor info pm Senatorman

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.