Lampje vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Lampje vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223996
    TimoH1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 July 2010

      Beste mensen,
      Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Astra cabrio G uit 2002. Echt genieten, chique wagen, 1.8 motor, leren bekleden etc. Nu heb ik gezien dat – als ik de verlichting aanzet – het knopje van de achterruitverwarming niet oplicht. Ik bedoel dus niet het lampje dat verraadt dat de verwarming aan staat, maar puur het oplichten zodat je de knop kan vinden als het donker is;) . Nu heb ik gekeken of ik dat vervangen kan, maar ik kom niet verder dan het eruit halen van de asbak-unit. Is dit uberhaupt de manier of moet de hele middenconsol eruit om het lampje te vervangen. Of kan de zwarte knop van de verwarming er gewoon uitgewipt worden???
      Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
      Timo
      PS Als ik de verwarming aan doe, gaat het verklikkerlichtje wel branden (lampje onder het achterruittekentje)

      #17704615
      astratjeg01hh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2009

        beste timo hiervoor moet de midden console worden verwijderd console verwijden asbak demonteren daar onder zitten 2 schroeven dan radio +slee demonteren zitten ok twee shroeven dande bedienings knoppen losklikken van de airco enz daarna kan je de console uitnemen LET op de stekker van het beeldscherm is vrij kort

        #17704616
        TimoH1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 July 2010

          dus helaas kan ik er niet bij via de asbak????

          #17704617
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Hier staat wel een how to : hoe je alles kunt demonteren.:thumbup

            http://www.opelstylingclub.nl/viewtopic.php?f=28&t=2585

            #17704618
            TimoH1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 July 2010

              Ik heb het bekeken, toch iets te hoog gegrepen voor me:(:(:(

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.