Lampje voetruimte bestuurder

Forumindex Forums Modellen Calibra Lampje voetruimte bestuurder

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262735
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Weet iemand toevallig hoe het lampje in de voetruimte aan bestuurderskant aangesloten zit (heel simpel gezegd 2 draden van de deurschakelaar naar het lampje misschien?) en staat dit ergens in een schema van de Haynes manual? Ik tref nergens een stekker aan, mag ik dan aannemen dat mijn auto er nooit 1 gehad heeft of zijn de draden er gewoon uit geknipt (wat me gezien de hoeveelheid beunzooi die op een paar plaatsen zat niet zou verbazen)?

      #18201147
      re2flex
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 October 2011

        Zijn er calibra’s met origineel voetverlichting geleverd dan?

        #18201148
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          In mijn auto trof ik in ieder geval wel een paneel met lampje aan, heb het alleen zo niet bij de hand zal morgen kijken of ik er een onderdeelnummer op aan kan treffen.

          #18201149
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            niet origineel geleverd..

            Willem

            #18201146
            InjectTheVenom
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 December 2004

              Vond het al zo gek dat ik geen stekker aan trof, dacht even nog dat hij misschien weg geknipt was met installatie van de beunzooi. Heeft iemand misschien de onderdeelnummers van beide panelen (bestuurder en passagier) of heeft iemand ze nog ergens liggen (moet in een Calibra Turbo komen)? Passagierskant zou 90 504 268 moeten zijn?

              #18201150
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                De ander heb ik er inmiddels ook bij dus om even de vraag te herhalen, horen onderstaande panelen beide op een Turbo of alleen de bestuurderskant, in het laatste geval welk nummer heb ik nodig voor passagierskant?

                Bestuurderskant 90 355 553 06-02315
                Passagierskant 90 504 268

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.